Gæst tzari Skrevet Maj 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 4, 2011 (rettet) Da jeg var teenager besluttede mine forældre nu skulle vi da have hund da jeg jo snart luftede hele nabo lagets hunde og de savnede at have hund :slem: De ledte efter en old english sheepdog men det passede med de 3 opdrættere der var den gang ikke kunne hjælpe med hvalpe på det tidspunkt. Så foreslog jeg et internat. Jamen de ringede rundt og pludselig var der bid. Vi søger en Old English sheepdog helst tæve helst hvalp....tja vi kan klare en 1½ årig Old english sheepdog/Newfoundlænder bastard. Jamen ham kom vi da ud og se på og var kærlighed ved første blik. Hans eneste fejl var hanhunde aggression, men det blev løst ved jeg altid gav ham en hjemmelavet grime(håndtag om munden og snor på hverside af ham) på når der kom hanhunde. Han blev lidt over 11 år og er meget savnet. Selvom jeg desværre var flyttet hjemmefra det sidste del af hans liv blev jeg altid modtaget som var jeg lige gået ud af døren ----------- hvilken person skal jeg kontakte for at måtte sætte et billede ind. Hvis Nogle vil modtage linket på pm og poste det herefter vil jeg blive lykkelig Redigeret Maj 4, 2011 af tzari Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 du kan vedhæfte et billede til dine indlæg ved at trykke på den lille clips i din menu, i det vindue du skriver din tekst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tzari Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Vi prøver en vedhæft så i kan se ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Årh hvor er de søde . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts