Hop til indhold

Wannabe Löwchen - jeg ved de findes


Gæst Janni privat
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat

Frem med billederne af alle de løve-wannabes der findes...

 

Overvejer at klippe papegøjen i løveklip :mrgreen:

 

Billeder kommer fra mig lige om lidt når jeg kommer hen på den anden computer :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
:shock: Ikke en tråd for sarte sjæle, gyyyyys:oops: kan billeder ikke blive for detaljerede? :vedikke::hmm: Lidt sart....ved det godt :vuf: men har det bare svært med det der sadisme og kvinder og kage og og og....:confused:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille
Tyson - nu minus underulds-filterplade på bagkroppen. :genert:

 

[ATTACH]43103[/ATTACH]

 

[ATTACH]43104[/ATTACH]

 

AAIIIIiii Sonja hvor er Tyson flot, det klæder ham med korte bukser :-) Hvordan reagerer han på det eller er det ikke første gang, du har klippet ham :blink:

 

Forrige gang Jessie blev klippet, gik hun hele tiden og vendte sig mod sin bagende og smækkede måsen i gulvet konstant, men denne gang reagerede hun ikke på det :klap: denne gang er det selvfølgelig også lunere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

AAIIIIiii Sonja hvor er Tyson flot, det klæder ham med korte bukser :-) Hvordan reagerer han på det eller er det ikke første gang, du har klippet ham :blink:

 

Forrige gang Jessie blev klippet, gik hun hele tiden og vendte sig mod sin bagende og smækkede måsen i gulvet konstant, men denne gang reagerede hun ikke på det :klap: denne gang er det selvfølgelig også lunere :lol:

 

Ja, præcis sådan har Tyson også reageret. :lol:

 

Han er dog ikke blød på det klippede område, sådan som løverne og papserne er. Lige nu er det ren underuld, så området føles "uldent".

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...