Gæst MartinaD Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 (rettet) Jeg har brug for jeres hjælp, eller brug for bud på hvad min dejlige Fransk Bulldog er blandet med? Jeg har fået mange forskellige svar... Boxer, Staffordshire Bull Terrie, Amstaff osv.. Men jeg har ingen ide om det selv,. Han er 9 mdr, vejer 17 kg, og så er han noget større end en ægte Fransk. Dog uden at være en stor hund. Fik ham af en veninde der ikke kunne have ham mere, hun ved han er blandet - Men ikke med hvad.. Sååå.. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! Redigeret April 29, 2011 af MartinaD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Jeg har brug for jeres hjælp, eller brug for bud på hvad min dejlige Fransk Bulldog er blandet med? Jeg har fået mange forskellige svar... Boxer, Staffordshire Bull Terrie, Amstaff osv.. Men jeg har ingen ide om det selv. Han er 9 mdr, vejer 17 kg, og så er han noget større end en ægte Fransk. Dog uden at være en stor hund. HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! Billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Billede? ja det er lidt svært at gætte på uden billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartinaD Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Haha jeg er ny herinde.. Og aner ikke hvordan man ligger billede ind i indlæg? Men har et billede af ham på min profil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Haha jeg er ny herinde.. Og aner ikke hvordan man ligger billede ind i indlæg? Men har et billede af ham på min profil Gå avancert under bedsked og tryk på vedhæfninger o.s.v så kommer billederne i beskeden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Gå avancert under bedsked og tryk på vedhæfninger så kommer billederne i beskeden Man skal vist have skrevet 50 indlæg for at kunne vedhæfte billeder i indlæg. :blink: Billeder på din profil er jo ikke så stort, så det er lidt svært at vurdere. Umiddelbart ligner han bare en fransk bulldog, synes jeg. Du kan måske oprette et fotoalbum under din profil med nogle flere billeder? Gerne close-ups. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Man skal vist have skrevet 50 indlæg for at kunne vedhæfte billeder i indlæg. :blink: Billeder på din profil er jo ikke så stort, så det er lidt svært at vurdere. Umiddelbart ligner han bare en fransk bulldog, synes jeg. Du kan måske oprette et fotoalbum under din profil med nogle flere billeder? Gerne close-ups. Niks, det kan man gøre med det samme men du kan ikke linke til billeder. Til Matina : Ellers en flot hund du viser frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Man skal vist have skrevet 50 indlæg for at kunne vedhæfte billeder i indlæg. :blink: Billeder på din profil er jo ikke så stort, så det er lidt svært at vurdere. Umiddelbart ligner han bare en fransk bulldog, synes jeg. Du kan måske oprette et fotoalbum under din profil med nogle flere billeder? Gerne close-ups. Ja ligner meget Bulldog, måske med Mops i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Ja ligner meget Bulldog, måske med Mops i? men så ville han vel være mindre end 17 kg :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 hmm.... :hmm: han virker lang i kroppen. Tror det kan være boxer da snuden stadig bær meget præg af Fransk, de andre racer ville nok have udlignet det en del. Bare et bud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 hmm.... :hmm: han virker lang i kroppen. Tror det kan være boxer da snuden stadig bær meget præg af Fransk, de andre racer ville nok have udlignet det en del. Bare et bud. ja jeg tænker også boxer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 men så ville han vel være mindre end 17 kg :hmm: UPS havde jeg ikke lige set. Men sød ser han ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartinaD Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Han er nemlig bare rigtig fin er han :hjerte: Det er også hans størrelse, både forholdvis lange ben og en lang krop, i forhold til Fransk, der gør mig nysgerrig Han er ikke mops blanding i hvert fald, noget større helder jeg til. Måske boxer? Har kun hørt det bud een gang, de fleste tænker Staff. terrie eller amstaff? Amstaffen undrer mig, da han ikke rigtig har så mange af denne race's træk, og stadig den korte hale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hvor er han bare fin :5up:. Jeg er virkelig dårlig til at gætte racer, men jeg kunne nu også godt hælde lidt til boxeren . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Han har rimelig bredt bryst og stort mellemrum mellem forbenene så noget Bulldog ville også være mit gæt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 UPS havde jeg ikke lige set. Men sød ser han ud. hvis ikke jeg havde set det med størrelsen så ville jeg faktisk også have gættet på mops pga ansigtet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartinaD Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 (rettet) Jeg tænkte også noget bulldog eller staff, han er nemlig meget muskuløs allerede og meget bred fortil Redigeret April 29, 2011 af MartinaD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Han minder enormt meget om min fætters gamle hund, dog var han sort. De fik afvide at han var en blanding af bulldog og mops - men han vejer altså 16 kg.. Vi gættede at der var noget staffi i ham. Dejlig hund min fætters Emil var Og din er også bare:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts