Audrey Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Så er det nye kamera indviet, og jeg synes det lever op til forventningerne. Jeg har savnet Audrey en hel uge, så det var bare dejligt at se hende igen, og især at blive modtaget med logrende hale og masser af kys ... Jeg elsker bare den lille tøs :hjerte: Der er flest havebilleder, for de var klart de bedste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Hvor er hun bare en fin lille en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Hvor er hun nuser!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Nej hvor hun ser hun bare dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 nurh, hvor er hun nuser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Tak alle (som om det var mig der har lavet hende :blink:) Men jeg synes det er forfærdeligt at alle de andre får deres hvalpe om en uge mens jeg skal vente halvanden måned :stupid: ... Jeg har det hårdt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Hvor er hun bare skøn . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts