DaniellaJ Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Igår aftes klokken 20-21 stykker, bestilte vi hundefoder på Olivers.dk Og ved i hvad, vi har allerede fået det leveret idag Det er fandme hva jeg kalder god service . Han elsker sit nye hundefoder, som smager af lam :mums: - han er faktisk så vild med det at han har spist det af gulvet . Ville bare lige dele det med jer. :klap: (fordi jeg måske er lidt småskør) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Det er skisme god service :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jep - der er kanon-service :5up: Sidst Kamp-Tex var her syntes han at han skulle have Alto´s madportion Tex elsker bare selectet fisch (Alto får ca. 250 gram - og Tex kun 50 gram - måske derfor han hellere ville have Alto´s skål ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Det er skisme god service :klap: Ja og super hurtig levering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Jep - der er kanon-service :5up: Sidst Kamp-Tex var her syntes han at han skulle have Alto´s madportion Tex elsker bare selectet fisch (Alto får ca. 250 gram - og Tex kun 50 gram - måske derfor han hellere ville have Alto´s skål ) Hahah det forstår jeg da godt at han vil . Hvis der kun blev serveret 50 g kage til mig og 250 til Asger, så havde jeg da også stjålet hans tallerken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hahah det forstår jeg da godt at han vil . Hvis der kun blev serveret 50 g kage til mig og 250 til Asger, så havde jeg da også stjålet hans tallerken :lol: måtte faktisk hiiive hans hoved op af Alto´s madskål 2 gange - dræberhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 :lol: måtte faktisk hiiive hans hoved op af Alto´s madskål 2 gange - dræberhund Ja Tex er en bølle! Pyyyhaaaa :-D:-D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Ja, de er fantastiske til at levere hurtigt :5up: Jeg skriver altid at de må sætte sækken i indkørslen og en dag hvor det regnede temmelig meget, havde de puttet sækken i en plastiksæk, så den ikke blev våd og sat den i indkørslen - sammen med et par politistave :klap: Får i øvrigt altid lidt ekstra guf med fra dem, så........super service. Og chaufførerne er altid mega flinke - altså når jeg er hjemme, når de kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Ja, jeg er også meget tilfreds kunde hos Olivers. Får altid foder leveret i plasticsække og der er altid mindst en politistav med. :klap: Har også fået leveret hos Elvis flere gange, og der kommer der altid en flinker mand slæbende med bestillingen hen til en låge, hvor Ozzie og Elvis står med forpoterne oppe på og storgør - lige indtil de opdager at manden er en vældig flink fyr medbringende lækre sager til dem, der gerne vil hilse - hundene er meget store fans af Olivers. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hvor er det fedt at høre . Nåååå ja, Luxen synes åbenbart at maden er såååå god, at han har fået åbnet kassen med foder, og hygget sig med den da han var alene hjemme :stupid:. Det ser heldigvis ikke ud til han har spist særlig meget. Og han har det godt og løber rundt :5up:. Godt nok har jeg aldrig set så store lorte i mit liv før, som han lavede i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hvor er det fedt at høre . Nåååå ja, Luxen synes åbenbart at maden er såååå god, at han har fået åbnet kassen med foder, og hygget sig med den da han var alene hjemme :stupid:. Det ser heldigvis ikke ud til han har spist særlig meget. Og han har det godt og løber rundt :5up:. Godt nok har jeg aldrig set så store lorte i mit liv før, som han lavede i dag Arj altså! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Olivers har bare SÅ god service!.. Jeg bryder mig bare ikke om deres foder -synes ikke det er særlig godt, så køber kun godbidder fra dem.. Har prøvet at bestille foder kl 1 om natten mellem torsdag og fredag. Så regner jeg selvfølgelig ikke med at maden kommer før næste uge.. kl 13.30 stod der en Olivers-mand hos mig!.. Altså lidt over 12 timer senere!.. Han var selvfølgelig sød som de altid er, havde guffere til hunden, og det endte så med at han tog sin egen hund ud af bilen, så de kunne danse lidt rundt.. de har upåklagelig service!.. Hvis de havde slankefoder til katte, ville jeg også forsøge mig med deres katte-tørkost igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Olivers har bare SÅ god service!.. Jeg bryder mig bare ikke om deres foder -synes ikke det er særlig godt, så køber kun godbidder fra dem.. Har prøvet at bestille foder kl 1 om natten mellem torsdag og fredag. Så regner jeg selvfølgelig ikke med at maden kommer før næste uge.. kl 13.30 stod der en Olivers-mand hos mig!.. Altså lidt over 12 timer senere!.. Han var selvfølgelig sød som de altid er, havde guffere til hunden, og det endte så med at han tog sin egen hund ud af bilen, så de kunne danse lidt rundt.. de har upåklagelig service!.. Hvis de havde slankefoder til katte, ville jeg også forsøge mig med deres katte-tørkost igen.. Jeg synes det virker meget godt - men er også bare rigtig tilfreds, for nu gider Luxen spise to gange om dagen :banan:. Hvilke guffere køber du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Arj altså! Jaer, sådan en bølle . Men så længe han har det godt, så er jeg glad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Jeg synes det virker meget godt - men er også bare rigtig tilfreds, for nu gider Luxen spise to gange om dagen :banan:. Hvilke guffere køber du? Det er noget tid siden Basse blev fodret med det, men hun fik virkelig tør pels og kææææmpe lorte.. Hmm, stort set alle godbidder? Jeg kan godt lide at de har tørrede naturting - det er lige noget for min kræsne hund! Og katten ELSKER fish bites.. De er bare sååå dyre synes jeg.. hehe.. Køber også Olie og Hvidløgsgranulat hos Olivers.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Jeg ville lige holde øje med mængden af popoo de næste par dage.:slem: Vi stoppede med at fodre Ninja med Olivers fordi hun sked et sted mellem 7 og 9 gange da hun fik deres hvalpefoder. Det røg lige igennem hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 De har nemlig super service Mine 3 hunde får Olivers og de elsker det, de spiser hvad der er og ser så sunde og raske ud og normal levering i den anden ende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 De har nemlig super service Mine 3 hunde får Olivers og de elsker det, de spiser hvad der er og ser så sunde og raske ud og normal levering i den anden ende Samme her. :klap:... altså bortset fra at jeg kun har én hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Samme her. :klap:... altså bortset fra at jeg kun har én hund. og samme her, bare med 2 hunde;-) dog kun den ene der egentlig købes hjem til:genert: Og med hensyn til bæ størrelse, så er det min erfaring at de tit er lidt større i starten med et nyt foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts