Gæst Gismo hunden Skrevet Maj 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 4, 2011 Jeg har fri i denne uge, da vi fik Simba hjem i Fredags. Jeg havde ryddet hele underetagen og skulle til at vaske gulve. Simba og Gismo får, som de har gjort før, et flip med kongens efterfølger. Pludselig skriger Sibma, og jeg mener skriger, og vil ikke støtte på venstre forben. Når jeg tager fat i det er det helt slapt. F*ck mit hjerte ryger helt ud af kroppen. Jeg ringer til dyrlægen i en fart og får tid lige med det samme. Bor 2 minutter derfra i bil. Han finder ikke noget, men tro det kan være et ledbånd i skulderen. Han beordre ro i 5 dag, og så må vi tage den derfra. I mellem tiden er det dog blevet bedre, så vi køre hjem ad. Da vi kommer hjemgår han en hel del bedre. Nu har han sovet, spist og sovet igen og nu er der intet. Så det var åbenbart slaget. Hold k*ft jeg fik et chock. Har du prøvet noget ligende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Pyha, forstår godt du fik et chok! Jeg har prøvet lignende, omend ikke lige så dramatisk, og man bli'r jo p*ssebange når det sker. Men heldigt at det ikke var værre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Hej, Det har jeg også prøvet-tossen ville plukke blommer:stupid:og faldt ned på det ene forben og lå og peb og haltede(kl 23.00) og jeg var ved at gå til af bekymring. Heldigvis gik det over efter et par dage. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Jeg har prøvet det med mig selv At vrikke om på anklen og være næsten helt sikker på at der er noget helt galt, og slet ikke kunne støtte det mindste eller bevæge den uden det gør sindsygt ondt. Og så efter en halv time er det næsten væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Puha et shock!! Boris råber jævnligt 'ulven kommer'. Han ser pludselig ud som om, at han har utroligt ondt og vil ikke støtte på sit ene ben. Og så er det bare fordi der hænger en lille kvist, et stykke strå eller lign. i en af hans sokker... Den dag, hvor han rigtigt kommer til skade, så ender det med, at jeg ikke tror på, at det er noget slemt:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Rosita faldt ned af sofaryggen og direkte ned på gulvet. Hun sagde bare et meget lavt brum og gik slukøret ud til mig på badeværelset kun støttende på bagbenene. Jeg var sikker på at hendes begge forben var brækket:shock: men det var kun slaget. 6 timer efter var hun i fuld vigør igen:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Pyha sikke en forskærkelse . Håber Simba hurtigt bliver helt fit for fight igen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts