Gæst Sisspii Skrevet Maj 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 6, 2011 Hejsa jeg er ny herinde .. Men har lige et spørgsmål.. Jeg har en dansk/svensk gård hund - En pige på 6 år .. Hun er en del overvægtig.. Hun er lige pt FALSK drægtig - Og har derfor mælk i brysterne.. Er det noget vi kan gøre noget ved ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Hejsa jeg er ny herinde .. Men har lige et spørgsmål.. Jeg har en dansk/svensk gård hund - En pige på 6 år .. Hun er en del overvægtig.. Hun er lige pt FALSK drægtig - Og har derfor mælk i brysterne.. Er det noget vi kan gøre noget ved ?? Ikke lige nu. Andet end give hende mere motion og fjern alt hvad hun kan tage til sig som hvalp Ellers er det kun en sterilisation, der hjælper. Har været det samme igennem med Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisspii Besvaret Maj 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2011 Ikke lige nu. Andet end give hende mere motion og fjern alt hvad hun kan tage til sig som hvalp Ellers er det kun en sterilisation, der hjælper. Har været det samme igennem med Luna Hun leget slet ikke mor på nogen måde .. Men vil gå nogen flere ture, eller far vil.. Også må vi snakke sterilisation .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts