Gæst Inch Skrevet Maj 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 9, 2011 Molly vækkede mig kl. 3 i nat, pivende og småhylende. Da jeg åbnede døren strøg hun ud som en galophest, og lagde en kæmpestor bunke puhbæ i haven. Altså, jeg taler virkelig stor! (men derudover så den normal ud). Da hun var færdig, gik hun helt i selvsving og sparkede jord op flere gange på stedet, hvorefter hun styrtede ind af døren igen og smed sig på sin soveplads og faldt helt til ro. Kort efter snorkede hun, som om intet var hændt.. Jeg blev ret overrasket, for så vidt jeg har hørt, så er det en markeringsadfærd at sparke jord op? Hun har aldrig gjort det før, og er en ret forsigtig hund generelt. Hun plejer absolut heller ikke at skulle ud om natten, og når jeg tænker tilbage, kan jeg ikke se, at hun skulle have spist noget ”unormalt” i går. Hun fik et marvben ved middagstid og ellers det sædvanlige tørfoder.:hmm: Jeg spørger egentlig mest af nysgerrighed, om i har nogle bud på, hvad pokker der gik af min hund i nat? Hun er 7½ måned nu - ramte hormonella hende? Nå ja, og så får i da lige et billede af Molly med gårsdagens marvben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Altså mine bud er, at hun har skulle af med lidt ekstra afføring og det skulle bare være NU Luna er også ret forsigtig, men kradser også jord op, når hun har skidt Så jeg tror det er meget normalt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Inch Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Altså mine bud er, at hun har skulle af med lidt ekstra afføring og det skulle bare være NU Luna er også ret forsigtig, men kradser også jord op, når hun har skidt Så jeg tror det er meget normalt:-D Årh, beroligende at høre, at jeg ikke er den eneste med en hund, der gør sådan noget. Jeg blev altså lidt chokeret over, at hun sparkede jord op som en sur hane Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Jeg har ikke noget bud på Mollys skrabe-adfærd, men hvor ser hun dejlig ud! Det var åbenbart store toilet-nat i nat, for jeg blev også vækket af en hund der akut skulle ud.. Der blev så kun vandet i haven, men han brugte ikke tid på at finde det "rigtige" sted, sad som en hvalp og da jeg kom ud fordi jeg synes han var væk længe, sad han stadigvæk og tissede med et lidende udtryk, dog et nyt sted?! Synes ikke han drak vildt meget til aften, men han har åbenbart ikke tisset af da han blev lukket ud ved 11-tiden! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Årh, beroligende at høre, at jeg ikke er den eneste med en hund, der gør sådan noget. Jeg blev altså lidt chokeret over, at hun sparkede jord op som en sur hane Luna gør det til den helt store guldmedalje nogle gange.. Heldigvis vender hun sig for det meste væk fra mig, så jeg ikke får det hele i hovedet:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Luna gør det til den helt store guldmedalje nogle gange.. Heldigvis vender hun sig for det meste væk fra mig, så jeg ikke får det hele i hovedet:lol: cujo har præsteret flere gange at sparke jord på andre folk :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Og min ene hund har præsteret at give min anden hund en kæberasler på den konto.. Jeg var da overhovedet ikke ved at falde død om af grin.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Inch Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 cujo har præsteret flere gange at sparke jord på andre folk :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Nogle gange når Motor har skullet på toilettet lidt tid, så bliver han så glad over at komme af med afleveringen, at han først sparker jord og så sætter afsted i lykke-galop Skal lige siges, behøves ikke være os der har snøvlet med at komme afsted på tur, han kan selv glemme hvad han skal fordi han liiiige er ved noget andet.. sidste uge måtte jeg gå ud 2 gange fordi han havde glemt nummer 2, han havde mere travlt med at jagte mus :stupid: Det med at sparke, måske er det for at sprede deres duft, måske er det bare for at dække sagerne lidt til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Nogle gange når Motor har skullet på toilettet lidt tid, så bliver han så glad over at komme af med afleveringen, at han først sparker jord og så sætter afsted i lykke-galop Det med at sparke, måske er det for at sprede deres duft, måske er det bare for at dække sagerne lidt til? At spurte afsted som om en vis mand er i hælene på én, det kender jeg godt herfra. Ind i mellem er han ved at rykke min skulder af led, fordi han vil afsted i en fart. Og at sparke/skrabe jord og græs har jeg lært en smule om. Det er noget med at de har nogle duftkirtler på poterne og den duft skal åbenbart spredes for alle vinde når man har "lavet" :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Inch Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 At spurte afsted som om en vis mand er i hælene på én, det kender jeg godt herfra. Ind i mellem er han ved at rykke min skulder af led, fordi han vil afsted i en fart. Og at sparke/skrabe jord og græs har jeg lært en smule om. Det er noget med at de har nogle duftkirtler på poterne og den duft skal åbenbart spredes for alle vinde når man har "lavet" :hmm: Det har jeg også hørt lidt om, men det undrede mig bare lidt, at en pivskid som Molly tør sparke sin "duft" ud for alle vinde Jeg passede engang min søsters chi, og han sparkede jord, pis og papir op konstant - og lidt til. Den hund har så også et ego på størrelse med Jupiter, så det undrede mig ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Inch Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 *SUK* så skete præcis det samme i nat igen. Totalt deja-vu da Molly vækkede mig kl. halv fire for at komme ud, skide og skrabe..:stupid: Tror jeg vil prøve at rykke hendes aftensmadstid et par timer - men det har aldrig været et problem før. Hun plejer sagtens at kunne holde sig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Når Basse har fået ben, skal hun altid af skide meget oftere dagen efter. På en normal dag skider hun 1-2 gange. Dagen efter et stort ben, skider hun min. 5 gange.. Gerne mere!.. Hun er en meget forsigtig og stille hund (altså, i forhold til dominans og sådan) og bliver blandt andet trynet for vildt af en mops Men når vi er heeeelt alene, så får den til den store guldmedalje, og hun skraber løs for aaalle pengene efter at have skidt.. Det gør hun ALDRIG sammen med andre hunde.. Og hun tager i øvrigt gerne en spurter eller 3 efter at have skidt.. medmindre hun er i snor - det har hun endelig lært! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 *SUK* så skete præcis det samme i nat igen. Totalt deja-vu da Molly vækkede mig kl. halv fire for at komme ud, skide og skrabe..:stupid: Tror jeg vil prøve at rykke hendes aftensmadstid et par timer - men det har aldrig været et problem før. Hun plejer sagtens at kunne holde sig.. Er hun HELT renlig?.. for hvad så med at gå sidste tur med hende lidt senere (hvis den kan strækkes?), stå en smule tidligere op, og så ellers ignorere hende om natten?.. medmindre du selvfølgelig ved at når hun siger til er det NU.. Så vil jeg nok ikke råde dig til at ignorere.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Det har jeg også hørt lidt om, men det undrede mig bare lidt, at en pivskid som Molly tør sparke sin "duft" ud for alle vinde Jeg passede engang min søsters chi, og han sparkede jord, pis og papir op konstant - og lidt til. Den hund har så også et ego på størrelse med Jupiter, så det undrede mig ikke... Min venindes mops skraber og sparker ikke bare som en besat. Det er slet ikke nok!. Nææh nej, hun giver lige et SKRIG inden hun går i gang, så ALLE kan se og høre at NU skal der satme spredes dufte skal der! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 HAHAHAHAH, f*** en morsom tråd, min mand og jeg er ved at falde om i sofaen af grin Vores skraber også som vilde, når de har skidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Det har jeg også hørt lidt om, men det undrede mig bare lidt, at en pivskid som Molly tør sparke sin "duft" ud for alle vinde Jeg passede engang min søsters chi, og han sparkede jord, pis og papir op konstant - og lidt til. Den hund har så også et ego på størrelse med Jupiter, så det undrede mig ikke... halfdan sparker HELT vildt! og han har altså et rimeligt almindeligt størrelse ego. han gør det også, når han bare har strintet, altid og med vild begejstring i øjnene, helst så han kan svine både andre hund og mennesker til med grus og jord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Inch Besvaret Maj 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2011 Er hun HELT renlig?.. for hvad så med at gå sidste tur med hende lidt senere (hvis den kan strækkes?), stå en smule tidligere op, og så ellers ignorere hende om natten?.. medmindre du selvfølgelig ved at når hun siger til er det NU.. Så vil jeg nok ikke råde dig til at ignorere.. Hun kommer ud lige inden vi går i seng, så det kan næsten ikke strækkes mere. Men jeg har rykket hendes aftensmad et par timer, og de sidste par nætter har der ikke været noget :banan: Molly siger som regel kun til, hvis hun virkelig skal. Så jeg er helt sikker på, at ignorering vil ende med en pølse på gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts