Audrey Skrevet Maj 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 8, 2011 Idag har Audrey været på sin ALLERFØRSTE gåtur, og hun var bare så dygtig! Sammenlagt bar jeg hende nok det meste af vejen (:blink:), men det var vist en blanding af, at hun bad om små time outs, og at jeg var bange for at overanstrenge hende. Hun syntes det var fedt at komme ud og snuse og hun fik jagtet både visne blade på fortovet og en kogle vi kom forbi Vi mødte en westie-hvalp, som på trods af at være noget mindre end Audrey, var en smule farlig, så man gemte sig under et bord, og så skulle der lige gøes lidt Jeg trænede lidt navnekald med hende, og hun reagerede hver gang, min dygtige pige :hjerte: Det var rigtig dejligt at mærke, at jeg er ved at få skabt et forhold til hende. Da der hverken var hunde eller opdrætter (som hun jo kender bedst) var jeg pludselig den mest interessante, og selvom min mor og hende blev fine venner, så var jeg stadig den goeste :banan: Da vi kom tilbage, fik hun lov til at lege i haven med Molly et stykke tid. Hun har godt nok krudt i enden. Til gengæld var hun meeeeget træt da hun kom op, og selvom Molly prøvede ihærdigt på at få gang i hende, var det altså kurven, som vandt Fra imorgen er Audrey enebarn og jeg har fået lov til at komme lidt mere løst, nu hvor der ikke er yderligere 8 hvalpeejere, som kommer rendende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Hvor ser hun skøn ud - elsker billede nr. 4, ååårh.. :kys: Hvornår får du hende hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Maj 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Super dejlige billeder - smukke Audrey :lun: Hun ser rigtig dejlig ud og ser ud til at være nysgerrig Dejligt at høre jeres gåtur var så hyggelig, på trods af den farlige westiehvalp :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Hvor ser hun skøn ud - elsker billede nr. 4, ååårh.. :kys:Hvornår får du hende hjem? Ja hun har altså et blik Jeg har planlagt at hente hende 6. juni, men nu er jeg begyndt at overveje om det skal være før. Har en mundtlig eksamen midt i maj og derefter næsten to uger inden jeg skal skrive en eksamensopgave, så i princippet kunne jeg godt hente hende i midten af denne måned. Så er der så bare lige problematikken omkring, om jeg kan få skrevet noget som helst når hun er i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2011 Super dejlige billeder - smukke Audrey :lun: Hun ser rigtig dejlig ud og ser ud til at være nysgerrig Dejligt at høre jeres gåtur var så hyggelig, på trods af den farlige westiehvalp :blink: Tak Ja den var meget uhyggelig (tror faktisk det var en cairn terrier ), halvt så stor som Audrey, men hun har jo aldrig mødt andre hunde end dem derhjemme. Hun var lige henne og hilse, så løb hun ind under et cafébord, hvor hun fik advaret om, at hun altså selv var smadderfarlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Hun er bare så sød altså! Hvor gammel er hun nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Hun er bare så sød altså! Hvor gammel er hun nu? Tusind tak (som om det var mig, der har lavet hende :slem:) Hun er 9 uger. Jeg er faktisk ved at finde ud af, at jeg nok skal have hende hjem allerede næste uge, og jeg har det nogenlunde sådan her: :klovn: :klap2: :banan: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Hvor er hun bare fin, sådan en retriver hvalp kan jeg altså slet ikke stå for:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Hvor er hun bare fin, sådan en retriver hvalp kan jeg altså slet ikke stå for:hjerte: Nej hun har altså også bare taget mit hjerte med storm! Og hvor heldig har man lov til at være, at det lige er MIN hvalp, som er den smukkeste i kuldet :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Hvor er hun bare dejlig Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at hun kommer hjem :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Årh nogle dejlige billeder . Det ser super hyggeligt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Tusind tak (som om det var mig, der har lavet hende :slem:) Hun er 9 uger. Jeg er faktisk ved at finde ud af, at jeg nok skal have hende hjem allerede næste uge, og jeg har det nogenlunde sådan her: :klovn: :klap2: :banan: :klap: Årh - det kan jeg godt forstå! Det bliver helt fantastisk. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Ja hun har altså et blik Jeg har planlagt at hente hende 6. juni, men nu er jeg begyndt at overveje om det skal være før. Har en mundtlig eksamen midt i maj og derefter næsten to uger inden jeg skal skrive en eksamensopgave, så i princippet kunne jeg godt hente hende i midten af denne måned. Så er der så bare lige problematikken omkring, om jeg kan få skrevet noget som helst når hun er i huset Nu sover en hvalp jo...... MEGET Lokke lokke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Ja hun har altså et blik Jeg har planlagt at hente hende 6. juni, men nu er jeg begyndt at overveje om det skal være før. Har en mundtlig eksamen midt i maj og derefter næsten to uger inden jeg skal skrive en eksamensopgave, så i princippet kunne jeg godt hente hende i midten af denne måned. Så er der så bare lige problematikken omkring, om jeg kan få skrevet noget som helst når hun er i huset Nu sover en hvalp jo...... MEGET Lokke lokke Jeg tror desværre ikke du skal lytte til Aslan hvis du gerne vil have tid til at skrive din opgave:genert: Men du kan jo bare aftale med dig selv, at så snart opgaven er færdig henter du hende, så burde du nok kunne få skrevet den opgave i en fart:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts