Hop til indhold

Gode hundetrænere Odense SØ

Recommended Posts

Gæst LoneMJ

Vi skal jo have meldt lille Frodo til noget hvalpemotivation, men aner ingenting om hvem, der er gode og ikke gode. Derfor vil jeg spørge herinde, hvem I vil råde os til at starte hos? Gerne et sted med andre små hunde....

Frodo er en lille herre på 12 uger, en krydsning mellem Shihtzu og bichon frise. Han er vores første hund og vi er lige flyttet til byen. Han vejer pt. 2,5 kg men kommer op på 4-5 kg. Derfor er vi lidt bange for at store hunde bliver lidt voldsomme for ham, ikke af ondskab, men bare på grund af deres størrelse. Han er livlig og kan godt have sine egne meninger, men er relativt nem at råbe op og reagerer fint på sit navn.

Hvad er jeres gode og dårlige erfaringer med hundetrænere i området. Vi har bil, så kan godt køre lidt, men vil dog helst ikke køre for langt.

mvh Lone

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun ét sted her i Odense SØ og det ligger ved Rosengårdscentret, du kan læse mere her: AKTIV hundeadfærdstræning - hundetræning - legestue - hvalpemotivation i Odense

Jeg har gået til hvalpemotivation der, og synes det er god begynder træning og hvalpene blev delt op i små og store på seperate hold...

Ellers er der hvalpemotivation i Højme hos DKK og et eller andet sted i byen som jeg ikke kan huske ved DCH...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kun ét sted her i Odense SØ og det ligger ved Rosengårdscentret, du kan læse mere her: AKTIV hundeadfærdstræning - hundetræning - legestue - hvalpemotivation i Odense

Jeg har gået til hvalpemotivation der, og synes det er god begynder træning og hvalpene blev delt op i små og store på seperate hold...

Ellers er der hvalpemotivation i Højme hos DKK og et eller andet sted i byen som jeg ikke kan huske ved DCH...

jeg mener at dch er helt ude i den anden ende af byen, paarup måske :hmm:

vi har gået ved dkk i Højme dog til unghundetræning og var ganske godt tilfredse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites