Hop til indhold

Tweesa, LL, SMM, DAMER! HJÆLP!!! Er i modekjolekrise!


Recommended Posts

Jeg er inviteret til bryllup til sommer... sådan noget med et ungt brudepar, giftes ved ensø og fest holde i gildesalen ved hans familie's arvegård...

Er ikke god til kjoler og SLET ikke hæl... eller sko i det hele taget... vejer lidt under 70 kg og er 165 cm høj. Har stor barm og kort ben...

 

Nogle der kan komme med tips, links, anything?!? :confused:

 

 

PANIKMODE sat ind!!! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du vil ad kjolevejen, så tror jeg du skal kigge efter en der stopper over knæene. Er den længere ser benene endnu kortere ud (Er 163cm, totally know the feeling :mrgreen:)

Ballerinasko eller lignende kan sagtens bruges, hvis man ikke gider de høje hæle. Jeg ville gerne, men min næsten 2meter høje veninde nægter at følges med mig uden høje hæle :mrgreen: (Overdrivelse fremmer forståelsen :lol:)

 

Tjek evt H&M ud, de har ret ofte nogle fine kjoler til 349kr eller sådan noget :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Ikke lige min stil... overhovedet :genert:

Det skal gerne være KLARE farver...

 

 

Hvis du vil ad kjolevejen, så tror jeg du skal kigge efter en der stopper over knæene. Er den længere ser benene endnu kortere ud (Er 163cm, totally know the feeling :mrgreen:)

Ballerinasko eller lignende kan sagtens bruges, hvis man ikke gider de høje hæle. Jeg ville gerne, men min næsten 2meter høje veninde nægter at følges med mig uden høje hæle :mrgreen: (Overdrivelse fremmer forståelsen :lol:)

 

Tjek evt H&M ud, de har ret ofte nogle fine kjoler til 349kr eller sådan noget :klap:

 

 

Er bare ikk vil med ballerinasko, men det ender nok sådan...

Synes sjældent H&M har noget for mig...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke lige min stil... overhovedet :genert:

Det skal gerne være KLARE farver...

 

 

 

 

 

Er bare ikk vil med ballerinasko, men det ender nok sådan...

Synes sjældent H&M har noget for mig...:vedikke:

 

 

ja.. elsker også selv farver... og især mærket Desigual som jeg jo aldrig nogensinde får råd til at eje :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke lige min stil... overhovedet :genert:

Det skal gerne være KLARE farver...

 

 

 

 

 

Er bare ikk vil med ballerinasko, men det ender nok sådan...

Synes sjældent H&M har noget for mig...:vedikke:

Hmm... Farver, så er Asos.com virkelig anbefalelsesværdig. Der er vildt mange flotte kjoler i alle prisklasser :-) Man kan endda få den til at sortere efter farver :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er inviteret til bryllup til sommer... sådan noget med et ungt brudepar, giftes ved ensø og fest holde i gildesalen ved hans familie's arvegård...

Er ikke god til kjoler og SLET ikke hæl... eller sko i det hele taget... vejer lidt under 70 kg og er 165 cm høj. Har stor barm og kort ben...

 

Nogle der kan komme med tips, links, anything?!? :confused:

 

 

PANIKMODE sat ind!!! :shock:

 

 

Står i samme problem:???: Skal til både bryllup og et gilde, og jeg er en spade til at være dame:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har sådan på fornemmelsen, at vi har semi-identiske kroppe. i så tilfælde, ville jeg vælge en kjole med talje og vidde i skørtet, og helst v-udskæring, hvert fald helst en vis udskæring, ellers ser man nemt lidt bastant ud med store bryster. og lige over, eller midt på knæene. men talje, det er næsten det vigtigste.

 

du kan sagtens gå i flade, men jeg ville tage et par høje kilehæle i stedet, det virker altså vidundere for et par korte stolper, jeg taler af erfaring - og kilehæle er meget, meget nemme at gå i. du kan jo tage et par sutter med til danseriet, hvis fødderne går kolde sidst på aftenen :-D

 

f.eks. noget ala disse her på asos:

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

asos er din ven :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har sådan på fornemmelsen, at vi har semi-identiske kroppe. i så tilfælde, ville jeg vælge en kjole med talje og vidde i skørtet, og helst v-udskæring, hvert fald helst en vis udskæring, ellers ser man nemt lidt bastant ud med store bryster. og lige over, eller midt på knæene. men talje, det er næsten det vigtigste.

 

du kan sagtens gå i flade, men jeg ville tage et par høje kilehæle i stedet, det virker altså vidundere for et par korte stolper, jeg taler af erfaring - og kilehæle er meget, meget nemme at gå i. du kan jo tage et par sutter med til danseriet, hvis fødderne går kolde sidst på aftenen :-D

 

f.eks. noget ala disse her på asos:

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

asos er din ven :mrgreen:

 

What she said ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg er også i mega kjole krise. Jeg skal til sommer bryllup hos kærestens aller bedste ven! Jeg har intet kunne finde i butikker.. Og har været inde i mange inde på støget:-) asos.com som flere nævner er nok det sted der har flest party/flotte kjoler at vælge imellem. Nelly.com kunne også være et godt bud.. Selvom jeg ofte bestiller tøj online synes jeg godt nok man kan være uheldig. Nogen gange lever det ikke helt op til forventningerne:-) god kjole jagt.. Håber du snart finder en.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

hvor er du sjov!. det er da kun SKONT at have en god aarsag til at dresse op:banan: Du behover jo ikke vaelge hoje haele, det gaar jeg heller aldrig med. hvad med at finde en enkel lang sommerkjole, det forlaenger lidt hvis man er kort og har korte ben, og slanker en stor barm:5up:. Evt med en sommer let aflang cardigan til. Mulighederne er maaange, saa fat modet:mrgreen:

 

denne her er fra nordstrom. de shipper internationalt!;-)

_6445047.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Hvad med at springe ud i noget ketjersvinger noget...er ret meget oppe i tiden, og bestemt noget der sælger!:slem:

 

Var der nogen der sagde, gamle gris :shock:

 

:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med sådan en?

 

Køb Festkjole med bælte

 

den er elegant.. og ikke vulgær på nogen måde..

 

jeg er selv lille 164 med stor barm.. så det er for mig vigtigt ikke at vise for meget når det skal se pænt ud ..

 

og den udfordrer ikke brudens kjole

 

Bryder jeg mig ikke om... :genert:

 

 

 

eller den her :hjerte:

 

Køb Lækker kort festkjole

 

 

Lækker kort festkjole=

 

 

SLET ikk min stil.... :genert:

 

 

jeg har sådan på fornemmelsen, at vi har semi-identiske kroppe. i så tilfælde, ville jeg vælge en kjole med talje og vidde i skørtet, og helst v-udskæring, hvert fald helst en vis udskæring, ellers ser man nemt lidt bastant ud med store bryster. og lige over, eller midt på knæene. men talje, det er næsten det vigtigste.

 

du kan sagtens gå i flade, men jeg ville tage et par høje kilehæle i stedet, det virker altså vidundere for et par korte stolper, jeg taler af erfaring - og kilehæle er meget, meget nemme at gå i. du kan jo tage et par sutter med til danseriet, hvis fødderne går kolde sidst på aftenen :-D

 

f.eks. noget ala disse her på asos:

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

asos er din ven :mrgreen:

 

 

Ikke min stil :genert:

 

jeg har f.eks. de her sko fra s///bar, dem kan jeg seriøst gå 10 kilometer i:

 

14.1.10_050.jpg

 

 

 

:shock: er du CRAZY?!?

 

 

hvor er du sjov!. det er da kun SKONT at have en god aarsag til at dresse op:banan: Du behover jo ikke vaelge hoje haele, det gaar jeg heller aldrig med. hvad med at finde en enkel lang sommerkjole, det forlaenger lidt hvis man er kort og har korte ben, og slanker en stor barm:5up:. Evt med en sommer let aflang cardigan til. Mulighederne er maaange, saa fat modet:mrgreen:

 

denne her er fra nordstrom. de shipper internationalt!;-)

_6445047.jpg

 

 

 

Sleeeeeeeeet ikk min stil :genert:

 

Hvad med at springe ud i noget ketjersvinger noget...er ret meget oppe i tiden, og bestemt noget der sælger!:slem:

 

Var der nogen der sagde, gamle gris :shock:

 

:genert:

 

 

:genert: aner ikke hvad ketjersvinger er :vedikke:

 

 

 

 

 

Ved god jeg er SUPER besværlig!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Åh jeg skal også til bryllup til sommer, og er dermed også(!) i krise :genert:

 

Håber vi alle finder noget pænt at tage på :-)

 

vi skal allerede til bryllup i næste måned... :shock::shock::shock:

 

Mit størtste problem er og bliver altid at finde sko pga. lille str. fod.

Heldigvis har kæresten fundet frem til et par hjemmesider i USA, så der har jeg været heldig at få HELE to par fine sko med en lille hæl.. Dog kom der lige moms oveni.. Men hva fanden..

 

Hvornår skal I andre til bryllup?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...