Gæst Gismo hunden Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Jeg gør fordi: Fredag skal fruen og jeg hente hund nr.2. Lille <Simba skal hentes i Lumsås. Lørdag: Hygge med fruen og de 2 dejlige hunde. Søndag: Gismo skal til sin første LP1 prøve. Det bliver en super weekend :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crthomsen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Det lyder dejligt Fredag køre vi i sommerhuset Lørdag glæder jeg mig til tid og ro og lange gåture med Emma. Søndag hjemad igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Uh tillykke med den nye hund :5up: Jeg glæder mig til lørdag for der skal jeg tage billeder :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Uuuuhhhh, vi skal også have "famileforøgelse" :banan::klap::banan::klap: Lørdag tidlig morgen kører vi til Sverige og henter Chinook Søndag forsøger vi at få kræet til at slippe vores fingre og bukseben :slem: Hele næste uge har vi ferie og skal træne og vise frem :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Torsdag står den på stand-up i Holstebro med efterfølgende bytur Fredag står på den ultimativt sidste htx-fest og efterfølgende bytur Lørdag står på ynk Søndag er endnu ukendt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg skal besøge min hvalp på søndag og så regner jeg med at tage til hundetræf i Ishøj. Glæder mig til at møde nogle af menneskerne bag al den tekst :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Sig mig engang, hvor mange skal have ny hvalp inden for de næste 8 uger? Der bliver jo total hvalpespam i billedforumet :banan::banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Sig mig engang, hvor mange skal have ny hvalp inden for de næste 8 uger? Der bliver jo total hvalpespam i billedforumet :banan::banan::banan::banan::banan: Jeg skal forhåbentligt ha babyhvalp inden for de næste 8 uger (hvis han da kommer til tiden) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Uhh tillykke med det nye familiemedlem :hjerte:. Fredag: Klokken 14:00 går jeg på barsel! :klap2: Lørdag: Skal til hundetræning! Også kommer der en masse af vennerne/veninder, og griller . Også skal vi råhygge. Søndag: Skal jeg til hundetræf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg skal forhåbentligt ha babyhvalp inden for de næste 8 uger (hvis han da kommer til tiden) den er jeg med på :klap: uh min weekend skal bruges i haven hvis vejret er godt. Så skal skipper og jeg sidde og se på kæresten bygge vores nye redskabsskur mens vi kommer med gode forslag og opmuntrende bemærkninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Sig mig engang, hvor mange skal have ny hvalp inden for de næste 8 uger? Der bliver jo total hvalpespam i billedforumet :banan::banan::banan::banan::banan: Der er faktisk oprettet en tråd af samme spørgsmål :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 den er jeg med på :klap: uh min weekend skal bruges i haven hvis vejret er godt. Så skal skipper og jeg sidde og se på kæresten bygge vores nye redskabsskur mens vi kommer med gode forslag og opmuntrende bemærkninger Det er faktisk lidt vildt at tænke på - Det er jo lige omlidt . - Hahahha i skal sidde og sige: neeej neeej, det er skævt det der! Ej vil det ikke se bedre ud hvis du gør sådan.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Der er faktisk oprettet en tråd af samme spørgsmål :blink: Og den er vist ved at være lidt små-lang :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Og den er vist ved at være lidt små-lang :klap: Tror lige jeg skal ind og kigge igen så :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Det er faktisk lidt vildt at tænke på - Det er jo lige omlidt . - Hahahha i skal sidde og sige: neeej neeej, det er skævt det der! Ej vil det ikke se bedre ud hvis du gør sådan.. haha han stod hele mandag og malede brædderne med træbeskyttelse, jeg blev ikke populær da jeg sidst på dagen begyndte at snakke om at det måske skulle have været en anden farve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 haha han stod hele mandag og malede brædderne med træbeskyttelse, jeg blev ikke populær da jeg sidst på dagen begyndte at snakke om at det måske skulle have været en anden farve haha nej det forstår jeg sørme godt . - <Men han lyder da dejlig aktiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Fordi jeg har fri fri fri - hele weekenden. Jeg har med vilje ikke lagt nogle adfærdsbehandlinger der, for jeg er så træt oven på ny hund og sammenføring og alene hjemme træning... puuuuuuuuh jeg er træt. Glæder mig til at holde fri og være sammen med mine dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg glæder mig til totalt Simba og Gismo billedspam! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Glæder mig til weekenden fordi vi skal FLYTTE :banan: Bliver lidt meget hårdt men også rigtig dejligt at kom på plads det nye sted.. Mere plads og naturligvis et lille frimærke som man godt kan kalde en have :blink: - men meget bedre end bare en altan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Hmmm... Ved ikke lige hvor meget jeg glæder mig til weekenden - skal jo arbejde fredag aften OG på lørdag... Men på søndag skal jeg ud og se agilitystævne (øvøvøv at jeg ikke selv kan være med!!), og bagefter skal jeg undervise agility. Så søndag bli'r en ok dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg glæder mig fordi vi skal herop hele weekenden: http://www.sydsverige.dk/?pageID=872 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Ej hvor bliver det dejligt for jer at få ham hjem . Her glæder jeg mig også til weekenden, hvor den skal stå på afslapning og hygge med familien :hjerte:. Søndag står den på agility træning . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg glæder mig fordi vi skal herop hele weekenden: http://www.sydsverige.dk/?pageID=872 Det ser godt nok dejligt ud! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jutlandia Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 den er jeg med på :klap: uh min weekend skal bruges i haven hvis vejret er godt. Så skal skipper og jeg sidde og se på kæresten bygge vores nye redskabsskur mens vi kommer med gode forslag og opmuntrende bemærkninger Super arbejdsfordeling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Glæder mig ikke endnu:genert: Men det kommer nok Men glæder mig til hvalpebilleder :klap:og det ser ud til at der så småt kommer maaange:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts