Hop til indhold

Nu far til Julius.

Recommended Posts

Gæst Henriksen_D

Ja så gik det jo ikke bedre end man blev skruk af det gode vejr...

på trods af jeg svor da Daisy blev lagt til at sove :megaked: at jeg aldrig mere skulle ha hund...

nå men vejen til Julius var lidt kringlet.... Jeg startede med at kigge på en lille hund på vestsjællands internat.. der var ikke den rigtige kemi og behandlingen var under al kritik... man glemte så lige at meddele at hunden havde en Patella lux... og man blev nærmest presset til at tage hunden after at ha set den i 10 min... nå men fik så efter følgende en samtale med kredsformanden fra dyrenes beskyttelse der resulterede i øget opsyn... så der hanldlede de yderst professionelt.

efter min øv oplevelse ringede en god veninde til mig og fortalte om Julius hun havde set på Lollands internat... og hun havde ringet og forhørt sig lidt om ham, og mente han lige var sagen for mig... en lidt ældre herre der ikke havde så travlt til tider lidt tung i måsen... var vidst der vi passede sammen :evil:...

den flinke dame på internatet vil holde Julius til vi kunne komme og kigge på ham, for hun mente så også at der var et godt match her.. og igår var jeg så nede og møde ham :lun: og så var man solgt.. så nu ligger der en lidt buttet sofapude og snorker ved min side:hmm:

DSC00138.jpg

DSC00140.jpg

DSC00132.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Henriksen_D

Takker for alle de søde ord :-D.

Jeg må sige den lille fyr har overasket mig positivt... han tusser rundt som han har boet her altid, og er fuldstændig ligeglad med om jeg forlader rummet...

og hans første nat gik også super... han hoppede op og lagde sig i sengen og begyndte og snorke veltilfreds :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Henriksen_D

Tænker om nogle kunne ha en ide om hvad Julius er for en ?

ved der er Cairn Terrie i ham men om han er ren eller blandet ved jeg ikke ?

den er måske lidt svær med de dårlige billeder men prøver om jeg kan få et par bedre af ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en sød historie om, hvordan I fandt hinanden:-D

Tillykke til jer begge:-D

Jeg vil gætte på at der er noget Petit basset Griffon Vendeen i ham.. Han ligner lidt i ansigtet og på kropsbygningen, og har samme farvesammensætning, som der er typisk for denne race..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Henriksen_D

Nej det er lidt en blandet pose bolsjer :-D men det han mangler i udsende har fyren bestemt i charme... alle falder bare i svime over den lille tyksak :hjerte:

Spammer lige med lidt flere billeder af ham fra han væltede mine forældres have... og underskylder lige den dårlige fotograf og en hund der ikke havde tid til billeder :damn:

DSC00158.jpg

DSC00153.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

Det ser i hvert fald ud som om han kan finde ud af at stornyde livet! :hjerte:

Der er sikkert en del han skal ha indhentet :blink:

Jeg er sikker på, du nok skal få en masse glæde sammen med ham :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Enig med Rams, der er i hvert fald en del Petit Basset Griffon Vendeen i ham!

Vi har 2 af slagsen, og hans krop ligner fuldstændig vores den ene. Især den måde han holder halen højt - det er typisk for racen. Også den den lange kropsbygning og de korte ben.

Der er også nogle af ansigtstrækkene der ligner en PBGV, dog ikke ørerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig med Rams, der er i hvert fald en del Petit Basset Griffon Vendeen i ham!

Vi har 2 af slagsen, og hans krop ligner fuldstændig vores den ene. Især den måde han holder halen højt - det er typisk for racen. Også den den lange kropsbygning og de korte ben.

Der er også nogle af ansigtstrækkene der ligner en PBGV, dog ikke ørerne.

Ja, der er godt nok noget helt anderledes ved ørerne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Henriksen_D

han er en lidt ældre herre på omkring 6-7 år mente dyrlægen.. han er hittehund der er blevet smidt af en bil i et boligområde og bragt ind af politiet....

det var dyrlægen der mente der var nået cairn terrie i ham... men må så absolut give jer ret i at bygnings mæssigt ligner han meget en PBGV

er dog ikke en race jeg kender... er det også en der har lidt sin egen vilje ???

Link til indlæg
Del på andre sites