Hop til indhold

Recommended Posts

Her sidst i maj får jeg en gl. dansk hønsehund hvalp, jeg er ved at lede efter mulige steder at træne, har kigget på nogle forskellige jagt foreninger men det er jo svært at vurdere om det er gode steder ud fra deres hjemmesider:hmm:.

Så ville høre om der er nogen der har erfaringer med hundetræningen i Odder, Stilling eller Søvind jagt forening?

Eller kender andre jagt foreninger de ville anbefale/fraråde i østjylland?

Jeg er personligt ikke til den hårdhændede "gammeldags" måde at træne jagthund på så vil gerne finde et sted med "blødere" træning i mangel på bedre ord.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her sidst i maj får jeg en gl. dansk hønsehund hvalp, jeg er ved at lede efter mulige steder at træne, har kigget på nogle forskellige jagt foreninger men det er jo svært at vurdere om det er gode steder ud fra deres hjemmesider:hmm:.

Så ville høre om der er nogen der har erfaringer med hundetræningen i Odder, Stilling eller Søvind jagt forening?

Eller kender andre jagt foreninger de ville anbefale/fraråde i østjylland?

Jeg er personligt ikke til den hårdhændede "gammeldags" måde at træne jagthund på så vil gerne finde et sted med "blødere" træning i mangel på bedre ord.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig:-D

Der er nok kun en mulighed, tag ud og se hvordan de træner og vælg det sted du synes bedst om :5up:

Jeg kan anbefale et sted hvor jeg ved jagttræningen er ok, nemlig Hundens Verden ved Helle Hubert; men det er så i Lystrup nord for Århus.

:vinken: Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites