Gæst Maka Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Her sidst i maj får jeg en gl. dansk hønsehund hvalp, jeg er ved at lede efter mulige steder at træne, har kigget på nogle forskellige jagt foreninger men det er jo svært at vurdere om det er gode steder ud fra deres hjemmesider:hmm:. Så ville høre om der er nogen der har erfaringer med hundetræningen i Odder, Stilling eller Søvind jagt forening? Eller kender andre jagt foreninger de ville anbefale/fraråde i østjylland? Jeg er personligt ikke til den hårdhændede "gammeldags" måde at træne jagthund på så vil gerne finde et sted med "blødere" træning i mangel på bedre ord. Håber der er nogen der kan hjælpe mig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tacora Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Her sidst i maj får jeg en gl. dansk hønsehund hvalp, jeg er ved at lede efter mulige steder at træne, har kigget på nogle forskellige jagt foreninger men det er jo svært at vurdere om det er gode steder ud fra deres hjemmesider:hmm:. Så ville høre om der er nogen der har erfaringer med hundetræningen i Odder, Stilling eller Søvind jagt forening? Eller kender andre jagt foreninger de ville anbefale/fraråde i østjylland? Jeg er personligt ikke til den hårdhændede "gammeldags" måde at træne jagthund på så vil gerne finde et sted med "blødere" træning i mangel på bedre ord. Håber der er nogen der kan hjælpe mig:-D Der er nok kun en mulighed, tag ud og se hvordan de træner og vælg det sted du synes bedst om :5up: Jeg kan anbefale et sted hvor jeg ved jagttræningen er ok, nemlig Hundens Verden ved Helle Hubert; men det er så i Lystrup nord for Århus. Venlig hilsen Steen Stenild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Tak for svaret:-D Hundens verden ser ud som et rigtig fint sted, vil jeg lige undersøge nærmere:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts