Lenschow Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Jeg har ved dyrekassen DK på kattene, og vil gerne have på Hugo også.... Er der bedre steder end Dyrekassen efter jeres erfaringer? Jeg kender kun denne, da jeg jo egentlig er kattemenneske:-) Så jeg famler noget i blinde her.... Håber nogle vil dele deres erfaringer MVH Helle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har også i Dyrekassen og den er jeg fuldt ud tilfreds med:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har i Alm. Brand og den er jeg helt tilfreds med... har haft brug for den nogle gange og der var ingen problemer, fik hurtigt en check hver gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Har tænkt mig at bruge dyrekassen, men har ikke andre erfaringer med den, end hvad der står i deres folder:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har i dyrekassen, har brugt den en del og er fuldt tilfreds. Alm. Brand ser også god ud, men ellers kan du se på dette link og sammenligne de forskellige: Forsikringer - Ballerup Dyreklinik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Hvis jeg bliver fattig og skal bruge opsparingen, så tegner jeg en forsikring, ind til da satser jeg på raske dyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har de 6 hunde i Alm. Brand, hvor hus ,indbo osv også er. Har ikke haft problemer med dem, men hellerikke særligt de sidste år. Da min gamle hanhund fik kræft i huden og var gennem en masse undersøgelser inden diagnosen var endelig , ,var der hellerikke problemer . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Vi har på begge hunde i Danske Forsikring (gennem Danske Bank) - sammen med resten af vores forsikringer. Har heldigvis ikke haft brug for den endnu. Havde tidligere i Codan og var fuldt tilfreds, sendte regningerne ind, og modtog hurtigt en check med posten... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har tegnet ansvar+sygeforsikring på Vaks hos Alm. Brand. Har ingen erfaring med dem ellers, Sitto var forsikret hos TopDK (men de dækker kun til hunden er 10) - men ud fra deres beskrivelse af forsikringerne lyder det ganske fint, og jeg har også fået en god service. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Har aldrig haft med Dumle og der har ellers i den grad været brug for det. På Nova har vi, har aldrig haft brug for den, men er glad for den er der. Vi har i alm. brand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har mine i hhv. Gartnernes og i Dyrekassen. Begge dækker hele hundens liv, hviket jeg synes er vigtigt. Agria skulle også være værd at tjekke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har lige tegnet hos Agria. Har sygeforsikring, medicinforsikring, genoptræning, avlsforsikring og ansvarsforsikring for 1350,- om året. Og kan vælge at betale månedligt i stedet..... Det er så med 10% DKK rabat, 10% kennelmærkerabat og 5 % samlerabat, but still.... billigt og godt! (eller.... har jo ikke haft brug for den endnu) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har også kun hørt godt om dyrekassen :5up:. Her har vi også sygeforsikring på Obelix, vi har den sammen med vores andre forsikringer i Top Danmark .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Af skade bliver man klog Så JA, Gizmo er sygeforsikret Jeg har den "pakke" der hedder HundTotal hos Dyrekassen :5up: Ninja var også forsikret hos dem, og der var ingen problemer, da hun skulle igennem diverse undersøgelser i forbindelse med hendes dårlige skulder :5up: Så kan kun anbefale Dyrekassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Jeg har alm. brand og er godt tilfreds - har aldrig haft bøvl når jeg har sendt ind... Men hvor gammel er Hugo? For der er flere af selskaberne der kun tager hunde ind, hvis de er under en hvis alder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Har hos Dyrekassen. Har nu aldrig brugt den, men er glad for at have den. Har kun sygeforsikring på hunden. Katten må ligesom undgå at blive syg (7-9-13) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Vi har også ved alm brand til Smilla. Den havde lidt lavere præmie og selvrisiko end Dyrekassen. Har været godt tilfreds og er virkelig glad for vi fik den tegnet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Tak for de gode svar. Hugo er 20 måneder Jeg vil have en der dækker hele hans liv - som jeg har med kattene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts