Hop til indhold

HVAD ER MIN FRANSK BLANDET MED?

Recommended Posts

Gæst MartinaD

Jeg har brug for jeres hjælp, eller brug for bud på hvad min dejlige Fransk Bulldog er blandet med?

Jeg har fået mange forskellige svar... Boxer, Staffordshire Bull Terrie, Amstaff osv..

Men jeg har ingen ide om det selv,. Han er 9 mdr, vejer 17 kg, og så er han noget større end en ægte Fransk. Dog uden at være en stor hund.

Fik ham af en veninde der ikke kunne have ham mere, hun ved han er blandet - Men ikke med hvad.. Sååå..

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!

DSC_1420.jpg

DSC_1434.jpg

Redigeret af MartinaD
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har brug for jeres hjælp, eller brug for bud på hvad min dejlige Fransk Bulldog er blandet med?

Jeg har fået mange forskellige svar... Boxer, Staffordshire Bull Terrie, Amstaff osv..

Men jeg har ingen ide om det selv. Han er 9 mdr, vejer 17 kg, og så er han noget større end en ægte Fransk. Dog uden at være en stor hund.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!

Billede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Haha jeg er ny herinde.. Og aner ikke hvordan man ligger billede ind i indlæg? Men har et billede af ham på min profil :)

Gå avancert under bedsked og tryk på vedhæfninger o.s.v så kommer billederne i beskeden

Link til indlæg
Del på andre sites

Gå avancert under bedsked og tryk på vedhæfninger så kommer billederne i beskeden

Man skal vist have skrevet 50 indlæg for at kunne vedhæfte billeder i indlæg. :blink:

Billeder på din profil er jo ikke så stort, så det er lidt svært at vurdere. Umiddelbart ligner han bare en fransk bulldog, synes jeg. :lol: Du kan måske oprette et fotoalbum under din profil med nogle flere billeder? Gerne close-ups. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf
Man skal vist have skrevet 50 indlæg for at kunne vedhæfte billeder i indlæg. :blink:

Billeder på din profil er jo ikke så stort, så det er lidt svært at vurdere. Umiddelbart ligner han bare en fransk bulldog, synes jeg. :lol: Du kan måske oprette et fotoalbum under din profil med nogle flere billeder? Gerne close-ups. :-)

Niks, det kan man gøre med det samme :-) men du kan ikke linke til billeder.

Til Matina : Ellers en flot hund du viser frem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ligner meget Bulldog, måske med Mops i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MartinaD

Han er nemlig bare rigtig fin er han :hjerte:

Det er også hans størrelse, både forholdvis lange ben og en lang krop, i forhold til Fransk, der gør mig nysgerrig :) Han er ikke mops blanding i hvert fald, noget større helder jeg til. Måske boxer? Har kun hørt det bud een gang, de fleste tænker Staff. terrie eller amstaff? Amstaffen undrer mig, da han ikke rigtig har så mange af denne race's træk, og stadig den korte hale ;)

Link til indlæg
Del på andre sites