Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst malula
Haha ja det tror jeg, Luxen synes ihvertfald den er rigtig hyggelig - for jeg har gemt guffere i den :-D

ih altså - underligt - jeg tror vi har den anden sok! Også med guffer :slem:

Det er så sjovt at se på hvordan det bliver løst

I like :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula
Sød eller salt lakrids ? :lol:

Tror De luxe vil elske at ligge på gulvet sammen med dig og gnaske i sok :lol:.

Og jeg ville sidde i sofaen og tisse i bukserne af grin :-D:mrgreen:

Du må gerne blande det lidt - kan næsten li alle slags :blink:

Og ja, jeg tror bestemt også det kunne være hyggeligt at ligge sammen med ham og lave gnaskelyde - mmmmm

Og så tror jeg i øvrigt at Buddy ville sidde sammen med dig i sofaen og kigge underligt på hvad der liiiige skete der :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Han ser sød ud :lun:

Smart med godbidder - æder han slet ikke sokken? Motor elsker osse sokker, altså som i lækker lille snack... måske jeg skulle prøve med godter i, så ville han måske spise dem i stedet :genert: Eller, det er længe siden jeg har fået strømpe på uden hæl eller tå, så måske har han egentlig droppet at æde dem :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne blande det lidt - kan næsten li alle slags :blink:

Og ja, jeg tror bestemt også det kunne være hyggeligt at ligge sammen med ham og lave gnaskelyde - mmmmm

Og så tror jeg i øvrigt at Buddy ville sidde sammen med dig i sofaen og kigge underligt på hvad der liiiige skete der :klap:

Hahahah :klap:.

ville heller ikke have noget imod at Buddy sad ved siden af mig i sofaen :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Smart med godbidder - æder han slet ikke sokken? Motor elsker osse sokker, altså som i lækker lille snack... måske jeg skulle prøve med godter i, så ville han måske spise dem i stedet :genert: Eller, det er længe siden jeg har fået strømpe på uden hæl eller tå, så måske har han egentlig droppet at æde dem :hmm:

:klap::klap: Hvor er han god ham Motor.

Har også læst mig til at han elsker at smide dem i havnen :lol:

Men nej Luxen spiser faktisk ikke sokken, herhjemme er det jo kun sofaen der smager godt :mums:.

Luxen elsker også sokker, han ved ikke noget bedre end Asgers brugte sokker, også ligger han bare der og gnasker i dem, ammenam.

Jo klammere de er, des bedre :lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

ja, det kunne være, han ville tømme/spise dem i stedet for at smide dem i havnen :banan:

Synet er ellers sjovt i min fantasi :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula
:klap::klap: Hvor er han god ham Motor.

Har også læst mig til at han elsker at smide dem i havnen :lol:

.

ups, jeg havde ikke læst din "havnekommentar" inden jeg postede min egen :genert:

dobbelt er vel også godt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites