Calico Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Hej alle sammen Jeg sidder her og læser og læser og læser .... ... om nye hvalpe :hjerte: Hvor er der mange herinde, der skal have sig en ny lille bedårende hvalp i denne sommer...:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Og så fik jeg den "geniale" :slem: idé skal vi ikke have en hvalpetråd med masser af billeder af de nye familie-medlemmer. Jeg vil gerne lægge ud med det første billede af min lille nye labbe dreng han er kun 19 dage gammel..:hjerte:... Så der er alt for længe til jeg kan tage ham med hjem :hjerte: Min lille mætte dreng sover trygt [ATTACH]42213[/ATTACH] Selv et super closeup foto kunne ikke forstyrre den lille drømme prins. :kys: Har I også billeder af Jeres "drømme" prinser og prinsesser med race, køn og alder så set dem ind og del den skønne ventetid med os andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Årh hvor er han fin :hjerte:. Her er ny hvalp ikke på tale endnu, måske en gang til næste sommer . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Nej hvor ser han dejlig ud:-D Vi skal have en dejlig alaskan malamute tæve den 18 maj :hjerte: Hun er lige nu næsten 5 uger gammel - vi skal besøg hende idag (om to timer).. På billedet er hun 4 uger gammel og putter sammen med min kærste:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Vi henter Simba på Fredag :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Årh hvor er han fin :hjerte:. Her er ny hvalp ikke på tale endnu, måske en gang til næste sommer . Hvor bliver det spændende ... skal det være en magen til den du har eller er du på udkig efter en anden race? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Nej hvor ser han dejlig ud:-D Vi skal have en dejlig alaskan malamute tæve den 18 maj :hjerte: Hun er lige nu næsten 5 uger gammel - vi skal besøg hende idag (om to timer).. På billedet er hun 4 uger gammel og putter sammen med min kærste:hjerte: :hjerte: Hvor er hun sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Calico Besvaret April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Vi henter Simba på Fredag :banan::banan::banan: Hvor er han dejligt:hjerte:, han er lige til at kramme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Kan næsten heller ikke vente med at få hende hjem.. :hjerte: heldigvis bor opdrætteren i samme by som os så vi ser hende to-tre gange om ugen:lol: Og nu er det vores første hvalp - så jeg læser og læser for at kunne gøre det så godt som muligt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Årh, jeg vil også være med! Min (forhåbentlig) kommende hvalp er cirka minus en måned gammel, hvis alt går vel Dvs. den skulle gerne blive født her sidst i maj Har lagt dem et andet sted, men nu kommer de også lige her, billeder af forældrene: Smukke mor, Ronja: Og far, Luukas: Og bare fordi det er synd at lave et indlæg helt uden hvalpebilleder, så er det altså sådan en her jeg håber der kommer til mig, en lille Norrbottenspids han-hunde hvalp :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg skal også have hvalp her til sommer. Hvis alt går efter planen, føder tæven på søndag. Da jeg heller ikke kan vise billeder af nuttet lille hvalp, kommer her af forældrene Mor - CocoLoco Wild Thing (Joy) [media]http://www.charmaines.dk/Joy%2015mdr%20hoved1.jpg[/media] Far - Posters Sparkling Ozzy [media]http://www.charmaines.dk/ozzyiskoven.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Meee me me :klap: En samojede mere, og i dag er hans første dag, han blev født i nat :hjerte: Så sidst i juni henter vi ham. Har ingen billeder, men når jeg får, SÅ skal i se, skal i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Meee me me :klap: En samojede mere, og i dag er hans første dag, han blev født i nat :hjerte: Så sidst i juni henter vi ham. Har ingen billeder, men når jeg får, SÅ skal i se, skal i. Må vi se far og mor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Må vi se far og mor? Arrrrh ja, så pyt da Mor Far: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Nøj, hvor er det en tarvelig tråd, det er!!! Jeg får ikke hvalp igen før om flere mange år... Men så kan jeg jo sidde her og savle lidt over alle jeres dejlige hvalpe indtil da! Glæder mig på jeres alles vegne, der er bare så dejligt at få en lille ny... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Min Kasia skulle gerne føde på fredag (eller deromkring), men jeg skal ikke selv beholde nogen denne gang (medmindre selvfølgelig at der er nogen som slet, slet ikke egner sig til at flytte hjemmefra:slem:). Kasia: Og faren til kuldet Cook (Lochiness James Cook): Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Ååååh jeg vil ha:lun: Og så lige Kasia hvalpe.. :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Vi skal hente vores hvalp den 22 maj:banan:, en Gammel Dansk Hønsehund pige, vi skal ned og vælge hvem af de 6 tæver vi skal have i næste uge, glæder mig som et lille barn:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cotonhunden Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Vi har også fået os en lille ny :hjerte: Vi har så selv 'lavet' ham - vi har hans dejlige mor Becca. Vi var i lang tid i tvivl om vi skulle beholde ham da han jo er en lille FYR og det går bare ikke så godt sammen med løbetider:genert: Men heldigvis har vi dejlig familie der meget gerne vil passe en hund når det brænder på med løbetid. Så her er han - vores lille Amigo som nu er 7½ uge Han kommer med på sommerens udstillinger og vi glææææder os :banan: Jeg kan desværre ikke poste et billede den skriver at jeg linker til en anden side - jeg anvender photobucket når jeg lægger den ind som et billede Øv for jer for han er virkelig Cute :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg vil også være med...:klap: Denne "lille" skønhed henter vi på lørdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Er I godt klar over at det her er en nederen tråd for dem der stadig mangler at finde drømmehvalpen? Tillykke allesammen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg vil også melde mig på banen til at få en lillebror til Eddie her til sommer. Faktisk var det hele planlagt med kuld men tæven gik desværre tom.. Men har en plan B så forhåbentligt kommer der en lille ny franskmand i familien i år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg skal også have hvalp her til sommer. Hvis alt går efter planen, føder tæven på søndag. Da jeg heller ikke kan vise billeder af nuttet lille hvalp, kommer her af forældrene Mor - CocoLoco Wild Thing (Joy) [media]http://www.charmaines.dk/Joy%2015mdr%20hoved1.jpg[/media] Far - Posters Sparkling Ozzy [media]http://www.charmaines.dk/ozzyiskoven.jpg[/media] Vi glæder os også... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Ej en tarvelig tråd.... er total misundelig... Vi skal ikke have nogen hvalp foreløbig, da vi har to hunde, men derfor kan jeg da godt sidde og savler over jeres, og evt. få lidt inspiration til hvilken slags min næste hund skal være Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg skal desværre heller ikke have hvalp denne sommer - havde ellers set mig lun på en Berner Sennen hvalp.... Vi har 2 hunde, og min søn (12 år) siger, at jeg må vælge mellem ham eller endnu en hund, min datter (14 år) truer med at flytte hjemmefra, manden ryster på hovedet, og min mor siger jeg er kugleskør:hmm: Men jeg har et trick; når tæven har født, skal jeg hen og se kuldet (min svigermor kender dem), og så lokker jeg familien i baghold og tager dem med... og så regner jeg med, at det løser sig af sig selv, når de ser de små bamser:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst annelise Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 I torsdags fik vi en lille ny En lille Boston terrier som vi kalder Dobby Så her er lutter glade dage og søvnløse nætter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts