Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor ser han sød ud:-D

Er der rottweiler, der er i ham?

Tak :) Nej så vidt jeg ved er der ikke Rottweiler i ham, han er den eneste i hans kuld på 10 så havde de aftegninger og hans aftegninger er helt gylden som hans mors pels som er gul lab blandet med golden :)

Og hans far skulle være ren labrador af formel 1 typen. Men med en blandings hund ved man aldrig med sikkerhed :hjerte: Jeg hører tit rottweiler men det er næsten altid kun pga. hans spættet poter

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :) Nej så vidt jeg ved er der ikke Rottweiler i ham, han er den eneste i hans kuld på 10 så havde de aftegninger og hans aftegninger er helt gylden som hans mors pels som er gul lab blandet med golden :)

Og hans far skulle være ren labrador af formel 1 typen. Men med en blandings hund ved man aldrig med sikkerhed :hjerte: Jeg hører tit rottweiler men det er næsten altid kun pga. hans spættet poter

Ja poterne og rumpen:-D De aftegninger har hverken labben eller golden retrieveren

Men han ser dejlig ud, lige meget, hvad der så er i ham:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja poterne og rumpen:-D De aftegninger har hverken labben eller golden retrieveren

Men han ser dejlig ud, lige meget, hvad der så er i ham:-D

Rumpen, hvordan det? Den har jeg ikke hørt før :)

I hans kuld, var der sorte med hvid blis, ham med de aftegninger, søstre og brødre med vilde aftegninger som om de virkeligt var rundkørelser. En med krøller på ørerne, en helt sort og 2 gylden brune.

Moren er en meget lys "lab/golden" Hun stod som golden men det synes jeg bestemt ikke helt hun er kun. Og ham vi så som faren var var meget markeret i ansigt og bred i bryst, helt sort og lav benet.

Men jah han er fantastisk og lige så tumpet han kan se ud, lige så tumpet er han :klap:

Her er lige lidt billeder af hans kuld og mor (så kan vi måske gætte lidt mere :lun:) :

Link til indlæg
Del på andre sites

På et af billederne ser han ud som om han er lys omkring numsehullet.. Det er måske lyset, der snyder?

De ser godt nok søde ud.. De krøllede ører kan godt være golden retrieveren. Er det faderen, der ligger sammen med moderen på sofaen?

Men det er ihvertfald mere end "bare" golden og labrador retrievere, der er i dem. Synes nu moderen mere ligner lab end golden, en golden er langhåret, og det er hun da ihvertfald ikke:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

På et af billederne ser han ud som om han er lys omkring numsehullet.. Det er måske lyset, der snyder?

De ser godt nok søde ud.. De krøllede ører kan godt være golden retrieveren. Er det faderen, der ligger sammen med moderen på sofaen?

Men det er ihvertfald mere end "bare" golden og labrador retrievere, der er i dem. Synes nu moderen mere ligner lab end golden, en golden er langhåret, og det er hun da ihvertfald ikke:-D

Jah han er hvid rundt om numsehullet :)

Nej det er min hunds søster som ligger ved moren på sofaen, da søsteren ca er 6-8 måneder. Hun ser så meget større ud end Jack da han var 6-8 måneder.

Da jeg så moren sagde jeg også, hun er da ikke langhåret. Min kæreste har en rigtigt lab blandet med golden og hun er sort og langhåret med lab hoved.

Og der er mere i, ville ønske sælger havde været ærlig men han er skøn uanset hvad :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites