Hop til indhold

Ny....


Gæst Schæfer
 Share

Recommended Posts

Gæst Schæfer

Daw alle sammen...

 

Ville lige høre hvad i går når i går på arbejde og lader jeres hund alene hjemme.

 

Lige går jeg i skole men der går ikke lang tid til jeg skal i lærer hvor jeg skal arbejde i 7-8 timer nogen dage minder.

 

men har i nogen til at passe jeres hund eller har han/hun alene hjemme til i kommer hjem fra arbejde.

 

håber i kan hjælpe mig lidt for ville så gerne have en hund men er bare bange for mit arbejde og det er ikke altid jeg kan få nogen over og kigge til hunden.

 

Med venlig hilsen

GE

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen garantier for at få en hund, der kan være alene hjemme, men et godt sted at starte er jo at hunden skal lære at være alene hjemme.

 

Det kan gøres på forskellige måder, afhængig af hunden.. du kan se meget mere i den meget, meget lange tråd om alene hjemme problemer..

 

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/2235-tysons-alene-hjemme-traening-og-p-p-peros-og-andre-der-har-lyst-til-deltage.html

 

Hvis hunden lærer at være alene hjemme, er det ikke et problem at passe et job og have hund samtidig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...