Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ved dyrekassen DK på kattene, og vil gerne have på Hugo også....

Er der bedre steder end Dyrekassen efter jeres erfaringer?

Jeg kender kun denne, da jeg jo egentlig er kattemenneske:-) Så jeg famler noget i blinde her....

Håber nogle vil dele deres erfaringer

MVH Helle

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har på begge hunde i Danske Forsikring (gennem Danske Bank) - sammen med resten af vores forsikringer. Har heldigvis ikke haft brug for den endnu.

Havde tidligere i Codan og var fuldt tilfreds, sendte regningerne ind, og modtog hurtigt en check med posten...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tegnet ansvar+sygeforsikring på Vaks hos Alm. Brand.

Har ingen erfaring med dem ellers, Sitto var forsikret hos TopDK (men de dækker kun til hunden er 10) - men ud fra deres beskrivelse af forsikringerne lyder det ganske fint, og jeg har også fået en god service. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige tegnet hos Agria.

Har sygeforsikring, medicinforsikring, genoptræning, avlsforsikring og ansvarsforsikring for 1350,- om året. Og kan vælge at betale månedligt i stedet.....

Det er så med 10% DKK rabat, 10% kennelmærkerabat og 5 % samlerabat, but still.... billigt og godt! (eller.... har jo ikke haft brug for den endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Af skade bliver man klog :engel: Så JA, Gizmo er sygeforsikret ;-)

Jeg har den "pakke" der hedder HundTotal hos Dyrekassen :5up:

Ninja var også forsikret hos dem, og der var ingen problemer, da hun skulle igennem diverse undersøgelser i forbindelse med hendes dårlige skulder :5up:

Så kan kun anbefale Dyrekassen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites