Aslan Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Vi var lige et smut over forbi mælkebøtterne, så her er en masse ens billeder :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg er helt forelsket i ham på billede 3!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Hvor er det bare nogle vidunderlige billeder Tror vist ikke der går længe inden han vinder endnu en lille fotokonkurrence eller to :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Hvor er det bare nogle vidunderlige billeder Tror vist ikke der går længe inden han vinder endnu en lille fotokonkurrence eller to :klap: Jeg kan ikke finde nogle, men måske jeg skulle sende ind til vi med hund, men de modtager jo nok ikke den samme hund to gange næsten i træk :hmm: Hvilket billed skal jeg sende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Han skulle vel ikke være i familie med ham her? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Han skulle vel ikke være i familie med ham her? Mjoe, hvis jeg nu køber en paryk....... :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Mjoe, hvis jeg nu køber en paryk....... :klap::klap: :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 :mrgreen: Hahhaha, ja den ville gå an :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Hahhaha, ja den ville gå an :klap: Hihi... det ville da være SÅ fint :klap: Men det sidste billede... Uhh... Han er altså bare fin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 (rettet) :mrgreen: UAARK!! Jeg blev jo helt forskrækket! :stupid: Aslan er bare gudesmuk på sin mælkebøttemark! Redigeret April 27, 2011 af Audrey grammatikfejl ;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Smukke, smukke, smukke og ekstra smukke dreng :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Nummer næstsidst, lidt tættere beskåret - det er bare en vinder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Nummer næstsidst, lidt tættere beskåret - det er bare en vinder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Aslan, han er bare så udtryksfuld og majestætisk!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Dejlige billeder :5up:, jeg synes klart du skal købe en paryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts