Gæst Sisse Skrevet Maj 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 4, 2011 Ja som overskriften lyder.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at begynde til agility med ham men hvårnår vil han være klar til dette ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Når han er minimum et år.. Ihvertfald mht springene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Ja som overskriften lyder.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at begynde til agility med ham men hvårnår vil han være klar til dette ? Han skal være fuldt udvokset før du begynder til decideret agilitytræning. Og hvornår det er, varierer lidt fra race til race. Jeg ville kontakte det sted jeg gerne ville træne, og spørge dem hvornår han må starte. De fleste klubber har lange ventelister, så det er bare godt at være ude i god tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Som Korvis siger - kontakt endelig klubber omkring dig nu. I vores agilityklub er der minimum et års ventetid Og nogle klubber har preagility hold, hvor hundene gerne må være yngre end et år, da der ikke bliver sprunget osv. Kan godt forstå du gerne vil dyrke agility - det er super sjovt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2011 Der hvor jeg træner kan man starte når de er omkring 1 år . De racer som så ikke er udvokset på det tidspunkt lader så bare være med at springe . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Mange tak for jeres svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts