Hop til indhold

Hvornår har du sidst grinet af din hund?

Recommended Posts

Gæst SikkeEtHundeliv

Og hvorfor? :lun:

Jeg kom i tanke om denne tråd da Oskar hele tiden har elsket at ligge ved mine fødder når jeg sidder her på kontoret ved computeren.

Lillefyren står endda og piver og prøver at få kontakt med mig på flere måder - Han hopper op af mig og graver i mig "Moar kan du da ikke forstå du skal flytte fødderne så jeg kan komme ind og ligge?" :hjerte:

Skøre hund :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

For ca. 1½ time siden :lol:

Vi har fået sådan en stor sækkestol-lignende ting - den lagde jeg mig ned i . Sookie ville ligge ved siden af (der er plads nok) - Alto ville lege og kom med sit gummikødben og plumbede i munden på Sookie. Sookie ville så også lege og så hun fandt da også noget legetøj, som hun prøvede at komme i munden på mig. Hun blev mere legesyg og nappe mig i armen og i det ene bryst for at få mig til at lege :lol: Så nu har jeg vist fået lidt ridser hist og pist fra nappene og fra poter der har trampet rundt på mig :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

.. Da der kom en kvinde her til aften, for at købe vores havesæt. Der så De luxe sit snit til at åbne havedøren med snuden, gallopere ud af døren, direkte ned i søen, ud på vejen, ned i søen igen, op på græsarealet, ned i søen, op på terassen.

Og jeg stod der med en Wubba i hånden og prøvede at kaste den, så jeg måske kunne få Luxens opmærksomhed, meeen nej :oops:. Først efter 10 min.

Da jeg stod i det var det IKKE sjovt, men nu synes jeg det er meget sjovt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Erhmmm.... Det gør jeg ca. hvert kvarter når Kaia er vågen :mrgreen:

Hun laver konstant mærkelige ting, sjove ansigter og driller både os og Bamse... Hun er simpelthen en cirkusklovn der kan få selv den mest deprimerede i godt humør :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også at jeg griner tit af min Buddy. Han finder på de sjoveste ting for at få mig i gang

Står og stamper på pivedyrene for at få dem til at sige lyde, kigger over på mig, stamper igen og så kommer han med dyret. Nu må du prøve, mor :lun:

Og ellers bare tonse frem og tilbage i gangen med pivedyrene

SÅ herligt med liv i huset igen :lun:

Man kan jo ikke være sur så :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var i dag, da vi var ude at gå morgentur. Anton har fået en del respekt for små flyvende dyr efter, at han sidste år blev stukket af en bi. I år har han så gjort sit bedste for at undgå dem.

Anton kommer løbende med fuld fart, da der pludselig kommer en humlebi flyvende ind foran ham. Man han nærmest se på ham, at han tænker "åh nej jeg kan ikke nå at stoppe, hvad gør jeg nu?" hvorefter han vælger at prøve at hoppe over humlebien :stupid: Det så ret sjovt ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg lå i hængekøjen forleden og banditten syntes den skulle ligge samme med mig. Den sprang op og WUUUUUUSH så vendte hængekøjen lige rundt så både hund og jeg endte på græsset :D

Eller da han så en kat løbe om hække-hjørnet og ud af det blå satte efter med mig hængende efter ham. Jeg strøg ind over hækken i bedste "falde-på-halen-stil" og hunden sad bare og gloede på som om den ville sige "FØLG NU LIGE LIDT MED HER! :-D

Eller når han PANISK løber væk fra vandslangen, når jeg ruller den ud. Tænk hvis jeg sprøjtede på ham. Han er jo en lab/collie, der er bange for vand!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må være forleden da Luna "bed" Bo i r*ven :lol:

De legede med en bold i snor, og pludselig knak snoren, og da Luna forsøgte at fange bolden igen, ja da fejlbedømte hun altså lige afstanden lidt (eller også flyttede Bo bolden), og hun satte i stedet gebisset i Bo's ene balde :klap:

Der gik ikke hul (lidt bidehæmning har man vel :blink:), men Bo havde et fint blå/lilla mærke efterfølgende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, griner meget af mine hunde. De er netop lige så sjove som alle jer andres. Mest af alt bare i det daglige, men dumme ting har de allesammen lavet.

Den gamle er ikke til så meget sjov og ballade mere. Så skal det hives ud af hende, men kan sagtens få hende ud i vild fangeleg når vi er ude. Hjemme er hun dronning af sofaen og har det fint med at trone der.

Gratishunden er sindssyg sjov at træne. Hun tonser rundt og tilbyder SÅ meget adfærd, at man næsten ender med at klikke for tre øvelser på en gang. Og ekstra sjovt med en hund, der indtil for et år siden er blevet trænet ved magt og ros som eneste belønning.

Hun har virkelig fattet ideen med klikkertræning og er blomstret op i ekstrem grad når det gælder træningen. Undrede mig i går godt nok over hun ikke var så ferm til at samle dummyer op som sædvanligt og løb i store buer retur. Indtil jeg kunne grine lidt af mig selv (men mest sparke mig hårdt over skinnebenene), da jeg fandt ud af, at jeg havde kastet ud i et område med brændenælder. Hvilket der også var i det område hun skulle passere for at komme retur.

Klog hund, dum ejer!

Bondegårdsterroren er et kapitel for sig selv. Hun er fantastisk morsom og lidt af en dumpe. Hun er ikke så uintelligent som hun ser ud til. Selvom man nogle gange alligevel kan komme i tvivl.

Hun har flere gange præsteret at bide mig i balden under udstilling, og har på et eller andet tidspunkt ment, at når hun går i plads er skuldertarget ikke nok - man skal også hælde hovedet væk fra mig og så bagover for at få øjenkontakten. Normale hunde ville kigge op på fører mod højre. Spaden er tydeligvis venstredrejet.

Hun kravler i vindueskarmene, kan blive lang som midgårdsormen hvis man prøver at flytte på hende når man selv vil i seng og logrer så snart der er nogen der kigger på hende.

Godt man kan have tre yndlingshunde på én gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges... han lagde sig op i sofaen uden at opdage, at min LILLEBITTE hunkat lå der i forvejen. Hun gør ingenting, men da hun bevæger sig lidt, for at ligge bedre fik Hugo et CHOK - den måde han så ud i ansigtet, da han drejede sig og så på den der LILLE kat, fik mig sådan til at grine.

Jeg ved godt at det ikke var pænt - og han gik også, for hvem gider grines af når man normalt grines med - men jeg kunne simpelthen ikke lade være.

Han fik mig også til at grine i går aftes, da vi gik tur. Min skygge faldt på en væg, og han stod i lang tid og kiggede på hvad det dog var for et sært menneske... så løb han om bag ved muren og kiggede. Klog hund!

Der grinede vi sammen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

For lidt siden lå vi og slængede os på altanen Mille og jeg, da hun pludselig rejser sig meget målbevidst og går ind. Jeg tror det er fordi hun har det for varmt, men så kommer hun tilbage med en pakke mariekiks i munden, som hun åbenbart kunne huske at hun havde set ligge i min taske i går aftens (hvor hun prøvede at stjæle den :lol:)

Selvom hun snildt kunne ødelægge pakken, giver hun mig den med en logren og forventningsfuldt blik: Åben den nu lige ik? Så vi kan dele de her kiks her i solen. Og det gjorde vi så og jeg ignorerede totalt at hun lurede mig :-D

I går lurede jeg hende til gengæld. Jeg vil gerne have hun spiser gulerødder fordi hun skal tabe sig lidt, nu når hun skal holdes i ro. Men nej tak, det gad hun ikke, heller ikke om den så var i skiver. Så smed jeg en på gulvet og sagde "tak", og så sker der det, at Milles mund simpelthen ikke kan lade være med at spise hele gulerodden, mens øjnene udstråler dyb forbavselse over at munden har sit eget liv :-D

Sådan har vi tit nogle små situationer hvor vi lurer hinanden - vi skiftes pænt ad og har det virkelig sjovt med det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv

Jeg griner af Basse hver gang han ruller sig.

Der går altid et øjeblik hvor han ligger med alle ben i vejret og laver et spjæt mens han gør hahaha :D - Den kommer hver gang

Link til indlæg
Del på andre sites

For et par timer siden da Ozzie ville gå med en leo i munden ind imellem sofabord og sofa, der står ret tæt (fordi nogen har siddet og spist der :engel:) - leoen kom i karambolage med sofabordet og Ozzie prøvede forgæves at hiiiiive leoen med sig, hun så så sjov ud i hovedet. Efter lidt forsøgen sig frem prøvede hun at bakke, men leoen sad stadig fast. Så smider hun den fra sig på gulvet, bukker hovedet og samler den op og BANG knalder hovedet op i sofabordet og ser straks anklagende på mig som om det er min skyld. :mrgreen: Elegant er hun altså ikke. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

For et par timer siden da Ozzie ville gå med en leo i munden ind imellem sofabord og sofa, der står ret tæt (fordi nogen har siddet og spist der :engel:) - leoen kom i karambolage med sofabordet og Ozzie prøvede forgæves at hiiiiive leoen med sig, hun så så sjov ud i hovedet. Efter lidt forsøgen sig frem prøvede hun at bakke, men leoen sad stadig fast. Så smider hun den fra sig på gulvet, bukker hovedet og samler den op og BANG knalder hovedet op i sofabordet og ser straks anklagende på mig som om det er min skyld. :mrgreen: Elegant er hun altså ikke. :mrgreen:

hvis det er dig der har stillet sofabordet tæt på sofaen så er det vel også din skyld :fyfy::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har jeg sidst grinet da Obelix for lidt siden kommer løbende igennem haven med en spand over hovedet :lol:.

Han har åbenbart sprunget rundt oppe i ungernes sandkasse, og på en eller anden mysisk måde fik stukket hovedet ned i spanden :stupid:.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst SikkeEtHundeliv

På turen idag ud på vores yndlingssted på diget.

De 2 mus skiftes til at hoppe i vandet og spææææænde forbi mig i høj fart - Løbe et par 100 meter ud af diget og stoppede op.

For igen at spæææænde tilbage og lege lidt fjollet mens de løb :klap:

Dét var superunderholdning og de tog sådan en tur 4 gange - Det var vildt sjovt og ærgrede mig over jeg ikke havde kamera med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AmyAmstaff

Jeg griner konstant af min hund, for hun er lidt af en klovn. :)

Hun følger mig gerne, uanset hvor jeg går hen, og når jeg så lukker en dør bag mig, så kan jeg stort set hver gang høre et stort *BUMB*, fordi Amy går direkte ind i døren. (Godt hun har et tykt hoved xD)

Derudover er hun simpelthen fantastisk når vi er ved søen. Hun elsker at bade og svømme, og det bedste hun ved er når jeg kaster pinde ud i søen som hun så skal hente. Hvis en af pindene synker til bunds, så giver Amy ikke op, hun stikker hele hovedet under vand og puster al luften ud, så der kommer et helt boblebad omkring hendes hoved, og hver gang hun gør det, bliver hun chokeret over boblerne og flyver ud af vandet i fuld fart. 2 minutter efter, kan hun så alligevel ikke holde sig ude af vandet :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lumen

Igår da Lumen legede med katten -eller rettere sagt legede Lumen med sig selv, med katten som tilskuer :-D Hun har det med at løbe i cirkler, så hurtigt at hun falder over egne poter, rundt om katten som bliver helt rundforvirret af det. Det er yderst underholdende! Katten kan slet ikke følge med hendes energiniveau! :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites