Gæst Gismo hunden Skrevet Maj 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2011 Er der nogen der har kendskab til de transportbure i stof som de har i Maxi Zoo? Stålet er ikke så kraftigt, men ellers ser de ok ud. Input ønskes a.s.a.p. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Mit stofbur er fra Maxizoo og er fuldt ud tilfreds med det ( og det er hunden også) :5up: Nu har jeg aldrig haft andre så har ikke noget at sammenligne med, men lever op til vores behov. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Mit stofbur er fra Maxizoo og er fuldt ud tilfreds med det ( og det er hunden også) :5up:Nu har jeg aldrig haft andre så har ikke noget at sammenligne med, men lever op til vores behov. samme her:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Takker for svar. Springer ud i investeringen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Jeg har også købt en i størrelse XXXL Og jeg er også fint tilfreds - nu har den jo ikke være i brug så længe, men det ser ud til at være en succes :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts