Gæst maian889 Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 så kom min blower, lidt forsinket pga af påsken, men det er min egen skyld... Jeg var som et lille barn da jeg skulle pakke den ud.. Og hold da fast der er smæk på vinden :klap:Glæder mig allerede til at proppe hunden i bad... :slem: Til andre som er på udkig så kan den forhandler jeg købte hos i Tyskland VARMT anbefales.. Den var på tilbud til 1700kr - herhjemme er det billigste jeg har set den til 2500kr. Og fragtomkostningerne var på beskedne 32kr FRA TYSKLAND :5up: Det er forresten den her: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Fedest! Du blir SÅ glad for den - regnvejr og mudder, pyt, blower lige :banan: Er den trinløs eller har den 2 indstillinger? (Min har bare 2 indstillinger, og så en kold og en lunken) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Fedest! Du blir SÅ glad for den - regnvejr og mudder, pyt, blower lige :banan: Er den trinløs eller har den 2 indstillinger? (Min har bare 2 indstillinger, og så en kold og en lunken) Den er trinløs og med en "varm" funktion også.. Jeg skulle lige prøve hvor kraftig den var og stod i døråbningen i køkkenet og sigtede på køkkenbordet, den pustede alt væk (på nær opvasken desværre :blink:) Carlo skred, så vi starter lige langsomt op.. tror han synes den lyder meget som støvsugeren. Den er han ikke bange for, men han bliver altid bedt om at gå ud, for ellers render han bare i vejen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Det mærkeligste herhjemme er, at gratishunden ikke er særlig vild med at komme en tur under bloweren, men modsat syntes det er ret fedt at blive støvsuget på?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Tror bare lige han skal vende sig til lyden og trykket.. Han er normalt temmelig modig anlagt, i dag præsterede han at være ved at rende ind foran mig mens jeg stod og spulede vores hegn med en højtryksrenser Nåede at se ham og fik stoppet, men han spankulerede bare videre som om det var det mest naturlige i verden :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts