DaniellaJ Skrevet Maj 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2011 Lidt baby er man vel altid :hjerte: Mnnh, den smager altså godt den sok 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Cute Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 :lun: Han er da nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 nøj, hvor er han sød Kalder man det en hyggesok?????? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Tror jeg er begyndt at få følelser for Luxen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 nøj, hvor er han sød Kalder man det en hyggesok?????? :hmm: Haha ja det tror jeg, Luxen synes ihvertfald den er rigtig hyggelig - for jeg har gemt guffere i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Tror jeg er begyndt at få følelser for Luxen Han er også en sød en . Bare ikke når han får sine gø-flip . - Ej han elsker at ligge på ryggen med et eller anden imellem poterne. Det er faktisk ret underholdene at se på . Og endelig fik jeg billeder af det :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Haha ja det tror jeg, Luxen synes ihvertfald den er rigtig hyggelig - for jeg har gemt guffere i den ih altså - underligt - jeg tror vi har den anden sok! Også med guffer :slem: Det er så sjovt at se på hvordan det bliver løst I like :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 ih altså - underligt - jeg tror vi har den anden sok! Også med guffer :slem:Det er så sjovt at se på hvordan det bliver løst I like :5up: Kan komme nogle vingummier i din sok hvis det er :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Kan komme nogle vingummier i din sok hvis det er :klap: hvis vi nu siger "lakrisser" i stedet for, så er det en deal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 hvis vi nu siger "lakrisser" i stedet for, så er det en deal Sød eller salt lakrids ? Tror De luxe vil elske at ligge på gulvet sammen med dig og gnaske i sok . Og jeg ville sidde i sofaen og tisse i bukserne af grin :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Sød eller salt lakrids ? Tror De luxe vil elske at ligge på gulvet sammen med dig og gnaske i sok . Og jeg ville sidde i sofaen og tisse i bukserne af grin :mrgreen: Du må gerne blande det lidt - kan næsten li alle slags :blink: Og ja, jeg tror bestemt også det kunne være hyggeligt at ligge sammen med ham og lave gnaskelyde - mmmmm Og så tror jeg i øvrigt at Buddy ville sidde sammen med dig i sofaen og kigge underligt på hvad der liiiige skete der :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Han ser sød ud Smart med godbidder - æder han slet ikke sokken? Motor elsker osse sokker, altså som i lækker lille snack... måske jeg skulle prøve med godter i, så ville han måske spise dem i stedet Eller, det er længe siden jeg har fået strømpe på uden hæl eller tå, så måske har han egentlig droppet at æde dem :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Du må gerne blande det lidt - kan næsten li alle slags :blink: Og ja, jeg tror bestemt også det kunne være hyggeligt at ligge sammen med ham og lave gnaskelyde - mmmmm Og så tror jeg i øvrigt at Buddy ville sidde sammen med dig i sofaen og kigge underligt på hvad der liiiige skete der :klap: Hahahah :klap:. ville heller ikke have noget imod at Buddy sad ved siden af mig i sofaen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Han ser sød ud Smart med godbidder - æder han slet ikke sokken? Motor elsker osse sokker, altså som i lækker lille snack... måske jeg skulle prøve med godter i, så ville han måske spise dem i stedet Eller, det er længe siden jeg har fået strømpe på uden hæl eller tå, så måske har han egentlig droppet at æde dem :hmm: :klap::klap: Hvor er han god ham Motor. Har også læst mig til at han elsker at smide dem i havnen Men nej Luxen spiser faktisk ikke sokken, herhjemme er det jo kun sofaen der smager godt :mums:. Luxen elsker også sokker, han ved ikke noget bedre end Asgers brugte sokker, også ligger han bare der og gnasker i dem, ammenam. Jo klammere de er, des bedre . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Årh hvor er han sød . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Henriksen_D Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Hold op en kær hyggefis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Nåååååååårh! Skal han ikke snart passes af mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Han ser sød ud Smart med godbidder - æder han slet ikke sokken? Motor elsker osse sokker, altså som i lækker lille snack... måske jeg skulle prøve med godter i, så ville han måske spise dem i stedet Eller, det er længe siden jeg har fået strømpe på uden hæl eller tå, så måske har han egentlig droppet at æde dem :hmm: ja, det kunne være, han ville tømme/spise dem i stedet for at smide dem i havnen :banan: Synet er ellers sjovt i min fantasi :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 :klap::klap: Hvor er han god ham Motor.Har også læst mig til at han elsker at smide dem i havnen . ups, jeg havde ikke læst din "havnekommentar" inden jeg postede min egen dobbelt er vel også godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Årh hvor er han sød . Tusinde tak :kys: Hold op en kær hyggefis Haha ja det er han ihvertfald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Nåååååååårh! Skal han ikke snart passes af mig. hvornår kan du . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Ej men mere hyggeligt kan man vel ikke ha det Så sødt:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Ej men mere hyggeligt kan man vel ikke ha det Så sødt:hjerte: jo det havde altså været bedre hvis det var sofaen der var fyldt med godbidder :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 hvornår kan du . NU Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts