Umulia Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Shar Pei hvalpe! - Anden race - GulogGratis.dk Der bliver ikke lovet for lidt, må jeg sige :hmm: Nogen der har hørt om den variant? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Har aldrig hørt om dem før og hold da helt op de kan love en masse. :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Skal da love for der loves guld og grønne skove. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jeg ved nu ikke.. Jeg ville da nødigt have en hund UDEN hud og øjne 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hvorfor ikke? Du kan jo selv vælge hvad farve du helst vil have? :klap: Endelig en opdrætter med prioriteterne iorden :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hvad mon folks reaktion ville være, hvis man kom gående med en lilla hudklump i snor?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hvad mon folks reaktion ville være, hvis man kom gående med en lilla hudklump i snor?? Jeg tror det er ordet "toy" folk studser over :blink: Hvalpene SER altså sådan ud - de voksne har dog kun 3 gange så meget hud i hovedet. _______________________________________________________ Forstår ikke hvorfor de kalder det "toy" - de shar pei jeg kender er ikke mere end et par cm højere end knæhøjde :hmm: Og så er der farverne - kan de fås i de dersens lyse spraglede? Når det er sagt: de er godt nok begejstrede for dem selv, hva? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Nej! men de viser tydeligt at de er uden HD da de lige fra hvalpe har ligget med bagenene bagud strukket. Samt den alm. dyrlæge undersøgelse årligt. Der overhovedet ikke tyder på HD. Den skrøne dør aldrig........ sælger fik så lige overbevist en mulig kunde om, at nu behøves man ikke røntgenfoto mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Den skrøne dør aldrig........ sælger fik så lige overbevist en mulig kunde om, at nu behøves man ikke røntgenfoto mere Jeg tror det svar er ironisk (men det kan da være jeg tager fejl) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jeg ved nu ikke.. Jeg ville da nødigt have en hund UDEN hud og øjne :lol::lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jeg tror det er ordet "toy" folk studser over :blink: Hvalpene SER altså sådan ud - de voksne har dog kun 3 gange så meget hud i hovedet.: Jo det er jeg klar over :blink: Googlede toy shar pei og der kom en masse billeder op, men ved ikke om det er Google, som ikke kan adskille.. De skriver jo at der er en lilla hvalp, og så tænkte jeg bare hvordan det ville se ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jeg tror det svar er ironisk (men det kan da være jeg tager fejl) sådan læste jeg det også, sælger fattede dog tydeligvis intet men jeg må sige jeg er vældig imponeret over at man kan garantere at hvalpene er sunde, selv de bedste opdræt kan da risikere en hd hvalp eller lignende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 8 5 0 0 kr. for en hvalp uden tavle eller undersøgte forældre Det er 64.000 Kr. hvis det lykkes dem at sælge dem alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 hun sælger også en gravid kat :5up::klap: http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/katte/british-shorthair/annonce/10088409 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 8 5 0 0 kr. for en hvalp uden tavle eller undersøgte forældre Det er 64.000 Kr. hvis det lykkes dem at sælge dem alle Shit, jeg er dårlig til at regne :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 hun sælger også en gravid kat :5up::klap: http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/katte/british-shorthair/annonce/10088409 hmmm er der noget der hedder chokolade tabby? Er det ikke enten eller? :vedikke:Katten ligner da alm. tabby. Og synes ikke det ligner en british shorthair i hovedet (på billede to måske, men ellers ikke meget BS over den???):hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 De ved sgu da hvad de skal have for deres dyr! ... Måske er det bare mig som ikke har forstand på det, men hverken katte eller hunde uden stamtavle kan da koste så meget?! Om de så er lilla eller cinnamonfarvede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 De ved sgu da hvad de skal have for deres dyr! ... Måske er det bare mig som ikke har forstand på det, men hverken katte eller hunde uden stamtavle kan da koste så meget?! Om de så er lilla eller cinnamonfarvede. Kattemor ER vidst med tavle? :hmm:Og der ligger prisen ok. Men synes bare ikke hun ligner en BS særlig meget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Jeg ved nu ikke.. Jeg ville da nødigt have en hund UDEN hud og øjne Hihi jeg startede også med at læse den sådan :klap::klap::klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hihi jeg startede også med at læse den sådan :klap::klap::klap:. Ej men så må man da lære forskellen på komma og bindestreg :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts