Gæst Miss_menelli Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Puha... Spændende dag venter forude... Bamse skal med op til adfærdsbehandling hos nogle af Ninjamors elever og vi skal se om vi ikke kan få bugt med hans stress, som udløser knap så heldige reaktioner når han er fremmede steder med meget aktivitet. Og så lige de sidste ting, med hans aversioner mod andre hunde.... Har en mistanke om, at jeg får en del at arbejde med når jeg kommer hjem Og Kaia skal til dyrlæge og røntgenfotograferes - Og så håber vi at det er småting, så hun snart er frisk igen. Kan ikke lige overskue at få en dårlig nyhed Så det SKAL bare være noget banalt og enkelt at fixe! Når vi så er færdige med det, skal vi ud og kigge på et nyt hus... Som muligvis lige kunne være det vi leder efter :banan: Så alt i alt... En spændende dag, der bare SKAL gå godt!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Krydser fingre, og håber det ender som en god dag:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Håber alt falder på plads, og at det bliver en kanon dag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Knæk og bræk :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Puha... Spændende dag venter forude... Go' vind med alle tre projekter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Håber det hele falder i hak for jer. : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 :ae: : Krydser alt hvad jeg kan for at alle ting falder på plads som de skal! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Håber alt går som det skal.. :: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Sikke dog en dag du har forude, jeg krydser fingre for at du i aften falder træt, men glad om i sofaen, og at alt gik som det skulle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 jeg håber, at alt går godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 :x2: og pøj-pøj :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 :. Held og lykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Det var godt nok en pakket dag! Alle gode gange 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jamen jeg tilslutter mig flokken og ønsker jer held og lykke. krydser fingre Husk at update når du kommer hjem, og er glad fordi alt er gået, som det skal :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hvor er i bare søde - Alle de krydsede fingre har hjulpet på de to første projekter. Kaia er hjemme og glad - Røntgenbillederne viste ikke noget skidt, men dyrlægen fandt ved nærmere eftersyn (da tøsen var bedøvet nok til at han kunne komme til at mærke ordentligt efter) et ledbånd/muskel der er betændt pga. overanstrengelse. Så der er ordineret smertestillende, binyrebarkhormon mod inflamationen og RO! Så skulle hun gerne være på dupperne om en uges tid igen - Er hun ikke det, så skal der en kikkertopreration til, for at se om der gemmer sig noget. Men han tror bestemt ikke det bliver nødvendigt :klap: Og hos Ninjamor og hendes elever gik det rigtig fint. Bamse opførte sig pænere end han plejer - de må have en god indflydelse Der var en hel masse ting jeg skal arbejde videre med og en masse konkrete øvelser vi skal i gang med. Det blev i hvertfald meget tydeligt, at jeg ikke er god nok til at sørge for at generalisere øvelser ud på forskellige steder Så der skal arbejdes med en hel masse, som bliver rigtig, rigtig spændende at komme i gang med - Er ikke et sekund i tvivl om, at det vil hjælpe Bamse og mig videre :5up: Der kommer sgu' meget fornuftigt ud af munden på de kvinder, så det er godt jeg får det på skrift, så jeg ikke glemmer alle guldkornene Og så er det altid rart at få bekræftet at det er hos ejeren og ikke hos hunden problemet ligger Nå... Videre til næste projekt... Huuuuus!!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Held og lykke med det hele :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Det var en dejlig positiv opdatering. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hvor er det skønt med en positiv opdatering :banan: Og så er det altid rart at få bekræftet at det er hos ejeren og ikke hos hunden problemet ligger Det er altså kun gode hundeejere, der siger: Juhu, det er mig, der er problemet :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Uh held og lykke med det hele. Du skal nok få gode redskaber:-) Og et hus! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Held og lykke Husk opdatering. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hvor skønt med Caia og Bamse :banan: Så er de største bekymringer da væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Weeehaaaa.... Vi har fundet huset! Det er bare DET vi skal have... Det er PERFEKT :banan::klap::banan::klap: Så kan de andre rende og hoppe - Vi får de samme m2 bolig, en sindssygt meget bedre stand end det andet, så en fuld renovering af huset koster 1/5 af hvad det ville koste af det andet. Grunden er en smule mindre, men til at gå til, hvor grunden på det andet hus var fuldstændig groet til på 500-1.000 af m2 - Så det betyder ikke noget. Store fine rum, fin indretning og mulighed for at bygge til, hvis vi mod forventning får mere end 2 menneskeunger Grunden er hegnet ind og der er en perfekt hundegård, som hundene kan få lov at være i hvis de gerne vil være der om dagen når vi er på arbejde. Fin udhuse der er lige til at gå til OG der er jordvarme anlæg Så ingen pillefyr, oliefyr osv. vi skal bakse med! ALT er perfekt.... :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts