Dinah Skrevet Maj 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2011 I følge hunden:-D Rosita har det hårdt, - når hun er nødt til at dreje om på den anden side, når jeg er stået op for at kunne komme ind under dynen til min mand. - når solen flytter sig og hun må rykke med solstrålen - når morgenmaden ikke er helt klar, når hun kommer ud i køkkenet - når hun blir nusset mindre end 8 timer i alt i dagstimerne - når hun skal ha klippet negle/pels under poterne - det er scary:shock: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Carlo har de dummeste forældre i hele verden, når de ikke giver efter for hans insisterende plageri om gåtur LIGE efter aftensmaden. :stupid: Han har det også rigtig hårdt hvis ikke han må komme HURTIGT hen til det tævetis, som bare dufter rigtig godt, og i stedet bliver bedt om at stå stille.. Dååååååååmmmme forældre nåhhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Her er vi nok de aller dummeste når han ikke må hilse på alt og alle . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 hvis maden ikke bliver serveret på klokkeslet hvis vi ikke står op kl 7.15 alle ugens dage hvis han ikke må hilse på alle de dejlige damehunde der går forbi hvis han bliver bedt om at rykke sig så vi andre også kan være i sengen stakkels hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Når hun skal i det årlige ad-bad! Når hun skal have klippet klør og potehår! :scared: Når jeg ikke blander noget "god smag" i gulerødderne! Når jeg siger "slut så!" Når jeg ikke fatter hendes hint :stupid: Når jeg tager støvsugeren frem! :skraek: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Når dyrlægen skal se på hende Når hun ikke må spise uanede mængder af ... (indsæt selv alt tænkeligt) Når bilen/bussen/toget holder stille og hun ikke skal af Det er lige hvad jeg kan komme i tanke om nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Når terrassedøren er lukket og han ikke kan komme ud og være "Ferdinand" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 ai, hvor er det bare nogle hårde liv, som vores h-f hunde har:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Når man ikke må få en af de bløde tyggestænger / bøtten er tom Når man ikke gider tage tæppe på, hvis man sidder i sofaen Når man ikke må få en guf på en gåtur, bare fordi man har lyst til det Men værst af alt (det er faktisk en form for mishandling): Når der sidder op til flere mennesker og snakker (fx efter træning) og ingen gider kaste hendes bold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Når man ikke må få en af de bløde tyggestænger / bøtten er tom Når man ikke gider tage tæppe på, hvis man sidder i sofaen Når man ikke må få en guf på en gåtur, bare fordi man har lyst til det Men værst af alt (det er faktisk en form for mishandling): Når der sidder op til flere mennesker og snakker (fx efter træning) og ingen gider kaste hendes bold det er da i den grad mishandling:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Puha... Mine har et frygteligt hårdt liv. Bamse når: - Han ikke får lov at æde Kaias mad - Maden bliver serveret bare 2 minutter senere end normalt - Han ikke får lov at træne HELE tiden han er på træningsbanen - De andre hunde rundere og han ikke må - DEN er ren tortur for ham - Kaia har stjålet hans plads i sengen - Han ikke må gø som en gal af alle der går forbi hækken - Han skal gå pænt i snor i skoven..... Det er noget af det værste man kan byde den stakkels hund Kaia når: - Bamse ikke gider lege - Vi ikke gider lege med hende - Jeg stopper hende og Bamses leg inde i huset - Hun ikke konstant bliver nusset - Bamse har stjålet hendes.... (indsæt alt fra kødben til div. legetøj) - Den gode plads i sengen er optaget - Min taske ligger på "hendes" stol så hun ikke kan være der Fælles for dem begge er når de ikke må overfalde gæster med kys og hopperi helt op i hovedhøjde Jeg kunne blive ved.... De stakkels hunde har det hårdt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Ninja er helt sikker på at hun er den mest mishandlede hund i verden, når vi om aftenen skal sove, og beder hende smutte hen i sin egen seng. Hun kan simpelthen komme med de dybeste suk og de mest sorgmodige øjne som om hun aaaaaaaldrig nogensinde får lov til at komme op i sengen igen (og hun får altid lov til at smutte ind under Caspers dyne ved 5-6 tiden om morgenen - det er deres lille morgenritual ) Eller hvis jeg beder hende om at gå væk når vi sidder og spiser, og hun så tigger. Så sætter hun sig nogle gange heeelt ude i gangen og kigger demonstrativt på os Den værste er dog når jeg tager negleklipperen frem, men det er knap så sjov - for der har hun det virkeligt hårdt. Men det er heldigvis ved at blive bedre :5up: Nu må jeg gerne "dutte" hendes negle med den uden hun bliver helt ulykkelig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Vinnie har det meget hårdt når hendes blære tvinger hende til at stå op og gå ud at tisse før kl. 12.00. Når hun skal have fjernet "øjenboogers". Renset ører (men det kan også være lidt godt, hvis man rammer det rigtige sted). Når mor er ude på gaden, og hun ikke er med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 For Kleo er det værste man kan byde hende at hun skal ud når hun er gået i seng om aftenen, hun går ind og lægger sig allerede ved 20 tiden så hun kan ikke holde sig til om morgenen hvis ikke hun kommer ud når vi går i seng, i stedet for at gå ud med hende kl 3-4 stykker vælger vi at vække hende og slæbe hende ud før vi går i seng:blink: det er ikke sjovt;-) Alfen syntes det værste er når Kleo kommer ud af bilen til træning og hun skal blive der:damn:, nøj den er slem;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Aldrig - min hund er lidt en kat, så herhjemme er det kun MIG der har det hårdt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Henriksen_D Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Julius har det hårdt når. Den pokkers børste kommer frem Og når jeg vækker ham og siger det er sengetid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Min lalleglade lab har det virkelig hårdt når man ikke bliver luftet kl. 0530 alle ugens dage! Når tovet, bolden, bamsen eller pivedyret ikke lige bliver kastet når han synes der skal gang i legen. At "mor" ikke lige gider holde det der lækre kødben mens han tygger løs og "mor" selvfølgelig nusser bag øret og aer på hovedet imens.:hmm: At der ikke altid er plads i sengen og hele dynen og hovedpude ikke er ledig om natten:lun: Eller når man ikke altid må mutte/kysse/slikke gæster i hovedet og især på munden pffff Se så har man det virkelig hårdt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Sørger selvfølgelig for, at prinsessen aldrig har det hårdt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 - Når vi ber ham om at holde mund. - Hvis han ikke må jagte svaner. - Hvis han bliver skældt ud for at bide i sofaen. - Hvis vi ikke lige gider lege med hans wubba. - Eller hvis man ikke lige gider kæle med ham, når det passer ham. Min hund har det faktisk meget hårdt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Noget af det værste Liva har prøvet, var mens vi trænede på C-holdet og skulle lave en slags fælles apport. Det gik ud på, at vi stod i en rundkreds og kastede vores apportbukke ind i en bunke i midten. Så blev hundene sendt ind én ad gangen for at finde sin egen buk og løbe ud og afleverer den. Liva, som den apporterende jagthund hun jo er, spurter afsted, finder hurtigt sin buk og spurter ud og afleverer den fint til mig. Meeeeen så kommer det værste Man skal vente, mens alle de andre har deres tur - og nogle af dem var altså ikke fødte apportører, så det tog lidt tid. Jeg stod der med en pivende, småhoppende hund, der absolut mente, at hun da liiiige kunne hjælpe dem alle sammen, så det gik lidt hurtigere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Raenil Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Især har Bella det hårdt, når småfuglene hopper rundt på terassen og hun ikke må jagte dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 halfdan har det hårdt når; - han skal have klippet negle - når jeg støvsuger - når en af os forlader de andre to på gåturen - når der ligger et stykke kallun i sengen/i sofaen/i legekassen, som ikke kommer flyvende ind i munden på ham, selv om han skælder det ud resten af tiden har han det som blommen i et æg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Bella har det også bare rigtig hårdt herhjemme. Lige for øjeblikket bliver hun udsat for den rene tortur. Hun har det specielt hårdt: - Når vi tager skammens kegle frem... Hendes sele! Og tænk engang, den er blå! Hun er simpelthen ved at dø hvergang hun får den på, og hun rør sig ikke, om jeg så kommer med en pakke leverpostej (Lige indtil jeg tager i dørhåndtaget, for så er alt tilgivet:roll:) - Når kaninen er ude i haven! Det er da og så for dårligt at man bare skal stå indenfor og se på! Og hun kunne jo aaaaaaldrig finde på at jagte/æde den. Måske bare testsmage den, så der ikke var nogen der blev syge, hvis de nu spiste den - Når hun ikke må hilse på alt og alle, og slikke dem i hovedet. - Når hun ikke må hjælpe med at sortere vasketøj på sin egen måde - Når man skal have det der ulækre fedtede olie på sin mad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Fantastisk tråd! :klap: Hector har det hårdt når: -Der er nogen på gåturen eller udenfor hans have, som han ikke kan hilse på. -Hans badekar i haven er tømt, fordi dumme mor synes det er for koldt til at bade og lufttørre udenfor. -Når han bliver vækket om morgenen for at skulle ud på tur inden en af os tager i dagvagt. -Døren ud til haven er lukket, for det er jo det bedste rum, han har. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Elvis har det rigtig hårdt, når - man skal børstes under maven :scared: - man skal ha' tørret poter, når man kommer ind fra haven, bare fordi jorden derude var våd:fornaermet:De der mennesker lærer aldrig at sætte pris på fine fodspor i hele stuen! - man ikke må komme ud i haven, når der nu render en kat, man kan jagte, eller der går en hest (og rytter ) forbi på vejen, man skal ud at gø af - man er gået i seng, og ligge lige midt på dynen, og så man bliver flyttet af et menneske, der åbenbart gerne vil have plads til at komme under dynen. Så bliver man fornærmet og trasker ned i fodenden :fornaermet:Og så sker det samme endda hver aften, de dåååmme mennesker bliver aldrig klogere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts