Hop til indhold

Myndeklubbens jubilæumsudstilling


Gæst Whippet
 Share

Recommended Posts

Det gør jeeeegg........:banan: Bare for at kigge smukke mynder..dog tænker jeg at jeg tager den skønne Jerry med, måske kan jeg overtale nogen af whippetfolkene til at bedømme om han evt. ville være udstillignsmateriale..:cool: han har jo et excellent i baggagen fra da han var unghund, meeeeen han er jo vokset lidt siden da.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Det gør jeeeegg........:banan: Bare for at kigge smukke mynder..dog tænker jeg at jeg tager den skønne Jerry med, måske kan jeg overtale nogen af whippetfolkene til at bedømme om han evt. ville være udstillignsmateriale..:cool: han har jo et excellent i baggagen fra da han var unghund, meeeeen han er jo vokset lidt siden da.:lol:

 

 

Det kunne da være super hyggeligt at møde dig og se smukke Jerry :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Jeg kommer desværre ikke - har arbejdsweekend der...IH ALTSÅ :megaked:

Men tror også det ville være for meget for Qairo. Han ELSKER simpelthen andre hunde og bliver så ufattelig frustreret hvis han ikke får lov at hilse..han ville gå helt i spåner hvis jeg tog ham med til udstilling

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c
Jeg kommer desværre ikke - har arbejdsweekend der...IH ALTSÅ :megaked:

Men tror også det ville være for meget for Qairo. Han ELSKER simpelthen andre hunde og bliver så ufattelig frustreret hvis han ikke får lov at hilse..han ville gå helt i spåner hvis jeg tog ham med til udstilling

 

Nej han gør da ej han skal da ned og tæske rundt med hans søskne:banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ellers nogenlunde tæt på hvor jeg bor :hmm: Og dog, 42 km på cykel... Men jeg ville gerne være med på en kigger.

Kan vi få datoen?

 

28 og 29/5

 

Tiderne mere præcist kender jeg ikke, for jeg har besluttet mig til at det skal være en hyggelig weekend - så derfor bliver jeg hjemme!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Jeg kommer desværre ikke - har arbejdsweekend der...IH ALTSÅ :megaked:

Men tror også det ville være for meget for Qairo. Han ELSKER simpelthen andre hunde og bliver så ufattelig frustreret hvis han ikke får lov at hilse..han ville gå helt i spåner hvis jeg tog ham med til udstilling

 

Øv altså :fornaermet: havde glædet mig til at møde dig og hundebassen :slem:.Qairo ville da bestemt ikke gå i spåner han ville syntes at det var sjovt og så ville han få en ordentlig en på opleveren og du ville få en dejlig træt hund :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Kommer med Jacko og Qadir det hans første udstilling...

Vi har lejet hytte fra torsdag og bestilt til fest middag lørdag Glæder mig vildt meget :-)

 

Det bliver spændende med lille Qadir :-D...kommer der andre af hans søskende :vedikke:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Kan jeg ikke overtale en der tager afsted til at tage en masse billeder af de afghanske mynder, da jeg ikke har mulighed for at komme og beundre de skandinaviske afghanske mynder?..... Pleeeeeeeeease:pray:

 

 

 

Pleeeeeease?:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Kan jeg ikke overtale en der tager afsted til at tage en masse billeder af de afghanske mynder, da jeg ikke har mulighed for at komme og beundre de skandinaviske afghanske mynder?..... Pleeeeeeeeease:pray:

 

 

 

Pleeeeeease?:genert:

 

 

Prøv at tjek denne hjemmeside Stripduke int`l Dogazine der er idag en masse om afganske mynder :klap:forøvrigt en rigtig god side om mynder men også andre racer.Døm selv og god fornøgelse :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c
28 og 29/5

 

Tiderne mere præcist kender jeg ikke, for jeg har besluttet mig til at det skal være en hyggelig weekend - så derfor bliver jeg hjemme!

 

Hmm synes da ellers udstillingerne er utrolig hyggelig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Prøv at tjek denne hjemmeside Stripduke int`l Dogazine der er idag en masse om afganske mynder :klap:forøvrigt en rigtig god side om mynder men også andre racer.Døm selv og god fornøgelse :vinken:

 

 

rigtig skon side. TAK for den:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
Kan jeg ikke overtale en der tager afsted til at tage en masse billeder af de afghanske mynder, da jeg ikke har mulighed for at komme og beundre de skandinaviske afghanske mynder?..... Pleeeeeeeeease:pray:

 

 

 

Pleeeeeease?:genert:

 

Der bliver ikke rigtig udstillet særlig mange skandinaviske afghanere i dk.. ? På de to sidste udstillinger, en national og en international var er 2 stk. 2 tyske på den nationale og to svenske på den internationale..

 

Det er gået meget ned af bakke for afghanerne i dk. Der bliver lavet meget få hvalpe og der er endnu færre der udstiller. Desværre !

 

Der er mere gang i afghanerne i Sverige

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Der bliver ikke rigtig udstillet særlig mange skandinaviske afghanere i dk.. ? På de to sidste udstillinger, en national og en international var er 2 stk. 2 tyske på den nationale og to svenske på den internationale..

 

Det er gået meget ned af bakke for afghanerne i dk. Der bliver lavet meget få hvalpe og der er endnu færre der udstiller. Desværre !

 

Der er mere gang i afghanerne i Sverige

 

Ja, det maa man nok sige:5up: synes det var boxadan der holdt virkelig gang i den i maaaange aar, og nu de er 'trappet' ned, ses der ikke saa mange overhovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...