Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst Stinnemus
Hvad mon folks reaktion ville være, hvis man kom gående med en lilla hudklump i snor??

Jeg tror det er ordet "toy" folk studser over :blink:

Hvalpene SER altså sådan ud - de voksne har dog kun 3 gange så meget hud i hovedet.

Forstår ikke hvorfor de kalder det "toy" - de shar pei jeg kender er ikke mere end et par cm højere end knæhøjde :hmm:

Og så er der farverne - kan de fås i de dersens lyse spraglede?

Når det er sagt: de er godt nok begejstrede for dem selv, hva? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej! men de viser tydeligt at de er uden HD da de lige fra hvalpe har ligget med bagenene bagud strukket. Samt den alm. dyrlæge undersøgelse årligt. Der overhovedet ikke tyder på HD.

Den skrøne dør aldrig........ sælger fik så lige overbevist en mulig kunde om, at nu behøves man ikke røntgenfoto mere :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er ordet "toy" folk studser over :blink:

Hvalpene SER altså sådan ud - de voksne har dog kun 3 gange så meget hud i hovedet.:

Jo det er jeg klar over :blink:

Googlede toy shar pei og der kom en masse billeder op, men ved ikke om det er Google, som ikke kan adskille.. :vedikke:

De skriver jo at der er en lilla hvalp, og så tænkte jeg bare hvordan det ville se ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

hmmm er der noget der hedder chokolade tabby? Er det ikke enten eller? :vedikke:Katten ligner da alm. tabby. Og synes ikke det ligner en british shorthair i hovedet (på billede to måske, men ellers ikke meget BS over den???):hmm::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
De ved sgu da hvad de skal have for deres dyr! :shock:

... Måske er det bare mig som ikke har forstand på det, men hverken katte eller hunde uden stamtavle kan da koste så meget?! Om de så er lilla eller cinnamonfarvede.

Kattemor ER vidst med tavle? :hmm:Og der ligger prisen ok. Men synes bare ikke hun ligner en BS særlig meget? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites