Audrey Skrevet Maj 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2011 Jeg har lidt en forstilling (eller måske er det bare ønsketænkning) om, at når Audrey kommer hjem, skal hun ligge hos mig i sofaen og hygge, når vi ikke er ude og lufte os, leger eller andet. Men selvom hun er hvalp, har hun vel også brug for at være i fred ind imellem? Det jeg kan blive nervøs for er, om hun vil være i stand til at gøre det klart (altså gå væk fra mig) eller om jeg selv skal være opmærksom på, at nu skal hun lige have ro fra mig et stykke tid, og vise hende hen til puden i soveværelset etc.? Jeg vil jo nødigt ende med en hund, som føler sig tvunget til at være hos mig hele tiden, bare fordi jeg synes det er hyggeligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Jeg har lidt en forstilling (eller måske er det bare ønsketænkning) om, at når Audrey kommer hjem, skal hun ligge hos mig i sofaen og hygge, når vi ikke er ude og lufte os, leger eller andet. Men selvom hun er hvalp, har hun vel også brug for at være i fred ind imellem? Det jeg kan blive nervøs for er, om hun vil være i stand til at gøre det klart (altså gå væk fra mig) eller om jeg selv skal være opmærksom på, at nu skal hun lige have ro fra mig et stykke tid, og vise hende hen til puden i soveværelset etc.? Jeg vil jo nødigt ende med en hund, som føler sig tvunget til at være hos mig hele tiden, bare fordi jeg synes det er hyggeligt... Medmindre du lige frem holder hende fast, så skal hun nok gå når hun ikke gider, og så er det jo bare at lade hende være når hun går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Medmindre du lige frem holder hende fast, så skal hun nok gå når hun ikke gider, og så er det jo bare at lade hende være når hun går Helt enig... det skal hun nok gøre dig klart no worries. Men altså nogle hvalpe er nogle nussehoveder (Karla var) andre gider det slet ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Indtil videre har jeg kun oplevet, at hun vil nusse, når hun er træt OG KUN på betingelse af, at der ikke sker noget omkring hende. Hun er bare så hvalpenysgerrig og en rigtig ballademager, men hun har heldigvis også en putteside, som ejeren satser på bliver hængende Og med hensyn til det med, at lade hende gå når hun vil, såååå kommer det nok til at kræve en smule træning for mit eget vedkommende men jeg skal nok lære det hurtigt, for hendes skyld... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Indtil videre har jeg kun oplevet, at hun vil nusse, når hun er træt OG KUN på betingelse af, at der ikke sker noget omkring hende. Hun er bare så hvalpenysgerrig og en rigtig ballademager, men hun har heldigvis også en putteside, som ejeren satser på bliver hængende Og med hensyn til det med, at lade hende gå når hun vil, såååå kommer det nok til at kræve en smule træning for mit eget vedkommende men jeg skal nok lære det hurtigt, for hendes skyld... Du skal såmænd nok hurtigt lære at sætte pris på de stille stunder når hvalpen ligger og sover for sig selv, så det burde gå rimeligt nemt med at lære at lade hende være :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 Du skal såmænd nok hurtigt lære at sætte pris på de stille stunder når hvalpen ligger og sover for sig selv, så det burde gå rimeligt nemt med at lære at lade hende være :blink: jeps man bliver ligesom de der nybagte mødre, der bare bliver nødt til at sove en halv time mens ungen endelig sover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Maj 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 jeps man bliver ligesom de der nybagte mødre, der bare bliver nødt til at sove en halv time mens ungen endelig sover Præcis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2011 jeps man bliver ligesom de der nybagte mødre, der bare bliver nødt til at sove en halv time mens ungen endelig sover Haha, jeg sad faktisk selv om tænkte, om det ville blive noget i retningen af: mor skal sove, når hvalpen skal sove Tak for jeres svar :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Du skal såmænd nok hurtigt lære at sætte pris på de stille stunder når hvalpen ligger og sover for sig selv, så det burde gå rimeligt nemt med at lære at lade hende være :blink: Ohhh ja. Nu har vi haft Chinook hjemme i knap en uge og vi NYDER når han falder om og sover :blink: Det er trættende at have hvalp, men ufattelig givende. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Enig med de andre. Det skal nok komme helt af sig selv, og så længe du ikke ligefrem holder hende fast skal hun nok selv gå fra når hun har behov for det . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts