guanomo Skrevet Maj 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 1, 2011 Drengene hyggede i haven i dag før gåturen.. nu ligger de i hver sin sækkestol og flader ud .. Husk nu at vælge HD visning :blink: og den tager 2 min for de hardcore "fans" [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Hvor er de søde . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2011 Igen et dejligt vidnesbyrd om kemi og kærlighed mellem hund og barn :hjerte: Og når det så oven i købet er "kamphund" og mindre barn, så bliver det jo næsten sensationelt :slem: Sorry, ku ikke lige lade være - kamphund er vidst det sidste Cujo er :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 De er som sædvanlig supersøde sammen, og hvor er det dejligt at se Cujo så frisk Og som sædvanlig overraskes jeg over hvor meget hensyn Cujo tager til Hjalte, han kunne til enhver tid hive ham hen over jorden, men det gør han aldrig :hjerte: Og så er jeg helt vild med der hvor Hjalte læner sig helt tilbage, går i knæ og forsøger med hele sin kropsvægt, og Cujo ligger bare fredeligt og tygger videre uden at ænse Hjalted desperate forsøg på at få den fra ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2011 De er som sædvanlig supersøde sammen, og hvor er det dejligt at se Cujo så frisk Og som sædvanlig overraskes jeg over hvor meget hensyn Cujo tager til Hjalte, han kunne til enhver tid hive ham hen over jorden, men det gør han aldrig :hjerte: Og så er jeg helt vild med der hvor Hjalte læner sig helt tilbage, går i knæ og forsøger med hele sin kropsvægt, og Cujo ligger bare fredeligt og tygger videre uden at ænse Hjalted desperate forsøg på at få den fra ham Ja cujo er forbavsende mild med hjalte meget sjældent han hiver ham omkuld, hjalte slipper gerne rebet hvis det er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2011 "Hey du møgunge, SLUT blev der sagt og hvis du ikke forstår det, så kan du hive og flå så meget det passer dig, jeg rokker mig IKKE en centimeter" :hjerte: Fedt "stang-stil" han er ved at lægge for dagen i øvrigt Det er vist godt at du lige er der til at advare Hjalte :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Maj 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2011 Hvor er det sjovt, som Cujo kan ruske forsigtigt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts