Gæst Basset-baby Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Hejsa. Jeg nævnte lige for forhandleren i maxizoo at vi overvejer at barfe- hun erkendte at det var en super løsning for hunden men skulle selvfølgelig tilbyde et andet fodermærke. Nemlig Real Nature- men er det virkelig så godt som hun understreger? Nogle meninger, holdinger og ikke mindst ERFARINGER ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Slet ingen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Real Nature er koldtpresset, ligesom markus muhle. Dog er ingredienserne til en mere positiv side :5up: Super godt foder - gad godt jason gad spise andet end hvalpefoderet Orker ikke lige og skrive mere nu, da jeg desværre har fået en voldsom hovedpine, men kan godt skrive mere senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Det første jeg lige falder over er at hunden godt nok skal have mange gram af foderet ! Ninja ville skulle have 450-460gram dagligt, hvor hun lige nu ligger på 360gr. Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg har bemærket at jo mere kød, vitaminer og mineraler der er i foderet, jo mindre gram skal hunden have dagligt. Jeg sammenligner f.eks med Ziwipeak og Wolfsblut som er "barf" tørfoder. Men rent personligt har jeg desværre ingen erfaringer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Jeg har også kigget på Ziwipeak, men er det ikke EKSTREMT dyrt ? 750 for 5 kg ? Jeg ved så godt at de skal have væsentlig mindre, men alligevel ? Hun virkede også lidt tvetydig da hun fortalte om Ziwipeak :hmm: Jeg vil gerne at Alfred får noget lækkert fodder ! Gerne så tæt på barf som muligt- men selvfølgelig ikke til 2000 kr om mdr.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ziwipeak er virkeligt lækkert, bruger det som godbidder og det hitter fuldstændigt! Min venindes hvalp får hovedsageligt Ziwipeak og er også meget glad for det (og sund) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ziwipeak er virkeligt lækkert, bruger det som godbidder og det hitter fuldstændigt! Min venindes hvalp får hovedsageligt Ziwipeak og er også meget glad for det (og sund) Men det fås ikke som hvalpefodder ? Eller ? Synes ikke jeg kan finde det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Men det fås ikke som hvalpefodder ? Eller ? Synes ikke jeg kan finde det.. Hm, nej tror bare den får det almindelige, men om det er tilrådeligt ved jeg faktisk ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Kan se at det koster 750 for 5 kg, og han skal (som voksen) have 300gram om dagen- Det bliver dælme dyrt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Så vidt jeg ved har veninden ledt intensivt efter et billigt sted på nettet, men uden held Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Jeg har også kigget på Ziwipeak, men er det ikke EKSTREMT dyrt ? 750 for 5 kg ? Jeg ved så godt at de skal have væsentlig mindre, men alligevel ? Hun virkede også lidt tvetydig da hun fortalte om Ziwipeak :hmm: Jeg vil gerne at Alfred får noget lækkert fodder ! Gerne så tæt på barf som muligt- men selvfølgelig ikke til 2000 kr om mdr.. Jo Ziwipeak er virkeligt dyrt, men nu brugte jeg det også bare som eksempel :blink: Har du evt. kigget på Wolfsblut eller Orijen ? Jeg ved at Wolfsblut ligger på omkring de 650kr pr. 15kg. Køber du i Tyskland sparer du ca. 200kr ved køb af 2x 15kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts