DaniellaJ Skrevet Maj 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 6, 2011 Så var De luxe så heldig at han fik lov til at bade lidt inden vi skulle hjem fra gåturen. Men selvfølgelig havde psykopatsvanen spottet os, og kom meget hurtigt svømmende imod os . Og Luxen synes jo den er lidt spændende, så han ved ikke rigtig hvordan han skal reagere . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Tror ikke din hund taler svan'esk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Tror ikke din hund taler svan'esk Hahah nej, tror faktisk ikke rigtig han kan nogle sprog, for han er heller ikke så god til hundsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Der noget galt med linket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Tror det er youtube der fucker :hmm:. For det virkede før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 jeg kan ikke se linket:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 MIn youtube virker heller ikke nu . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Jeg kan fint se det. Fun video - og lidt modigt, en svane ka sku bræk en arm på en, den er farlig, og lider jo af konstant PMS Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Jeg kan fint se det. Fun video - og lidt modigt, en svane ka sku bræk en arm på en, den er farlig, og lider jo af konstant PMS Det er så en gammel skråne at de kan det :blink: det er de slet ikke stærke nok til. De er også nogle kryster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Henriksen_D Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Den ser bestemt ikke ud til Luxen er dens nye bedste ven da... på trods af det fine forsøg :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Den ser bestemt ikke ud til Luxen er dens nye bedste ven da...på trods af det fine forsøg :klap: Haha nej og svanen synes bestemt heller ikke de er bedste venner . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Det er så en gammel skråne at de kan det :blink: det er de slet ikke stærke nok til.De er også nogle kryster. JO, når jeg siger det, så er det rigtigt!! - de er pisse farlige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 JO, når jeg siger det, så er det rigtigt!! - de er pisse farlige! "LØSH!!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 "LØSH!!" Hvad betyder løsh? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hvad betyder løsh? Det Anden troede det var ham du henviste til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 svaner er møgfarlige jeg havde taget skipper under armen og var løbet væk hvis der kom en svane så tæt på os det er en modig hund du har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Det Anden troede det var ham du henviste til Hey Tobias! Hiiiiiiiiiiiiis, hør efter! Jeg sværger, hvis den knægt dér kommer over og smider en tør grahamsbolle efter mig... Så mener jeg, så brækker jeg armen på ham! Anden er min bibel! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hey Tobias! Hiiiiiiiiiiiiis, hør efter! Jeg sværger, hvis den knægt dér kommer over og smider en tør grahamsbolle efter mig... Så mener jeg, så brækker jeg armen på ham! Anden er min bibel! :klap::klap::klap: Hahaaa...SÅ godt! Har forsøgt at finde det på youtube for han er genial :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Ja han er uovertruffen! Har vist alle hans shows! Har også været inde og se et par stykker live Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 svaner er møgfarlige jeg havde taget skipper under armen og var løbet væk hvis der kom en svane så tæt på os det er en modig hund du har! Ja, ved siden af svaner, fremstå jeg vist også kun som en kylling Modige De luxe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Ja, ved siden af svaner, fremstå jeg vist også kun som en kylling Modige De luxe. det er arven fra min barndom, svaner og schæferhunde er jeg dødsensræd for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Undskyld jeg lige spammer søde Daniella men fandt det med svanen :klap: 2 min inde [media]http://www.youtube.com/watch?v=onepSiArlXU&feature=autoplay&list=WL64761EEDFC076ACA&index=20&playnext=1[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hvor er du dygtig! Jeg kunne ikke finde den.. Men det er da vist ikke den version jeg har på min dvd...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Hvor er du dygtig! Jeg kunne ikke finde den.. Men det er da vist ikke den version jeg har på min dvd...? Heller ik den version jeg har set før men pointen er der vel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Det er så en gammel skråne at de kan det :blink: det er de slet ikke stærke nok til.De er også nogle kryster. De er ikke krystere efter ægene er blevet lagt, så ER de psykopater, eller dem i ringe er, de jagter endda biler :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts