Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen

Jeg sidder her og læser og læser og læser .... :lol:... om nye hvalpe :hjerte:

Hvor er der mange herinde, der skal have sig en ny lille bedårende hvalp i denne sommer...:vuf::hjerte::vuf::hjerte::vuf::hjerte::vuf::hjerte:

Og så fik jeg den "geniale" :slem: idé skal vi ikke have en hvalpetråd med masser af billeder af de nye familie-medlemmer.

Jeg vil gerne lægge ud med det første billede af min lille nye labbe dreng han er kun 19 dage gammel..:hjerte:... Så der er alt for længe til jeg kan tage ham med hjem :hjerte:

23042011229.jpg Min lille mætte dreng sover trygt :bighug:

[ATTACH]42213[/ATTACH] Selv et super closeup foto kunne ikke forstyrre den lille drømme prins. :kys:

Har I også billeder af Jeres "drømme" prinser og prinsesser med race, køn og alder så set dem ind og del den skønne ventetid med os andre :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej hvor ser han dejlig ud:-D

Vi skal have en dejlig alaskan malamute tæve den 18 maj :hjerte:

Hun er lige nu næsten 5 uger gammel - vi skal besøg hende idag (om to timer).. :lun:

På billedet er hun 4 uger gammel og putter sammen med min kærste:hjerte:

:hjerte: Hvor er hun sød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, jeg vil også være med!

Min (forhåbentlig) kommende hvalp er cirka minus en måned gammel, hvis alt går vel :pray::lol:

Dvs. den skulle gerne blive født her sidst i maj :-D

Har lagt dem et andet sted, men nu kommer de også lige her, billeder af forældrene:

Smukke mor, Ronja:

08.07.09_Ronja_14_m_neder_016.jpg?1296035016

Og far, Luukas:

53.jpg

Og bare fordi det er synd at lave et indlæg helt uden hvalpebilleder, så er det altså sådan en her jeg håber der kommer til mig, en lille Norrbottenspids han-hunde hvalp :mrgreen::engel:

:lun::lun::lun:

DSC_0020.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal også have hvalp her til sommer. Hvis alt går efter planen, føder tæven på søndag.

Da jeg heller ikke kan vise billeder af nuttet lille hvalp, kommer her af forældrene

Mor - CocoLoco Wild Thing (Joy)

[media]http://www.charmaines.dk/Joy%2015mdr%20hoved1.jpg[/media]

Far - Posters Sparkling Ozzy

[media]http://www.charmaines.dk/ozzyiskoven.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Meee me me :klap: En samojede mere, og i dag er hans første dag, han blev født i nat :hjerte: Så sidst i juni henter vi ham.

Har ingen billeder, men når jeg får, SÅ skal i se, skal i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Meee me me :klap: En samojede mere, og i dag er hans første dag, han blev født i nat :hjerte: Så sidst i juni henter vi ham.

Har ingen billeder, men når jeg får, SÅ skal i se, skal i.

Må vi se far og mor? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Cotonhunden

Vi har også fået os en lille ny :hjerte:

Vi har så selv 'lavet' ham - vi har hans dejlige mor Becca. Vi var i lang tid i tvivl om vi skulle beholde ham da han jo er en lille FYR og det går bare ikke så godt sammen med løbetider:genert:

Men heldigvis har vi dejlig familie der meget gerne vil passe en hund når det brænder på med løbetid.

Så her er han - vores lille Amigo som nu er 7½ uge :) Han kommer med på sommerens udstillinger og vi glææææder os :banan:

Jeg kan desværre ikke poste et billede :confused: den skriver at jeg linker til en anden side - jeg anvender photobucket når jeg lægger den ind som et billede :confused:

Øv for jer for han er virkelig Cute :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal også have hvalp her til sommer. Hvis alt går efter planen, føder tæven på søndag.

Da jeg heller ikke kan vise billeder af nuttet lille hvalp, kommer her af forældrene

Mor - CocoLoco Wild Thing (Joy)

[media]http://www.charmaines.dk/Joy%2015mdr%20hoved1.jpg[/media]

Far - Posters Sparkling Ozzy

[media]http://www.charmaines.dk/ozzyiskoven.jpg[/media]

Vi glæder os også... :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal desværre heller ikke have hvalp denne sommer - havde ellers set mig lun på en Berner Sennen hvalp....

Vi har 2 hunde, og min søn (12 år) siger, at jeg må vælge mellem ham eller endnu en hund, min datter (14 år) truer med at flytte hjemmefra, manden ryster på hovedet, og min mor siger jeg er kugleskør:hmm:

Men jeg har et trick; når tæven har født, skal jeg hen og se kuldet (min svigermor kender dem), og så lokker jeg familien i baghold og tager dem med... og så regner jeg med, at det løser sig af sig selv, når de ser de små bamser:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites