Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst mosgaard

Tak - det er første gang jeg sidder og prøver at lave film... er pænt udfordret, meeen det var da sjovt nok til at det rent faktisk kom et produkt el. to ud af det :genert:

Ja overspringshandlinger er Tjalfe skap til! Men pyhh, stakkels hund, alle de energiske hop og skønne tricks præller jo fuldstændig af på den dame (Asta)... meget svært at forstå for en lækker hanhund:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

altså altså - nogle skønne videoer, du har lavet - dygtige dig :5up:

Total spurt i drengen og forsøger at få gang i "mokken" :hundifart:

Skønne hunde, begge to, forøvrigt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula
Heeeey, kan du SÅ tale pænt om min vuf :fornaermet::mrgreen: hun er ikke sløv, hun spiser!

:sjov:

Det er svært at beslutte sig til om man skal lege eller spise :hmm:

Og med den energi han ser ud til at have, så er han nok ikke kørt træt når hun er mæt :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
HÆ gode film- det er du ferm til at lave og den har da fortjent en bedre legekammerat- sikke da en sløv padde........

Jaaa kærligheden blev ikke helt gengæld lige der :lol: Hun skal vist bare lige gøres lidt kur til igen, så blir hun mør, og Tjalfe er ganske ihærdig når det kommer til Asta... De er ellers vildt gode til at lege sammen, de både deler ben, leger fræs haven op, har hinandens ryg, og boltrer sig sammen. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeeey, kan du SÅ tale pænt om min vuf :fornaermet::mrgreen: hun er ikke sløv, hun spiser!

ahem........nej selvfølgelig:klap: hun er en ren løvinde- hun fortærrer byttet efter mindst 8 dage på jagt............forståeligt-absolut:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites