Hop til indhold

Tilbehør


Gæst Chihuahua-lover
 Share

Recommended Posts

Gæst Chihuahua-lover

Hej igen

Har i nogle forslag (personlig erfaring) til seler, snore, skåle, bure, osv. til en chi:hmm: Prisen er for mig ligegyldig, bare det er kvalitet.

Med venlig hilsen Chihuahua-lover

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frank

Hej

 

Vi bruger Julius K9 baby 1 selen til Frank, den sidder super godt og "presser" på de helt rigtige steder.

 

 

Af madskåle har vi prøvet mange forskellige og min erfaring er at Chihuahuaer bedst kan lide små skåle. Frank er glad for de små metalskåle som står oppe i et stativ, ligesom de nederste små skåle på billedet.

 

 

Om vinteren når det er meget koldt bruger vi et dækken til Frank, men også kun når det er meget koldt!

 

Men prøv dig lidt ad, det er meget forskelligt hvad der falder i ens smag til hunden:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig synes jeg det er individuelt. Min tidligere chihuahuas yndlingssele dur ikke til min nuværende hund. Og det samme gælder transporttaske.

 

Min tidligere hund, Toffi, kunne li at putte sig tæt i en blød, lun taske, hvorimod Guincho vil have luft og plads i tasken.

 

Toffi skulle have en meget let og tynd sele, ellers blev hun prinsessen på ærten, hvorimod Guincho skal have noget ergonomisk korrekt, da han godt kan finde på at trække hen mod en tisseplet, og han er nærmest ligeglad med hvad han har på, han er ikke sart.

 

Madskåle: Jeg bruger ikke metal, for det kan Guincho ikke li lyden af. Jeg bruger små hvide porcelænsskåle, lave og lidt flade i det.

 

Til Guincho bruger jeg flex/langline, som kan tilfredsstille hans oplevelsesbehov, men Toffi ville helst gå ved fod, så til hende brugte jeg en almindelig line.

 

Begge hunde har sat pris på at jeg fæstner det kødbensformede hundeskilt på selen med en hårelastik, så det ikke dingler og larmer, når hunden bevæger sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...