Gæst n1nna Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Mio har det jo med at gå lidt amok når han finder et egnet grave-sted.. her er en lille video der er lavet i forbindelse med en mindre skoleopgave: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Der er muligvis en fejl i denne tråd, for jeg kan ikke få adgang til at redigere mit indlæg og jeg kan ikke se den video jeg har vedhæftet? :hmm: Men her er video-linket igen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 hihi, hvor er Mio sjov:lun: Nu mangler han bare at lære hvad det nu er han skal grave efter:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hihi hvor er han bare skøn :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Haha hvor er han bare sjov og dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts