Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst Janni privat
Nogen der kender det mærke?

Undrer mig over, det er så udbredt blandt papillon-folk, bortset fra det er vildt dyrt synes jeg ikke det er vildt meget bedre end alt det andet tørkost.

Jeg kender det! Og jg syens det er de værste lort jeg nogensinde har købt..

Først ville hundene ikke æde det. Men det gjorde de sevlfølgelig da de blev sultne..

De skulle have lidt mere (25 % mere ca)..

Efter en måneds tid opdagede jeg at de var begyndt at blive farvede af det..

Det er sat på min never-ever liste :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Fnis, tak for dine erfaringer, papilloner skal da ellers være hvide og synes også dem på technical er kridhvide :hmm:

Men kan hilse fra begge hunde + katten og sige JA, det smager godt nok for kedeligt til at stjæle :cool:

Måske papillonpels er anderledes end løvepels?

Mine kan jo heller ikke tåle eukanuba..Cleo var tæt på en aflivning da hun var på eukanuba :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der kender det mærke?

Undrer mig over, det er så udbredt blandt papillon-folk, bortset fra det er vildt dyrt synes jeg ikke det er vildt meget bedre end alt det andet tørkost.

Tror det med udbredelsen er meget raceafhængigt, fordi man ofte får det anbefalet fra opdrætter eller de er sponsorer på klubbens arrangementer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det med udbredelsen er meget raceafhængigt, fordi man ofte får det anbefalet fra opdrætter eller de er sponsorer på klubbens arrangementer.

Nok rigtigt, fik 5 kg med hjem til Zamzam, men han har ikke rørt det siden han fik tilbudt barf :-D

Undres bare over ret dyrt og kedeligt mærke kan være så gennemført udbredt i en enkelt race, nogen må da tænke lidt selvstændigt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites