Gæst Gravbulleren Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Hej alle. Har et spørgsmål ang min fire måneder gamle hvalp. hun er en blanding mellem fransk bulldog og gravhund. Min veninde hanhund er blevet meget interesseret i hende og prøver at hoppe op på hende hvilket han slet ikke har været tidligere, der skulle hun bare bevæge halen så var han væk og nu kan han slet ikke få nok af hende. Kan hun allerede være kommet i løbetid???? På forhånd tak. Kh Louise og hunden Liva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Det lyder ikke sandsynligt at din hvalp allerede er i løbetid. Men humperi er meget almindeligt når hvalpe og unghunde leger. Nogle hanhunde beholder den dårlige vane hele livet, hvis deres ejere ikke stopper det. Når en tæve kommer i løbetid, svulmer hendes kønsorgan op til en "bavian numse". Senere begynder hun at bløde. Det er først når blødningen stopper efter ca. 2 uger, at tæven kan parres. Du behøver kun at starte én tråd. De fleste af os går ind i "Dagens Indlæg" og ser derfor nye tråde fra alle fora. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Det er meget tidligt, men slet ikke umuligt - har hun ændret adfærd? Blevet kræsen? Nægter at spise? Let ved at blive sur? Sandsynligvis er det 'bare' leg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Nej der er intet ændret adfærd fra hendes side... Hanhunden er lidt over to år gammel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Så tror jeg bare han er en bølle når han leger, men hold godt øje, lige pludslig kommer løbetiden og du skal helst opdage det før hanhunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 jeg tror heller ikke hun er i løbetid, det er nok snare fordi hanhunden er blevet voksen at han viser interesse for hende, det kan også være dominans fra hans side :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 Okay, for blev lidt bekymret eftersom han aldrig har været interesseret i hende før, og tænkte at det måske godt kunne være... Ja det jo lige det, før Hanhunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 og de to hunde har været sammen en del gange før uden han viste interesse Og han plejer ikke at ville lege med andre hunde. Det er en Chihuahua Hanhunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts