Petrine Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Nogen der kender det mærke? Undrer mig over, det er så udbredt blandt papillon-folk, bortset fra det er vildt dyrt synes jeg ikke det er vildt meget bedre end alt det andet tørkost. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Nogen der kender det mærke? Undrer mig over, det er så udbredt blandt papillon-folk, bortset fra det er vildt dyrt synes jeg ikke det er vildt meget bedre end alt det andet tørkost. Jeg kender det! Og jg syens det er de værste lort jeg nogensinde har købt..Først ville hundene ikke æde det. Men det gjorde de sevlfølgelig da de blev sultne.. De skulle have lidt mere (25 % mere ca).. Efter en måneds tid opdagede jeg at de var begyndt at blive farvede af det.. Det er sat på min never-ever liste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Fnis, tak for dine erfaringer, papilloner skal da ellers være hvide og synes også dem på technical er kridhvide :hmm: Men kan hilse fra begge hunde + katten og sige JA, det smager godt nok for kedeligt til at stjæle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Fnis, tak for dine erfaringer, papilloner skal da ellers være hvide og synes også dem på technical er kridhvide :hmm: Men kan hilse fra begge hunde + katten og sige JA, det smager godt nok for kedeligt til at stjæle Måske papillonpels er anderledes end løvepels?Mine kan jo heller ikke tåle eukanuba..Cleo var tæt på en aflivning da hun var på eukanuba Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Arh, ja selvfølgelig, løver er sarte og papilloner er rå hårdføre køtere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Nogen der kender det mærke? Undrer mig over, det er så udbredt blandt papillon-folk, bortset fra det er vildt dyrt synes jeg ikke det er vildt meget bedre end alt det andet tørkost. Tror det med udbredelsen er meget raceafhængigt, fordi man ofte får det anbefalet fra opdrætter eller de er sponsorer på klubbens arrangementer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Tror det med udbredelsen er meget raceafhængigt, fordi man ofte får det anbefalet fra opdrætter eller de er sponsorer på klubbens arrangementer. Nok rigtigt, fik 5 kg med hjem til Zamzam, men han har ikke rørt det siden han fik tilbudt barf Undres bare over ret dyrt og kedeligt mærke kan være så gennemført udbredt i en enkelt race, nogen må da tænke lidt selvstændigt :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts