Hop til indhold

Tweesa, LL, SMM, DAMER! HJÆLP!!! Er i modekjolekrise!


Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej jeg tænker modellen fåes også i sort nemlig... Kunne egentlig godt tænke mig en kjole i farver, men synes bare sommerfuglene er så fine :lun:

 

akja:stupid: så synes jeg, at den er fin! men det er vist også noget med, at man ikke må have sort på til bryllup :hmm: (meget besværligt!) hvis du ikke tror, at de er sådan nogle traditionelle regel-typer, så sker der nok ikke noget ved det. og den ville være fin med bare, brune ben og megahøje stiletter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

akja:stupid: så synes jeg, at den er fin! men det er vist også noget med, at man ikke må have sort på til bryllup :hmm: (meget besværligt!) hvis du ikke tror, at de er sådan nogle traditionelle regel-typer, så sker der nok ikke noget ved det. og den ville være fin med bare, brune ben og megahøje stiletter :blink:

 

 

 

:vedikke::stupid::damn::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

damer, jeg håber, at jeg må bruge tråden til lidt råd og vejledning. jeg skal til min lillebrors konfirmation, har ikke været til sådan en i 10 år, og kan ikke finde ud af, hvad jeg skal iføre mig :vedikke:

 

hvad siger i:

elskekjolen, som ville kræve en hudfarvet strømpebuks, hvilket jeg altid er lidt loren ved, og som jeg hverken har sko eller cardigan til:

[ATTACH]42974[/ATTACH]

 

 

Cardigan kan du låne af mig :blink: (og også sko, hvis du kan passe 38/39 -perlemors-hvid Peter Kaiser stilet :5up:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
det er vist også noget med, at man ikke må have sort på til bryllup :hmm: (meget besværligt!) hvis du ikke tror, at de er sådan nogle traditionelle regel-typer, så sker der nok ikke noget ved det. og den ville være fin med bare, brune ben og megahøje stiletter :blink:

 

Man må godt ha' sort på til bryllup hvis man ikke er helt i sort og det brydes af en kontrastfarve !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
akja:stupid: så synes jeg, at den er fin! men det er vist også noget med, at man ikke må have sort på til bryllup :hmm: (meget besværligt!) hvis du ikke tror, at de er sådan nogle traditionelle regel-typer, så sker der nok ikke noget ved det. og den ville være fin med bare, brune ben og megahøje stiletter :blink:

 

Altså jeg skal til sommer bryllup her om snart også.. Og jeg har spurgt alle mine garvede kollegaer om traditioner osv i forhold til farve på tøj.

 

Hvid - Niks

 

Sort - Tjek, det må man godt...

 

Jeg troede ikke at man måtte tage sort på, men alle jeg har snakket med siger at man godt må tage sort på... Hmm. forvirrende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skriver:

 

Uh uh, jeg må iøvrigt lige slå et slag for kjole afdelingen i magasin! Star by Julien Mcdonald er sådan en linje med afsindigt flotte kjoler, tænk Karen Millen. Blandt andet med en billig udgave af Herve Leger (?) bandage kjolen som gør alle tyndere ;)

Størrelserne går helt op i en 50, men mest 48. Og de er til at betale! Flasher lige min om lidt

 

Jeg læser: BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla Magasin! bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla (?) BLA bla bla BLA BLA bla ;) BLA bla bla BLA BLA bla 50 BLA bla bla 48 BLA bla bla BLA BLA bla! BLA bla bla BLA

 

 

Jeg er bare ikke moderne :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Du skriver:

 

 

 

Jeg læser: BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla Magasin! bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla BLA bla bla BLA BLA bla (?) BLA bla bla BLA BLA bla ;) BLA bla bla BLA BLA bla 50 BLA bla bla 48 BLA bla bla BLA BLA bla! BLA bla bla BLA

 

 

Jeg er bare ikke moderne :rolleyes::lol:

 

:sjov: Go humor...

 

Går du slet ikke op i hvordan du ser ud, altså engang imellem? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

De af jer der har bestilt hos Asos.com:

 

Virker det optimalt? Altså er det besværligt at skulle sende tøjet tilbage hvis nu det ikke passer?! :-)

 

Jeg har ikke haft brug for at returnere noget, men når du får det følger der et skema med, med alle dine køb. Så kan du krydse af og markere hvorfor du sender det tilbage.. og hvilke størrelser du vil have i stedet.

Og et klistermærke med deres adresse. Så formoder det er ligetil :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...