potil Skrevet Maj 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 2, 2011 ÅÅÅHHH det var så spændende i fosdalen! :banan::klap: og her er de fleste af billederne... af den lille fyr, men også af de skønne, skønne omgivelser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 ...... og lige de sidste :hjerte::klap::banan: læg lige mærke til hvor mange han letter ben på :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Årh hvor er jeg dog ærgelig over at jeg ikke kunne møde ham :lun: Store smukke dreng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Årh hvor er jeg dog ærgelig over at jeg ikke kunne møde ham :lun: Store smukke dreng Tak :hjerte: Hvis jeg får det som jeg vil, kan det være at du kan møde ham når jeg tager sommerferie... drømmer lidt om en danmarksturne :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Er der nogen bedre måde at tilbringe en fødselsdag på da - nej, vel? I hvert fald ikke når man er hund Det ser ud til at være et dejligt sted med mange "aviser at læse" Tillykke med dagen, håber den har været indbringende i både oplevelser og gaver :slem: :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Er der nogen bedre måde at tilbringe en fødselsdag på da - nej, vel? I hvert fald ikke når man er hund Det ser ud til at være et dejligt sted med mange "aviser at læse" Tillykke med dagen, håber den har været indbringende i både oplevelser og gaver :slem: :tillykke: Tak :hjerte: Ja det er sådan et skønt område - og turen sluttede af med en tår vand og et stykke tørret kød inde i bilen inden vi kørte hjemad :banan: Nu ligger den lille brogede fødselar og bobler og drømmer Fødselsdagsgaven kommer først om et par dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Lidt blæret at kalde et sted i Danmark for noget med dal og noget med fos - og så i samme ord Men flot er der :5up: Og der er slet ingen tvivl om at Flipsen har nydt sin fødselsdag :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Lidt blæret at kalde et sted i Danmark for noget med dal og noget med fos - og så i samme ord Men flot er der :5up: Og der er slet ingen tvivl om at Flipsen har nydt sin fødselsdag :hjerte: Det er virkelig noget af det smukkeste natur herhjemme og nok også noget af det mere specielle... også har vi kun omkring 6 km derop :5up: Han er helt væk på vindueskigger-skamlen nu :klap: han hyggede sig sådan deroppe... og moonwalkede selv han ikke selv havde lettet ben :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Han ser ud til at ha hygget sig rigtig meget.. lækker basse Og tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Skøn hund Skønne omgivelser Skønne billeder Og tillykke med fødselsdagen :tillykke: Der er noget jeg har villet spørge dig om et stykke tid. Hedder han Flipsedyret, eller er det bare et vildt sødt kælenavn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Skøn hundSkønne omgivelser Skønne billeder Og tillykke med fødselsdagen :tillykke: Der er noget jeg har villet spørge dig om et stykke tid. Hedder han Flipsedyret, eller er det bare et vildt sødt kælenavn? Han hedder egentligt Herr flick, men bliver kaldt Flipsedyret :hjerte: Edit: og det er Fox herinde der kan tage æren for det søde kælenavn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Det ser ud til at han har haft en deeeejlig fødselsdag - møs på snuden fra mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2011 Det ser ud til at han har haft en deeeejlig fødselsdag - møs på snuden fra mig Det skal jeg nok, har lige puttet et slumretæppe om ham og der var ingen protester :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Sikke nogle dejlige omgivelser og skøn skøn hund :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 ih, man bliver jo helt nostalgisk:hjerte: Fosdalen:lun: Som opvokset nordjyde, så har vi med skolen hvert eneste år været på skattejagt i fosdalen, totalt fed tradition faktisk. Der er så smukt! Og flipsedyret klder da helt sikker skoven også:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Det ser ud som en floooot tur til en smuk fødselsdagsdreng. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts