guanomo Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Ja så skal jeg prale lidt... vi går ned af vejen og på samme side kommer der en med en chi, de stopepr begge op og glor på hinanden på 10-15 meters afstand. Vi står begge på et hjørne af en sidevej. Efter lidt gloen går jeg over mod dem og hun prøver at lokke sin siddende hund med sig. Så begynder den at gø, cujo brummer en anelse "så rooolig cujo" så blev der stille. Spørger om det er en hanhund og ja det er det, cujo sitter sig og logrer. Den anden hund gør lidt, ingen reaktion fra cujo. Vi snakker lidt om den nye hundelov, som hun ikke kendte noget til hun spurgte til mundkurven nemlig. De hilste ikke, men havde 2 meter til hinanden, cujo lå bare og kigget afventede på den hund, selvom den bjæffede lidt ind imellem. Spurgte om det var kast. men det var den ikke De fi kstadigvæk ikek lov at hilse, men jeg var stolt over min hund, men hans fortid ikke tog sig af en bæffende intakt hanhund :banan: nummer 2 vi har mødt, som jeg kender til og som ikke er hvalp, som han ikke blev sur på. Så han må være vokset fra at få nye "fjender" og har holdt sig til de gamle Dem er han så blevet bedre til at takle. :klap: Så vores voksne hund er måske ved at blive voksen ? :hmm: Så dem der kender til cujo er nok enige i at så må man gerne prale som ejer :banan: Vi er begyndt at møde flere og flere der bruger ordene om cujo "jamen han er da så skikkelig" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 For det første godt skuldret af Cujo :5up: Men det er altså også rart engang imellem at møde en småhundeejer, som ikke er fordomsfuld. Jeg er stadig vild med hende, Leroy og jeg engang mødte til et beachvolley stævne. Leroy lagde sig ned da han så chi'en komme, og ejeren lod bare sin lille hund spadsere direkte ind mellem Leroys forben og snuse til ham. Herligt møde :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Man må ihverfald gerne være stolt . Dygtig Cujo :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Probs til Cujo ! :5up: :klap: Og probs til en cool Chi-ejer .. Dem er der godt nok ikke mange af!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Syntes også godt du må være stolt Det så dejligt når de begynder at være bare lidt voksne:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Åhh ja... Der må prales og der må prales højt og voldsomt!!! :klap: Hvor er det bare dejligt - Sådanne oplevelser kan bære en igennem rigtig, rigtig mange dårlige, som det tyder på der bliver færre og færre af! Skidegodt af jer begge to!! :5up::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts