Gæst Trinus Skrevet Maj 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 1, 2011 Hmmm, begge mine hunde opfører sig underligt i disse dage... Som om de har mistet alt sund fornuft. Den lille går rundt og småhyler og får til sidst den store med på vognen. Han virker ikke til at have ondt nogle steder, og humøret fejler intet - men han småhyler hele dagen... De vågner før en vis herre før sko på, og hyler og tripper rundt for at komme ud på deres morgentur. I dag var den kun 5.45 da hyleriet begyndte :hmm:, det er altså lige tidligt nok! De er begge gået fra maden, og har været det et par dage. Den store spiser lidt fra sin skål - den lille mindre end ingenting. Dog spiste de med velbehag, da jeg lavede et fodersøg i haven med resterne fra en roastbeef.... Jeg tænkte først, at tævehunden et par huse fra os var i løbetiden - men nej... Den store plejer heller ikke at være påvirket at løbske tæver, og den lille plejer at være endnu mere umulig end nu Men hvad pokker er det så? Hvor langt væk kan de fornemme en løbsk tæve? Eller har de bare kortvarigt mistet forstanden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts