Hop til indhold

Forstyrrelse Tjalfe!!!


Gæst mosgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst mosgaard

Så er det frem med popcorn... jeg har jo lovet at ligge en video op af tjalfe som forstyrrelse til træning...

 

Så overtalte en kammerat til at lave bænken i stuen... dét så Tjalfe og SSÅÅÅÅÅÅ ER DER BOMBEEEE... :shock: eller et eller andet i den retning! :lun: Han er kort fortalt en fantastisk forstyrrelse når man skal hæve sit niveau i træningen, hvad han laver... er der tilgengæld ingen der ved - men hyggeligt er det ihvertfald, hvis man er Tjalfe...

 

YouTube - bænken

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det frem med popcorn... jeg har jo lovet at ligge en video op af tjalfe som forstyrrelse til træning...

 

Så overtalte en kammerat til at lave bænken i stuen... dét så Tjalfe og SSÅÅÅÅÅÅ ER DER BOMBEEEE... :shock: eller et eller andet i den retning! :lun: Han er kort fortalt en fantastisk forstyrrelse når man skal hæve sit niveau i træningen, hvad han laver... er der tilgengæld ingen der ved - men hyggeligt er det ihvertfald, hvis man er Tjalfe...

 

YouTube - bænken

 

Åhhh hvor er han go'. Han minder SÅ meget om Cooper, tror de 2 blonde drenge kunne hygge sig meget sammen og lave den ene stunt efter det andet :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Kæææææft hvor er den hund altså bare dejlig:lun::lun:

 

Jeg sad her og hulkede af grin.. Nøjagtig lige som I selv gjorde:lol::lol:

 

Luna gør nu også lidt af det samme.. Dog i mindre grad:mrgreen:

 

Åhhh hvor er han go'. Han minder SÅ meget om Cooper, tror de 2 blonde drenge kunne hygge sig meget sammen og lave den ene stunt efter det andet :klap:

 

Arhh men altså det er jo bare blond med blond på! Og blonde hunde leger bedst - så er niveauet ligsom ikke så højt, bare sjovt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arhh men altså det er jo bare blond med blond på! Og blonde hunde leger bedst - så er niveauet ligsom ikke så højt, bare sjovt :genert:

 

Præcis hvad skal man med kloge hunde, der er meget sjove at grine af sin hund :mrgreen:

 

Når Martin laver bil og kravler rundt under den, gør Cooper det samme som Tjalfe på videoen. Så er det er ikke helt nemt, men Cooper synes det er mægtig hyggeligt og han hjælper altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Ihhh hvor er I søde allesammen!:lun: Er rigtig rigtig glad for alle de søde kommentarer Tjaffen har fået af jer. Det går lige i hjertet - og medfører nu absolut spam af Tjalfe-videoer.:genert:

 

Så pas på med at ros os, for vi tager det til os med glæde - er nemlig sååå glad og fascineret over mit videokamera på telefonen (jeg blir ofte fascineret over små ting i laaaaang tid :oops:), så oplever jo nærmest verden gennem den pt.:genert:

 

Men TUSINDE tak for alle de søde kommentarer:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...