Louise_J Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Tanken om en hund nr. 3 har spøgt i et stykke tid nu. Når man træner med den ene hund, er den anden alene, og det synes jeg er synd Udover det vil jeg bare gerne have en hund til, uden nogen rigtig gyldig grund Det skal være en voksen hund, gerne en pensioneret avlshund. Racen betyder mindre, men den skal være robust nok til at kunne tumle med Cajsa. Samtidig skal den være så rolig, at den kan accepteres af Mingus. Den vil ikke blive trænet voldsomt meget, kun til hyggebrug. Så den skal kunne nøjes med at komme ud at gå tre gange dagligt, og ellers lege med Cajsa og snorke i sofaen Så faldt jeg over denne :http://www.dba.dk/rottweiler-hund-4-aar-taeve/id-73613275/ Denne er også sindssygt lækker, men alt for aktiv:http://www.dba.dk/golden-retriever-hund-3-aar/id-73182648/ Jeg kender hende der har den, og hun er en rigtig dejlig hund. Men en bestemt dame Jeg skal altså lære at lade være med at kigge på den slags :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Uh nr 2 ville jeg da godt nuppe:lun: Meen jeg er så egoistisk, at jeg vil have hvalpetiden med.. Og så er 2 dårlige hofte-hunde nok ikke det smarteste:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Jeg troede egentlig, at du ville have Mingus omplaceret? Men dejligt at høre, at det ikke længere er tilfældet. Med tre hunde skal der nok blive liv i huset! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Dyrenettet - dyr p nettet Må indrømme at jeg undrer mig over hvorfor nogen vil af med sådan en skøn hund, men det kan jo være personlige årsager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Blandingshund, Sort, 10 mdr... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Blandingshund, Sort, 10 mdr... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Hold da op det er da noget af et ultimatum, det er da et hårdt valg at skulle tage:cry: ... Ved ikke en gang hvad jeg ville svare hvis jeg fik et sådan ultimatum :hmm: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Hold da op det er da noget af et ultimatum, det er da et hårdt valg at skulle tage:cry: ... Ved ikke en gang hvad jeg ville svare hvis jeg fik et sådan ultimatum :hmm: :blink: Jeg ville helt klart bede ham smutte.. Ingen skal bede mig skille mig af med min hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Jeg ville helt klart bede ham smutte.. Ingen skal bede mig skille mig af med min hund Sådan ha jeg det ltså også lidt... Pluto er jo ikke bare en hund, han er mit barn, tanken om at skulle skille mig af med ham er forfærdelig Heldigvis elsker min kæreste ham ligeså meget som mig så det kommer ikke på tale, men jeg var dælme blevet gal hvis det var Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Sådan ha jeg det ltså også lidt... Pluto er jo ikke bare en hund, han er mit barn, tanken om at skulle skille mig af med ham er forfærdelig Heldigvis elsker min kæreste ham ligeså meget som mig så det kommer ikke på tale, men jeg var dælme blevet gal hvis det var Ja netop.. Og hunden vælger jo ikke selv dens familie, så man skylder hunden at tage sig godt af den.. Ville heller ikke undvære en hund, fordi en fyr bad mig om det.. Det er nærmest en hobby og jeg ville aldrig bede en kæreste om at droppe hans hobby.. Ergo skal han heller ikke gøre det samme mod mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ja netop.. Og hunden vælger jo ikke selv dens familie, så man skylder hunden at tage sig godt af den.. Ville heller ikke undvære en hund, fordi en fyr bad mig om det.. Det er nærmest en hobby og jeg ville aldrig bede en kæreste om at droppe hans hobby.. Ergo skal han heller ikke gøre det samme mod mig Tænker også på hvad vedkommende så kunne finde på at forlange næste gang... Så meget under tøflen skal man ikke finde sig i at være. Ud med harpen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Tænker også på hvad vedkommende så kunne finde på at forlange næste gang... Så meget under tøflen skal man ikke finde sig i at være. Ud med harpen! Nej lige præcis... Og uanset hvad madammen har været utilfreds med hunden over så må man da kunne finde en løsning... Så slemt har det vel heller ikke været... COME ON!!! Det kunne jeg da heller aldrig selv drømme om at forlange. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Blandingshund, Sort, 10 mdr... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt øøøj, hvor er hun vidunderlig!! - hvis ikke der var en Tinkatosse i Flipsedyrets liv, så var jeg suset afsted efter hende!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Hold da op det er da noget af et ultimatum, det er da et hårdt valg at skulle tage:cry: ... Ved ikke en gang hvad jeg ville svare hvis jeg fik et sådan ultimatum :hmm: :blink: For mig lyder det ikke som om han har været svær at overtale. Han indrømmer jo selv han ikke har tid nok til at tage sig af den. Uden at vide det, og uden at sætte manden i dårligt lys, vil jeg dog stadig vove den påstand, at det er en sådan hund der er i overhængende fare for at blive aflivet, hvis den ikke bliver solgt inden fore overskuelig fremtid. En af dem der ikke har tænkt sig om...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 For mig lyder det ikke som om han har været svær at overtale. Han indrømmerjo selv han ikke har tid nok til at tage sig af den. Uden at vide det, og uden at sætte manden i dårligt lys, vil jeg dog stadig vove den påstand, at det er en sådan hund der er i overhængende fare for at blive aflivet, hvis den ikke bliver solgt inden fore overskuelig fremtid. En af dem der ikke har tænkt sig om...... Tror helt sikker du har ret, tror ikke han har været uden skyld. Det er bare synd for det er altid hunden det går ud over Håber sandelig ikke den bliver aflivet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Tænker også på hvad vedkommende så kunne finde på at forlange næste gang... Så meget under tøflen skal man ikke finde sig i at være. Ud med harpen! Ja præcis. Hun skal bare vide hvor skabet skal stå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg troede egentlig, at du ville have Mingus omplaceret? Men dejligt at høre, at det ikke længere er tilfældet. Med tre hunde skal der nok blive liv i huset! :banan: Det skulle han egentlig goså have været. Men jeg har ikke kunnet finde nogen der var gode nok, så nu bliver han her hos mig Han er stadig alt, alt for meget alene, men det må han leve med. Det er vist egentlig også mig der har haft problemet med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Uh nr 2 ville jeg da godt nuppe:lun: Meen jeg er så egoistisk, at jeg vil have hvalpetiden med.. Og så er 2 dårlige hofte-hunde nok ikke det smarteste:genert: Hun er også rigtig dejlig. Så vidt jeg ved er hun overhovedet ikke mærket af det, og bliver brugt til bl.a. markprøver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts