Hop til indhold

Hundetræner Lise Lindegaard Andersen

Recommended Posts

Gæst Tildepigen

Sor hundeskole, ved Lise Lindegaard Andersen.

Må jeg ikke høre jeres erfaringer med hende og hendes metoder.

Vi skal starte næste lørdag, så er bare lidt nysgerrig for at høre andres erfaringer.

Jeg er i øvrigt sprit ny her på forum, jeg hedder Ditte og er 27 år, gift med min dejlige mand Christian, sammen har vi 3 dejlige børn, Gry 7 år, Emilie 6 år og Mads på 4.

Jeg er dagplejer for børn i børnehavealderen, fantastisk arbejde jeg har :)

Og grunden til jeg melder mig her, vores dejlige hvalp på 5 måneder, blanding af formel 1 labrador og retriver. TILDE :hjerte: Super skøn og nem pige

Redigeret af Tildepigen
mangelfuld
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig gået hos hende og kender ikke rigtig hendes metoder.

Jeg har læst på hendes hjemmeside, men jeg synes det er lidt svært at gennemskue hvad det helt nøjagtigt går ud på.

Hvis hun har fundet de vises sten, kan jeg da godt forstå hun ikke udbreder dem på hjemmesiden, men holder dem for sig selv.

Jeg vil gerne høre om det når du har været til træning, men kan ikke bidrage med noget.

Vil alligevel lige sige velkommen til forummet :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tildepigen
Jeg har aldrig gået hos hende og kender ikke rigtig hendes metoder.

Jeg har læst på hendes hjemmeside, men jeg synes det er lidt svært at gennemskue hvad det helt nøjagtigt går ud på.

Hvis hun har fundet de vises sten, kan da godt forstå hun ikke udbreder dem på hjemmesiden, men holder dem for sig selv.

Jeg vil gerne høre om det når du har været til træning, men kan ikke bidrage med noget.

Vil alligevel lige sige velkommen til forummet :vinken:

Tusind tak :-)

Jeg vil meget gerne fortælle, når jeg har været der, glæder mig til at komme igang, når det er første gang man har hund, er man jo lidt usikker på visse ting, præcis som da jeg fik min første datter:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Jeg har gået hos hende med min samojed.

Jeg vil sige, for nogen virker det rigtig godt, for andre er andre træningsmetoder ligeså fine..

Jeg fik et rigtig godt resultat med min hund dernede, men jeg er ikke så god til at være vedholdende med træningen, så det er lidt røget på hylden igen..

Jeg har været rigtig glad for hendes foredrag.

Lise er rigtig sød og snakker en hel del. :slem:

Men jeg vil sige du kan se resultatet på hendes hunde Nimbus, Ezra og Hiro (sidstnævnte var hvalp da jeg trænede der, så ved ikke hvor langt hun er). Men Nimbus og Ezra er virkelig dygtige hunde og det lyser bare ud af dem at de hygger sig med det de laver..

Hun kan forresten en masse seje tricks med dem, bare spørg...

Jeg vil ikke begynde at beskrive hendes metode, den får du selv at se. Nogen foragter hende for at være fysisk og andre bliver hængende i evigheder :mrgreen:

Men en ting er sikkert - min hund ELSKER Lise, hun har de bedste guffer.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites