Audrey Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Nu bliver jeg altså nødt til at vise jer nogle billeder af min bedste ven Paw. Han bor hos mine forældre, men mindst lige så meget i mit hjerte :hjerte: og jeg betragter ham også som min. Jeg tror ikke der findes nogen i hele verden, der elsker ham så højt som jeg (jeg har jo ikke nogen børn at elske højere :blink:) Billederne er fra i mandags, hvor vi var en tur ved Nivå strand og soppe, sammen med min veninde. Paw er en rigtig vandentutiast. Dog var han lidt skuffet over, at vandet kun gik til bugen hvor det var dybest, men vand er vand og der var heldigvis også nogle legekammerater, så det hjalp lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Skønne, skønne billeder - hvor ser de bare ud til at hygge sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Hvor er han fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Skønne, skønne billeder - hvor ser de bare ud til at hygge sig Det gjorde de tihvertifald også :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Vand og gode venner, så bliver det vist ikke bedre for en retriever. Elsker sådan nogle hyggebilleder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Billed nr 7:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Billed nr 7:lun::lun: Han er bare en meget glad hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Årh hvor han hygger sig :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Årh hvor han hygger sig :5up:. Han elsker bare at bade! Men der skal faktisk ikke ret meget til for at gøre ham glad. Han er så taknemmelig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts