Gæst mosgaard Skrevet Maj 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 8, 2011 Bum bum - ja så købte man sig en hængekøje som man ku sove i, og tænkte så blir der også lidt skygge til Tjalfe-hunden under den. Men åbenbart har hunden ikke læst at det ikke er normalt for hunde at synes at det at lægge i hængekøje er vildt hygge... Så pludselig lå der lige en 'lille' golden ovenpå maven, med blikket - "det her er da en ret udemærket kurv - den kan vi da godt bruge" Så jo... det er ikke længere mig der har fået hængekøje, det er os der har fået det. For den kan nemlig sagtens bruges med og uden ejer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Årh hvor hyggeligt:lun: Hvordan går det med dit ben, forresten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Årh hvor hyggeligt:lun: Hvordan går det med dit ben, forresten? Det er bar så hygge! Jamen det går fremad med benet. Blev opereret igen i går, for at få den skrue ud som holdte mit ledbånd på plads (så det ku få lov at hele). Operation forløb helt fint, og hurtigt. Men det medfører lige nogle dage uden det vilde aktivitet. Så regner med at jeg skal opstarte med genoptræning i løbet af næste uge. Jeg har fået nogle øvelser med hjem. Stå på et ben og stå på et vippebræt... så det er lige til at finde ud af, selv for mig :blink: Og når jeg får stingene ud, så går jeg igang med svømmetræning (om 2 uger). Finmotorikken skulle gerne komme sådan nogenlunde tilbage indenfor et års tid, men gir den lige en skalle, så mon ikke det går hurtigere. Jeg kan jo selv lufte ham nu (dog ikke lige de her par dage efter operationen, men i næste uge er jeg game igen). Benet er dog stadig ret stift og jeg kan ikke gå særlig langt uden at foden hæver vildt op... men det skulle vist gerne blive bedre med tiden. Men jeg glæder mig nu til at jeg kan begynde at løbetræne med Tjalfe, så vi ka lave noget lidt mere aktivt end hængekøje-hygge:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Hvor lyder det bare fedt, at det går så godt fremad:-D Men så kan I lige bruge de næste dage på hængekøje-hygge:lun: Og så gi den gas:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Ja det er hårdt arbejde sådan at holde sin hængekøjetræning ved lige:genert: G - heldigvis er Tjalfe det største hyggedyr. Folke, kæresten, er begyndt at løbe med ham. Han løber bare løs ned langs en å, og Tjaffe synes det er såååå fedt. Han kommer selvfølgelig hver gang hjem med total sort undervogn for man kan godt liiiige nå at fange pindene midt ude i mudder - å'en. Folke er dog flad af grin, for Tjalfe er meget koncentreret om... ja alt og ingenting (dvs. det han lige har øje for...) og så 'blir han væk' for sig selv. Og det er altså ikke sjovt hvis man blev glemt på en løbetur... Så han var på et tidspunkt ved at grave et hul, eller fange en mus el. lign, hvorefter han pludselig opdager har er blevet væk... igen!! Så kræet ræser tilbage ind på stien lige foran en anden løber og forbi to andre hunde + ejere, fordi Folke jo var væk, og de var jo ude på løbetur sammen, og det var så hygge, og så glemte man ligee åhhhh neeej!!!! Folke har selvfølgelig styr på hvor han er og så det hele, og både den løber Tjalfe var ved at fælde ben for, hundeejerne og han selv var flade af grin over det kulsorte kræ der kom ud af ingenting i vild panik...:stupid: - jaaa, det er ikke min hund, siger man vist bare i sådan en situation... Så jeg glæder mig vildt til at løbe med ham, nu han synes det bare er SÅ fedt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 årh hvor dejligt og hyggeligt Izzie er også med på hængekøje hygge vognen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 nøj, det ser hyggeligt ud Du sku ha investeret i en dobbelt i stedet for, så der havde været plads til HELE flokken :blink: Og historien om løbeturen; ja det gad jeg også godt ha overværet! Heldigvis har jeg en levende fantasi, så kan godt sidde her og grine lige så stille helt for mig selv :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 nøj, det ser hyggeligt ud Du sku ha investeret i en dobbelt i stedet for, så der havde været plads til HELE flokken :blink: Og historien om løbeturen; ja det gad jeg også godt ha overværet! Heldigvis har jeg en levende fantasi, så kan godt sidde her og grine lige så stille helt for mig selv :banan: Jaaa, men det ville medføre lige lidt plads til os andre - Tjalfe er nemlig enormt go til at brede sig så snart man viger en milimeter... og man får den ikke tilbage. 40kg er svære at flytte rundt med, specielt i en hængekøje... og så nænner jeg jo fanme heller aldrig Meget kan man sige om et lidt forvirret og lidt for blond handyr... men med Tjalfe i huset er der ofte noget at grine af her...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Det kan jeg sagtens forestille mig! Det er så vidunderligt at få lov til at få den slags oplevelser med de glade hunde :hjerte: Skøn hund i øvrigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Årh hvor hyggeligt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Tjalfe :hjerte: nomalt ville jeg ikke være bekymret over at nogen skulle bruge et vippebræt... ... men når det er dig, ser jeg 100 potetielle ting der kan gå galt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Tjalfe :hjerte: nomalt ville jeg ikke være bekymret over at nogen skulle bruge et vippebræt... ... men når det er dig, ser jeg 100 potetielle ting der kan gå galt Tusinde tak for støtten:lol: - kan desværre ikke rigtig blive fornærmet da det jo er... ja mig... Mon ikke man kan starte med at sidde i sofaen og så bare ha fødderne på...? Ku det ikke anses for sådan en slags mild opstart... for de motorisk udfordret??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Tusinde tak for støtten:lol: - kan desværre ikke rigtig blive fornærmet da det jo er... ja mig... Mon ikke man kan starte med at sidde i sofaen og så bare ha fødderne på...? Ku det ikke anses for sådan en slags mild opstart... for de motorisk udfordret??? Det synes jeg lyder som en helt fantastisk plan :klap: - og når du når dertil hvor du står op, og det er med begge ben på brættet, vil jeg anbefale noget med godt med udenomsplads, og en retriever der ligger bundet af i et andet værelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Det synes jeg lyder som en helt fantastisk plan :klap: - og når du når dertil hvor du står op, og det er med begge ben på brættet, vil jeg anbefale noget med godt med udenomsplads, og en retriever der ligger bundet af i et andet værelse Sjovt det sidste havde jeg ikke lige tænkt på... men det kan måske godt gå hen og blive nødvendigt... han vil nemlig meget gerne hjælpe til med træning... på sin helt egen måde. Folke er ihvertfald blevet utrolig god til bænken og armstrækning... for det forgår... bumbum, prøver lige om kan optage det i aften, det ser nemlig pænt morsomt ud - men Folke får jo nemt ved det under almindelige forhold... Tjalfe hjælper jo bare til, så han også kan gøre det under pludselig jordskælv og stenkast agtigt.... han hopper ihvertfald rundt, under over og på ham... Måske jeg har skabt et monster... gad vide hvordan vi fik ja til at få den stakkels lille søde hvalp med hjem:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Sjovt det sidste havde jeg ikke lige tænkt på... men det kan måske godt gå hen og blive nødvendigt... han vil nemlig meget gerne hjælpe til med træning... på sin helt egen måde. Folke er ihvertfald blevet utrolig god til bænken og armstrækning... for det forgår... bumbum, prøver lige om kan optage det i aften, det ser nemlig pænt morsomt ud - men Folke får jo nemt ved det under almindelige forhold... Tjalfe hjælper jo bare til, så han også kan gøre det under pludselig jordskælv og stenkast agtigt.... han hopper ihvertfald rundt, under over og på ham... Måske jeg har skabt et monster... gad vide hvordan vi fik ja til at få den stakkels lille søde hvalp med hjem:roll: video video! :klap: Tjalfe har da det sjoveste hundeliv! Alting er jo til, mest for hans skyld :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 frem med popcorn... så er der film: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/24843-forstyrrelse-tjalfe.html#post669275 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Jeg elsker den hund:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Jeg elsker den hund:lun::lun: Taaaak. Tjaaa vi kan ikke lægge time lange seje træningsprogrammer ud til jer... men det er muligvis fordi jeg har verdens sjoveste hund, og inden jeg nåede at få ham fanget ind i min verden, blev jeg fanget af hans... og der er så ubeskrivelig sjovt derinde og ikke mindst hyggeligt. Så har så svært ved at tage mig sammen til ikke bare at rende rundt og lege og hygge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Hvor hyggeligt god bedring med benet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Ha ha.... Tjalfedrengen :hjerte::hjerte::hjerte: Han er altid god for underholdning - han keder sig i hvert fald aldrig... og hvis han gør finder han da bare på noget sjov :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Arj hvor er billede 2 godt! Det ser virkelig hyggeligt ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts