Gæst Charlie's Mor Skrevet Maj 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 7, 2011 Jeg er en sucker for friske ærter... (Og har lige spist en hel bakke - Puha) Men jeg var uheldig, at tabe et par på gulvet og Charlie, (hurtig som lynet) åd dem... :stupid: Mit spørgsmål er: Er de giftige for ham? :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Nej, det er de ikke:-D Og min kat Oliver ville da blive meget ked af det, hvis de var.. Han ELSKER ærter:mrgreen: Jeg kan ikke have dem i fred..:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret Maj 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2011 Åh, det er jeg glad for at høre! :banan: Blev helt nervøs, da han guffede ærterne i sig... Det kunne godt være, at det var lige som chokolade... Men tak, så lærte jeg noget nyt! :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Eneste med ærter som jeg ved af er at en Dalmatiner skal ikke spise dem p.g.a. purin indholdet, ellers fint nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts