martin Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 hej jeg jeg virklige brug for hjælp !!! min han er helt ustyrlige efter et andfald. og gør lige hvad det passer ham. han skal finde alt hvad der er at spise i huset og jeg mener alt han piver og går op på bore alle steder for at finde mad der er inge granser hvad han gør efter et andfald........ hvordan reger jers hunde efter et andfald ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Indy var også altid meget sulten efter et anfald Jeg plejede at gå en lille tur med hende, ikke langt, og i helt helt roligt tempo. Det plejede at distrahere hende fra sulten indtil hun faldt til ro. Tror egentlig også jeg pejede at give hende lidt at spise, men selvfølgelig ikke meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts