Gæst Lusen Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Tja... overskriften er vel noget vi alle føler indimellem når man har dyr. Men jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg altid skal rammes... eller mine hunde skal. Dette år tyder på at blivet meget dyrt år mht til dyrlæge og syge dyr, vi startede jo i stor stil med Suzi og en navlebrok.. 5000 kr at betale. Så fik Pomkin en diskusprolaps... 4000 kr. En krikke fik kolik... 3000 kr. Og i de sidste par dage har Pomkin være nedstemt og lidt trist, jeg har holdt hende under obs og ikke kunne finde noget unormalt, temp. normal, drikker normalt, spiser normalt, åndedræt normalt, puls normal, afføring normal og urin og tiden for at hun kan holde sig er også normalt. Ingen udflåd bagtil og ingen næseløb eller andet. Dog kunne jeg ikke li at min lille "evig glad" pludselig ikke var så evig glad som normalt, idag kl.07.45 stod vi så hos Dr.dyr (vi føler vi har andel i klinikken) Hun blev undersøgt på kryds og tværs.. ingen ting kunne han finde og evt. smerte i ryggen blev meget hurtigt udelukket da hun viste ham hvor højt hun kan hoppe for at komme op til sin mooooar. Blodprøven viste intet og nu er hun så kommet i en antibiotika behandling for at kunne udelukke en evt mindre indfektion et eller andet sted. NØØØJ hvor er det trælst evig og altid at skulle stå med et sygt dyr... hvorfor kan man ikke bare få lov til at nyde sine dyr, glade og friske.? Hva jeg ville med dette ... jo jeg ville såmen bare gerne af med lidt galle og så måske se at jeg ikke er den eneste i verden med de problemer.... Det KAN DA IK kun være mig og mit dyrehold som det er galt med... OR ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Øv hvor er det bare surt! Jeg har heldigvis været ret forskånet. Har igennem 15 år haft dyrlæge ude ved hestene én gang i forbindelse med forfangenhed og én gang i forbindelse med en byld. Med hundene har jeg fået syet et bid nakken og ellers kun almindelige sundhedseftersyn, vaccinationer og sterilisation. Kattene har aldrig fejlet noget (7-9-13). Måske er jeg heldig, måske er du uheldig? Uanset hvad, så håber jeg at du går en lidt lysere tid i møde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Puuha jow, det er så træls når man render ind i sådan en stime :ae: Jeg havde en tur sidste år med Misja, blodprøve, afførings prøver. røntgen af lunger, ryg, hofter, bag og forben, scanning af hjertet, antibiotika, ormekur, lungeorme kur og hvad har vi ellers... Og så har der været forvridninger, skulder af led, kiropraktor besøg, massage besøg, muskel smerter pga. vrid, marvekatar, sluge sokker (som hvalp), indvolds orme, byld der krævede operation, hotspot osv osv - og det var bare Misja og vores 8 år hos dyllen Så var der Buster, han havde ledmus og siden OCD i begge albueled, voldsomme kennelhoster og konstante hotspots Så var der Max, dejlige gamle Max der havde problemer med skjoldbruskkirtlen, en vorteblomst på størrelse med en 5-krone der skulle opereres væk, gigt, en virus infektion der næsten tog livet af ham og til sidst, hofter og skuldre der kun blev holdt sammen af sener og muskler MEN, jeg vil ikke bytte nogen af dem. Kun de to hanhundes lidelser der gjorde at jeg ikke nåede at have dem i fulde 12 måneder hos mig Misja bliver, på trods af alt, 50 år sammen med mig BASTA! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Det KAN DA IK kun være mig og mit dyrehold som det er galt med... OR ? Først god bedring til frk. Pomkin :ae: Kender det godt - og ser det ikke som et tilfælde, at min dyrlæge er gået fra Peugeot til Jaguar, mens jeg har været kunde Gamle Lucki var godt nok dyr i drift de sidste år, mavedrejninger, svulster, brækkede tær, specialkost, plus det løse Og nej, han var ikke forsikret Bondo var "billig" i drift kun en maveinfektion ragede han til sig Erstatningerne fra forsikringsselskabet på Jacki har allerede betalt sig hjem de næste mange år Desværre dækker forsikringen ikke kiropraktorer, svømning og andet der også koster dyrt På positiv siden, min dyrlæge kender mig, og er super sød til at tage sig af mig og mine hunde, når behovet er der - plus han tager intet for opfølgende behandlinger for samme lidelse :klap: Desuden har jeg personligt kendskab til de fleste dyreklinikker i vagtdyrlægeordningen, så har ikke behov for at taste adresser ind i gps'en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Kattene har aldrig fejlet noget (7-9-13). Måske er jeg heldig, måske er du uheldig? Uanset hvad, så håber jeg at du går en lidt lysere tid i møde Kattene... 7-9-13 .. siger jeg også , selvom vi har 5 stk så er det ikke dem som tømmer min pengepung. Tak, opmuntring er nu trods alt en god ting :blink: Misja bliver, på trods af alt, 50 år sammen med mig BASTA! :blink: :5up: Det SKAL hun ... NEMMERLIG :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Øvøvøv...Kender det desværre alt for godt. Kan med lidt hurtig hovedregning også regne ud, at der lige ryger mindst 3.000 kr til dr. dyr igen i morgen.. Oven i de 4.000 vi gav i marts for at få hende steriliseret. Dertil kan lægges endnu 3.000+ for røntgen og behandling af Bamses albue... Det er vist ikke andet end nogle måneder siden. Kan snart ikke huske det længere. Og mener kastrationen af ham kostede omkring 2.000..... :hmm: Så var der også lige en gang H/L orm som han skulle behandles for - Mener vi endte på omkring 4.500-5.000 for den omgang, fordi det var kompliceret og involverede blodprøver, røntgen og en masse andre undersøgelser. Og så plus det løse... Et par besøg for mavesmerter hos Kaia, som viste sig at være relateret til løbetiden, en del test for H/L orm og så de alm. sundhedstjek. Så et hurtigt slag på tasken giver ca. 20.000+ til dr. dyr siden vi fik Bamse for 2 år siden. Så du er desværre ikke alene med det.... Er pisse ligeglad med pengene - Dem tjener jeg jo igen senere ved at gå på arbejde Men det at have en syg hund, eller en hund med smerter skære i hjertet og jeg hader når de ikke kan leve det liv jeg ved de elsker - Også selvom det bare er for en periode. Helt ærligt.. Så bliver man også bare mere opmærksom på sine dyr og tjekker hellere lige en ekstra gang, når man først én gang har oplevet at mistanken var korrekt og det rent faktisk var alvorlig. Min dyrlæge og alle sygeplejerskene deroppe kender hele familien af dyr og mennesker ved navn og kender vores stemmer i telefonen - Får skam også julekort fra dem og sender dem en gang imellem chokolade, når de har gjort lidt ekstra... Så ja... Kommer der for tit. Denne gang håber jeg bare, at vi "spilder pengene" på røntgen og at det er ukompliceret og nemt at behandle.. Men better safe than sorry!! Og god bedring til Pomkin!! Håber hun snart er sig selv :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Først god bedring til frk. Pomkin :ae: Kender det godt - og ser det ikke som et tilfælde, at min dyrlæge er gået fra Peugeot til Jaguar, mens jeg har været kunde Gamle Lucki var godt nok dyr i drift de sidste år, mavedrejninger, svulster, brækkede tær, specialkost, plus det løse Og nej, han var ikke forsikret Bondo var "billig" i drift kun en maveinfektion ragede han til sig Erstatningerne fra forsikringsselskabet på Jacki har allerede betalt sig hjem de næste mange år Desværre dækker forsikringen ikke kiropraktorer, svømning og andet der også koster dyrt På positiv siden, min dyrlæge kender mig, og er super sød til at tage sig af mig og mine hunde, når behovet er der - plus han tager intet for opfølgende behandlinger for samme lidelse :klap: Desuden har jeg personligt kendskab til de fleste dyreklinikker i vagtdyrlægeordningen, så har ikke behov for at taste adresser ind i gps'en Det skal heller ikke forbavse mig at min dyrlæge har fået ny bil.. om ikke andet så har han udvidet og ansat flere folk.. :slem: Kan se at jeg ikke er ene om flere ting ting og får den der underlige fornemmelse i maven når jeg høre stemmen i telefonen... "Hej Mona, hvem er det så galt med nu ?" og hele personalet kender hver enkel af mine hunde på navn og div lidelser... :stupid: Det eneste gode ved alt dette er at alle mine hunde elsker deres dyrlæge og de er glade uanset hvornår vi er der... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Min dyrlæge og alle sygeplejerskene deroppe kender hele familien af dyr og mennesker ved navn og kender vores stemmer i telefonen - Får skam også julekort fra dem og sender dem en gang imellem chokolade, når de har gjort lidt ekstra... Så ja... Kommer der for tit. Den kan jeg godt slå, klinikdamen kan mit tlf. nr. i hovedet, så når jeg ringer så siger hun altid "hej Lonny" før jeg når at sige noget :blink: Og til startspørgsmålet, ja jeg kender det godt, og jeg behøver vist ikke uddybe, men hun ser heldigvis ud til at blive mindre uheldig med alderen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 vi har heldigvis ikke haft behov for dyrlægen, undtagen til vaccination, siden oktober (7-9-13) men de første par måneder med skipper var godt nok dyre for pengepungen, med både forgiftning og en byld der bare nægtede at hele pengene var rigtig sure, men det værste er næsten at han i dag er panisk angst for dyrlægen fordi han oplevede så mange "overgreb" som hvalp hvor der blev skåret i hans hoved Jeg krydser fingre for at i snart går lysere og raskere tider i møde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Øv hvor er det træls for dig :ae: Nej, jeg kender det desværre udemærket godt. Dumle var billig i indkøb, til gengæld kostede hans svage immunforsvar os mange tusinde kroner de første 3år af hans levetid. Det var et sår med betændelse i øret, analkirtler der ikke fungede som de skulle, pavovirus, tarmbetændelse, øregangsbetændelse, hot spot og mere *suk*. Utrolig nok var vi dumme nok til ikke at få en sygeforsikring på Dumle med det samme vi fik ham. Siden har det været umuligt fordi vi aldrig har haft en "pletfri" sundhedstjek på ham. Først nu på hans 4 leveår er det blevet muligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Øvøvøv...Kender det desværre alt for godt. Kan med lidt hurtig hovedregning også regne ud, at der lige ryger mindst 3.000 kr til dr. dyr igen i morgen.. Oven i de 4.000 vi gav i marts for at få hende steriliseret. Dertil kan lægges endnu 3.000+ for røntgen og behandling af Bamses albue... Det er vist ikke andet end nogle måneder siden. Kan snart ikke huske det længere. Og mener kastrationen af ham kostede omkring 2.000..... :hmm: Så var der også lige en gang H/L orm som han skulle behandles for - Mener vi endte på omkring 4.500-5.000 for den omgang, fordi det var kompliceret og involverede blodprøver, røntgen og en masse andre undersøgelser. Og så plus det løse... Et par besøg for mavesmerter hos Kaia, som viste sig at være relateret til løbetiden, en del test for H/L orm og så de alm. sundhedstjek. Så et hurtigt slag på tasken giver ca. 20.000+ til dr. dyr siden vi fik Bamse for 2 år siden. Så du er desværre ikke alene med det.... Er pisse ligeglad med pengene - Dem tjener jeg jo igen senere ved at gå på arbejde Men det at have en syg hund, eller en hund med smerter skære i hjertet og jeg hader når de ikke kan leve det liv jeg ved de elsker - Også selvom det bare er for en periode. Helt ærligt.. Så bliver man også bare mere opmærksom på sine dyr og tjekker hellere lige en ekstra gang, når man først én gang har oplevet at mistanken var korrekt og det rent faktisk var alvorlig. Min dyrlæge og alle sygeplejerskene deroppe kender hele familien af dyr og mennesker ved navn og kender vores stemmer i telefonen - Får skam også julekort fra dem og sender dem en gang imellem chokolade, når de har gjort lidt ekstra... Så ja... Kommer der for tit. Denne gang håber jeg bare, at vi "spilder pengene" på røntgen og at det er ukompliceret og nemt at behandle.. Men better safe than sorry!! Og god bedring til Pomkin!! Håber hun snart er sig selv :ae: 20.000 kr er det beløb vi lægger fra om året til netop disse ting,og jeg indrømmer at vi heller ikke tænker i penge men først og fremmest på dyret. Jeg vil dog ikke lægge skjul på at jeg tit tænker på hvor skønt det ville være hvis man i et par mdr ikke skulle betale en UPS-regning til dyrlægen. Tit har vi kage med til deres kaffe på klinikken og sidst med Pomkin og hendes diskus, da fik han da en god rødvin og lidt luksus chokolade, jeg fik knus og Pomkin en godbid :slem: Men, Ja så heller "spilde pengen" og få besked om at intet er galt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Den kan jeg godt slå, klinikdamen kan mit tlf. nr. i hovedet, så når jeg ringer så siger hun altid "hej Lonny" før jeg når at sige noget :blink: Og til startspørgsmålet, ja jeg kender det godt, og jeg behøver vist ikke uddybe, men hun ser heldigvis ud til at blive mindre uheldig med alderen Du var i mine tanker da jeg skrev dette indlæg, for hvis jeg har en lidelsesfælle så er det da dig .... :blink: Jeg krydser finger for dig og Luna meget tit :hjerte: vi har heldigvis ikke haft behov for dyrlægen, undtagen til vaccination, siden oktober (7-9-13) men de første par måneder med skipper var godt nok dyre for pengepungen, med både forgiftning og en byld der bare nægtede at hele pengene var rigtig sure, men det værste er næsten at han i dag er panisk angst for dyrlægen fordi han oplevede så mange "overgreb" som hvalp hvor der blev skåret i hans hoved Jeg krydser fingre for at i snart går lysere og raskere tider i møde... Det må ligegodt være det værste , heldigvis er mine stadig glade når vi kommer derop og selv om de godt kan trykke sig lidt så vimser de glade rundt på gulvet bagefter og tigger godbidder. Så PYT med pengen bare de ikke bliver bange som Skipper :ae: Øv hvor er det træls for dig :ae: Nej, jeg kender det desværre udemærket godt. Dumle var billig i indkøb, til gengæld kostede hans svage immunforsvar os mange tusinde kroner de første 3år af hans levetid. Det var et sår med betændelse i øret, analkirtler der ikke fungede som de skulle, pavovirus, tarmbetændelse, øregangsbetændelse, hot spot og mere *suk*. Utrolig nok var vi dumme nok til ikke at få en sygeforsikring på Dumle med det samme vi fik ham. Siden har det været umuligt fordi vi aldrig har haft en "pletfri" sundhedstjek på ham. Først nu på hans 4 leveår er det blevet muligt. Jeg tør slet ikke gøre det op i penge over deres levetid hos mig, Suzi alene står mig nok i over 50.000 kr ved dyrlægen... så jeg nøjes med at være træt af dette års dyrlæge besøg og problemer :stupid: Men Dumle har dælme også været sit igennem, håber at de næste mange års sundhedstjek går ligeså fint som det sidste :5up: Sygeforsikring har jeg ikke på nogen af mine da de to af dem er fra udlandet og så ville de tage så mange forbehold at det ville være penge ud af vinduet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 åh jeg kan mærke jeg har været heldig med min hund. Jeg tegnede sygeforsikring som det første da jeg fik ham, men har (7-9-13) aldrig brugt den. Havde en analkirtelbetændelse på 800 kr for et års tid siden, men ellers rask Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Det eneste gode ved alt dette er at alle mine hunde elsker deres dyrlæge og de er glade uanset hvornår vi er der... Jacki ææælsker også hendes dyrlæge :klap: og hun har været udsat for lidt af hvert, bl.a. er hun som hvalp blevet syet på snuden under lokalbedøvelse :slem: I januar var vi et smut forbi vagtdyrlægen - og den dyrlæge havde aldrig oplevet en hund, der var så vild med dyrlægen eller for at komme op på undersøgelsesbordet som Jacki Den kan jeg godt slå, klinikdamen kan mit tlf. nr. i hovedet, så når jeg ringer så siger hun altid "hej Lonny" før jeg når at sige noget :blink: Den kan jeg ikke helt slå men kun fordi min dyrlæge ikke har visnummer funktion Det er år siden, det har været nødvendigt at opgive mit nummer, de kan det i hovedet - alle 3 klinikassistenter/vet.sygeplejersker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 I januar var vi et smut forbi vagtdyrlægen - og den dyrlæge havde aldrig oplevet en hund, der var så vild med dyrlægen eller for at komme op på undersøgelsesbordet som Jacki Arrrghh... den kan jeg ik stikke.... mine skal dog løftes op , undskylder det med at det er fordi de er så små og der er så langt ned :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 God bedring til Pomkin :ae: Vi har ikke engang haft hund i 1 år, men sys hun har været dyr i drift, godt med en forsikring, men alligevel rimeligt trælst med en hund der ikke er på toppen. Hun har fået diverse indledende undersøgelser ved 3 forskellige dyrlæger, derefter røntgen af skuldre albuer og knæ, operation og genoptræning, røntgen af hofter skuldre albuer knæ og ryg, forskellige småtterier som øjenbetændelse, kløe og udslæt i ørerne og nu har hun flækket sin ene ulveklo :stupid: + at vi hele tiden skal være obs på om hun nu viser tegn på smerter i den anden skulder for så skal hun hele maskineriet igennem igen bare i den anden side Så ja jeg er også træt af ikke bare at kunne nyde hunni, men når hun så har det godt er det jo det bedste i verden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har 6 hunde og alle er i sygekasse.Det er nødvendigt som pensionist og alene med økonomi. Jeg har haft lidt problemer med nogle hvalpe, født her , som skulle til dyre check før de skulle sælges.Bare for en sikkerheds skyld og de var OK. Men min ældste Molly bliver 11 år den 21/6 og hun har aldrig været syg, skåret en pote eller andet.næste er 8 år nu og har haft lidt med ørene, ellers intet. Disse er født med A hofter, intet på albuer og stærk ryg og benbygning. Jeg tror det er både lidt tilfældigt og så også meget genetisk , hvor sunde de bliver. Og så mht til evt dyr allergibehandling.Det har jeg ikke oplevet på mine nu 16 hunde. Mine 2 græske har hellerikke været plaget ud over småting. Men jeg føler med dem der har hunde der heletiden skranter og som man er nervøs for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har 6 hunde og alle er i sygekasse.Det er nødvendigt som pensionist og alene med økonomi.Jeg har haft lidt problemer med nogle hvalpe, født her , som skulle til dyre check før de skulle sælges.Bare for en sikkerheds skyld og de var OK. Men min ældste Molly bliver 11 år den 21/6 og hun har aldrig været syg, skåret en pote eller andet.næste er 8 år nu og har haft lidt med ørene, ellers intet. Disse er født med A hofter, intet på albuer og stærk ryg og benbygning. Jeg tror det er både lidt tilfældigt og så også meget genetisk , hvor sunde de bliver. Og så mht til evt dyr allergibehandling.Det har jeg ikke oplevet på mine nu 16 hunde. Mine 2 græske har hellerikke været plaget ud over småting. Men jeg føler med dem der har hunde der heletiden skranter og som man er nervøs for. Tak, Tja i gamle dage sagde man at blandinger altid var sunde og raske.... :hmm:jeg har 3 blandinger som har kostede mig formuer, deraf incl mine to fra udlandet. MEN min ægte collie har aldrig fejlet noget :5up: (7-9-13) og hun er ellers blandt de racer som siges at have en del skavanker. Hun fik lidt forvridninger i den ene skulder som hvalp (pga voldsom leg med min schæfer) men efter 3 dage var hun på toppen igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Fik jeg nævnt at Misja også er multi-allergiker, var i gennem blodprøve, sterilisering, prednisolon beh. og hyposensibilisering og nu får specialfoder der koster en krig ? Nå men pyt, hun trives (og jeg har klog af skade sørget tidligt for en sygeforsikring til hende - den fik jeg nemlig aldrig lavet på Buster og det var dyrt når man er ene og på pension) og ja hun kostede meget lidt i indkøb men jeg tør ikke regne sammen hvad hun har kostet i vedligeholdelse God bedring til Pomkin - og alle i andres hunde derude, lad os håbe at der kommer endnu længere perioder hvor de er raske og trives BIG TIME :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Er også træt af at have en syg hund. Det skærer i hjertet, når man ser på hende (hun er nærmest blevet en gammel hund at se på og hun er kun 2 år ). Men forhåbentlig bliver det godt igen, det tager bare en evighed. Øjnene driller stadig. Kronisk lidelse. Kontrol på fredag. Analkirtler fjernet Så er der ledbåndet i skulderen. Røntgen, scanning, kikkertundersøgelse. Genoptræning, kiropraktor (water walking 2 gange om ugen i det næste halve år eller mere..) og hun kan ikke gå bare en lillebitte tur. Tror vi har betalt 40.000 de første 2 år i dyrlægeregninger. Men det værste er ikke pengene, det er det man ikke længere kan med sin lille hund. Kattene har gudskelov aldrig fejlet noget som helst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Er også træt af at have en syg hund. Det skærer i hjertet, når man ser på hende (hun er nærmest blevet en gammel hund at se på og hun er kun 2 år ). Men forhåbentlig bliver det godt igen, det tager bare en evighed. Øjnene driller stadig. Kronisk lidelse. Kontrol på fredag. Analkirtler fjernet Så er der ledbåndet i skulderen. Røntgen, scanning, kikkertundersøgelse. Genoptræning, kiropraktor (water walking 2 gange om ugen i det næste halve år eller mere..) og hun kan ikke gå bare en lillebitte tur. Tror vi har betalt 40.000 de første 2 år i dyrlægeregninger. Men det værste er ikke pengene, det er det man ikke længere kan med sin lille hund. Kattene har gudskelov aldrig fejlet noget som helst. At læse dit indlæg skær også i mit hjerte, kan godt forstå at du er fortvivlet når noget tager så lang tid og man begynder at mærke en vis afstand Jeg kan dog trøste mig med at mine tit er kommet hurtigt over det de nu har fejlet selvom jeg kan se tilbage til 8 mdr med et rent helv... dengang Suzi var alvorlig syg og vi troede at vi skulle miste hende. Heldigvis så glemmer man det hurtigt når det så endelig går fremad. 1000 tanker til dig og lille pigen herfra :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Øv øv.. I har da godt nok også været ret hårdt ramt . Jeg har altid haft dyr, men har heldigvis endnu ikke haft de helt store udgifter . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Ov det lyder rigtig traels! Jeg har dog vaeret ualmindelig heldig med alle de dyr jeg har haft, end ikke vores gamle cocker har fejlet noget some helst i de 8-9 aar vi har haft ham:hjerte:. alle vovserne er heldigvis sunde og raske indtil videre og stor trives. Jeg kender dog nogen som ogsaa konstant synes at have hunde der fejler alt muligt indviklet, og det synes jeg er rigtig synd. de bruger alle deres penge paa at rende til dyrlaegere med dem. bl.a 30.000 kr har de brugt igennem aaerene paa en enkelt af deres hunde, indtil den gav op. nu har de faaet en ny hvalp og brugte en masse tid for at finde frem til rette avl, alligevel fejler den nye fine hvalp en masse bl.a epilepsi. De har slet ikke raad til at rejse udenlands pga. regningerne. SURT. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Ov det lyder rigtig traels! Jeg har dog vaeret ualmindelig heldig med alle de dyr jeg har haft, end ikke vores gamle cocker har fejlet noget some helst i de 8-9 aar vi har haft ham:hjerte:. alle vovserne er heldigvis sunde og raske indtil videre og stor trives. Jeg kender dog nogen som ogsaa konstant synes at have hunde der fejler alt muligt indviklet, og det synes jeg er rigtig synd. de bruger alle deres penge paa at rende til dyrlaegere med dem. bl.a 30.000 kr har de brugt igennem aaerene paa en enkelt af deres hunde, indtil den gav op. nu har de faaet en ny hvalp og brugte en masse tid for at finde frem til rette avl, alligevel fejler den nye fine hvalp en masse bl.a epilepsi. De har slet ikke raad til at rejse udenlands pga. regningerne. SURT. Kan man ikke få sygeforsikring til hunde i usa? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Kan man ikke få sygeforsikring til hunde i usa? jo, det kan man godt. jeg har ikke. men selvom man har super forsikring, er det ikke altid de daekker alt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts