Linda Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Jeg har en "gammel" kursist fra mit hold som flyttede til Hillerød med sine dejlige gravhund, og de mangler nu et sted at gå til træning.. De kan en masse tricks og vil egentlig "bare" gerne gå et sted hvor de kan hygge sig med at lave evt. nogle tricks eller andet hvor det ikke er konkurrence man træner op imod. De startede op i dkk regi i kreds1 men hvad jeg kunne forstå var det iukke helt de blideste metoder og hun skulle skælde sin hund en del ud, og tingene gik så stærkt at de ikke kunne følge med og ikke følte de fik noget ud af det. Kender i et godt sted i nærheden af hillerød hvor træneren er til de blide metoder og hvor man kan hygge sig med sin hund til træningen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Ja, jeg kender et godt sted. Gik til hvalpetræning og forsatte da også på et par hold derefter Givpote.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts